וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דהן, מדמון וטרזייה יפתחו בבית"ר נגד חדרה, שתחסר את שטורם

עודכן לאחרונה: 7.10.2022 / 14:30

הבלם שהושאל ממכבי חיפה יפתח לראשונה אצל הירושלמים, הקשר מחוף השנהב יערוך הופעת בכורה (שבת, 19:30, ספורט1). הסלובני סובל משבר בארובת העין ויוחלף בתומר מכלוף

תקציר ניצחונה של מכבי בני ריינה 2:3 על בית"ר ירושלים/ספורט1

הפועל חדרה שסיימה את שלושת משחקי הליגה האחרונים שלה, בתוצאה זהה של 1:1, תארח מחר (שבת, 19:30, ספורט1) את בית"ר ירושלים ותנסה לצבור שלוש נקודות, כדי לברוח מקלחת התחתית. בחדרה מביעים שביעות רצון מפתיחת העונה של הקבוצה ומאמינים שהסגל הנוכחי יספיק כדי לא להסתבך בקרבות הירידה.

המגן הסלובני קלמן שטרום, שנפגע אמש בפניו לאחר התנגשות ראשים עם החלוץ מוחמד חטיב, יעדר מהמשחק. חדרה מסרה שהחשש לפציעה משמעותית אומת, וכששטרום סובל משבר בארובת העין ודימום קל מאוד בצד ימין של ראשו. הוא יישאר להשגחה בבית החולים יום נוסף. את מקומו בעמדת המגן השמאלי יתפוס תומר מכלוף. למעט החילוף הכפוי הזה, צפוי המאמן אסף נמני לפתוח בהרכב זהה לזה שפתח בתיקו האחרון נגד מ.ס.אשדוד. מי שישוב לסגל הוא הקשר הבלגי סמי בוראר, שחזר מחופשת מולדת בת שבועיים, לאחר ששהה לצד רעייתו שילדה.

תומר מכלוף, הפועל חדרה. קובי אליהו
יחליף את שטרום הפצוע. תומר מכלוף/קובי אליהו

"אנחנו מגיעים למשחק אחרי שבוע מורכב, שבתוכו גם היה צום יום כיפור. זה לא הכי אידיאלי בעולם, אבל אנחנו מכינים את השחקנים כמה שיותר טוב, מגיעים עם בטחון אחרי המשחק מול מ.ס. אשדוד, בתקווה לעשות תוצאה טובה", אמר המאמן נימני לקראת ההתמודדות.

"נצטרך להיות יותר מרוכזים מול השער, כי בשני המשחקים האחרונים הראנו יכולת יותר טובה ואנחנו משתפרים ממשחק למשחק. מול אשדוד הגענו למצבים שלנו לסיים את המשחק ולא ניצלנו את זה, אבל אנחנו כבר עם המבט לעבר בית"ר ירושלים, בתקווה להמשיך במגמת ההשתפרות שלנו, ושנדע לתרגם את זה לשלוש נקודות".

הרכב משוער: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי, פיליפ איפולה, ג'ונתן סיסה, עידו לוי, תומר מכלוף, מנשה זלקה, גלעד אברמוב, סער פדידה, סטיבן אלפרד, מוחמד חטיב.

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה
יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים. אודי ציטיאט
לא מתכנן לפתוח עם שועה. אבוקסיס/אודי ציטיאט

בית"ר ירושלים

אימון מסכם סוער עבר על בית"ר ירושלים, כשהבוקר הגיעו למתחם בבית וגן עשרות אוהדים במטרה להביע את מחאתם על מצב הקבוצה. "אין לכם כבוד", הטיחו האוהדים בשחקנים תוך כדי השלכת חזיזים לכר הדשא.

נועלת הטבלה, שצברה שלוש נקודות בלבד בששת המשחקים הקודמים, תקבל בחזרה לסגל את ירדן שועה שהתנצל בפני הצוות המקצועי והשחקנים על התנהגותו, אך יוסי אבוקסיס לא מתכנן לפתוח עם החלוץ שנעדר מההפסד 3:2 לבני ריינה. מי שכן יפתחו לראשונה הם אורי דהן שרק עלה מהספסל נגד ריינה וכן הקשר מחוף השנהב טרזייה תומא.

הרכב משוער: איתמר ישראלי, עמית כהן, אורי דהן, דור חוג'ה, ג'וסואה מחיאס, מקס גרצ'קין, אילי מדמון, טרזייה תומא, בר כהן, אדוארדו גררו, יון ניקולאסקו.

טריוויה

* בעונה שעברה הצליחה הפועל חדרה לנצח את בית"ר ירושלים במשחק ביתי (0:1 משער של מקסים פלקושצ'נקו) לראשונה מאז עלתה לליגת העל. הניצחון היחיד לעומת ארבעה הפסדים.

* הפועל חדרה ברצף של שלוש תוצאות תיקו זהות (1:1) וגם התיקו הקודם שלה היה 1:1. היא עדיין לא שמרה על שער נקי העונה.

* חדרה גם סופרת שישה משחקי בית ללא ניצחון, מאז ה-1:3 על הפועל ירושלים ב-21 במרץ. מאז היו לה ארבעה הפסדים ושתי תוצאות תיקו כמארחת.

* בית"ר ירושלים הפסידה חמש פעמים בששת מחזורי הפתיחה וספגה כבר 17 שערים - ההגנה הגרועה בליגה. בעונה הקודמת לקח לה סיבוב שלם להגיע לכמות הזו.

הרכבי הקבוצות

שופט: יגאל פריד
אצטדיון: נתניה
קהל: 3580

משחקי המחזור השביעי:

שבת, 18:00: סקציה נס ציונה - מכבי נתניה (ספורט4)
שבת, 19:00: הפועל ירושלים - בני סכנין
שבת, 19:30: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים (ספורט1)
שבת, 20:15: מכבי בני ריינה - מכבי חיפה (ספורט4)

שני, 19:00: עירוני קרית שמונה - מ.ס. אשדוד
שני, 20:00: הפועל באר שבע - הפועל חיפה (ספורט1)
שני, 20:30: מכבי תל אביב - הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully