וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טואטחה וקבהא ייעדרו בסכנין, הפועל ירושלים תישאר בלתי מנוצחת?

סילבס יחסר שניים משחקניו המשמעותיים בסגל בעקבות פציעות, חסן חילו צפוי לפתוח בטדי ולאגף שמאל יוסט גנטוס. הראל שלום יחזור להרכב הירושלמים, שינסו להמשיך את פתיחת העונה המדהימה

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל ירושלים 3:1/ספורט1

הפועל ירושלים

הפועל ירושלים, שפתחה את העונה בצורה נהדרת, תארח מחר את בני סכנין ותנסה לרשום משחק שביעי ברציפות ללא הפסד. הקבוצה של זיו אריה היא היחידה בליגה שטרם הפסידה ונמצאת בכושר נפלא. היא מגיעה למשחק אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, כאשר שני האחרונים הם נגד מכבי חיפה והפועל תל אביב.
המאמן זיו אריה צפוי לערוך שינוי אחד בהרכב, כאשר הראל שלום שסיים עונש הרחקה ישוב להרכב על חשבונו של יוראי מליח. בשאר ההרכב לא צפויים שינויים והחלק הקדמי יתבסס שוב על גיא בדש, וויליאם טוגי וג'ורדן בוטאקה.

"התוצאות הקודמות לא רלוונטיות, סכנין קבוצה חזקה, אגרסיבית, עם שחקנים טובים ומאמן טוב", אמר המאמן זיו אריה לקראת המשחק. "משימה קשה מאוד, נצטרך להיות בשיא שלנו, כדי להוציא תוצאה טובה, אני מקווה שנגיע מוכנים".

הרכב משוער: אדבאיו אדליי, אונדז'יי באצ'ו, נועם מלמוד, אילוז' יאו, הראל שלום, אופק ביטון, גוני נאור, נדב נידם, ג'ורדן בוטאקה, גיא בדש, וויליאם טוגי.

זיו אריה מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
יישאר בלתי מנוצח? זיו אריה/ברני ארדוב

בני סכנין

בני סכנין תנסה להמשיך במומנטום המצוין ובכושר הטוב בו היא נמצאת כשתתארח מחר בטדי אצל המפתיעה הגדולה בליגה, הפועל ירושלים (שבת, 19:00).

המאמן חיים סילבס ייאלץ להסתדר ללא טאלב טוואטחה ומרואן קבהא הפצועים שכלל לא יהיו בסגל, כך שרועי שוקרני ייכנס לקישור. בעקבות פציעת טואטחה, חסן חילו צפוי לפתוח ובמקרה כזה המשמעות היא שמארון גנטוס יוסט לעמדת המגן השמאלי. בחוד ישנה התלבטות בין איברהימה קונטה לבין גרמן אונוגחה. "הפועל ירושלים בכושר טוב, אבל גם אנחנו", אמר שחקן בכיר בקבוצה, "אנחנו מגיעים מול כל קבוצה כדי לנצח וזה גם מה שנעשה מחר".

הרכב משוער: גד עמוס, עובדיה דרויש, אנטה פוליץ', חסן חילו, מארון גנטוס, בירם כיאל, איאהב גנאים, רועי שוקרני, ניקולאו קרדוסו, גיא מלמד, איברהימה קונטה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
חסן חילו שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
מתוכנן לתפוס את מקומו של טואטחה. חילו/ברני ארדוב

טריוויה

* הניצחון האחרון של הפועל ירושלים על בני סכנין היה בימי קטמון, עם 1:3 בחוץ בליגה הלאומית, בעונה בה סכנין עלתה לליגת העל. שלושת משחקי הבית הסתיימו בתיקו.

* את העלייה ההיסטורית שלה לליגת העל ב-2003 עשתה בני סכנין על חשבון הפועל ירושלים המיתולוגית, שסיימה אז ב-0:0 ברעננה במחזור הסיום ואיבדה את הכרטיס לטובת סכנין שניצחה 0:1 בקרית גת והצטרפה למכבי אחי נצרת. באותה עונה הובסה סכנין 4:0 ו-3:0 בטדי (וניצחה בבית 1:3).

* גם בעלייה השנייה ב-2007 שיחקה סכנין מול הפועל ירושלים, ניצחה 2:3 בבית וגם בחוץ, והעפילה בחזרה לליגת העל למרות הפסד ביתי 2:1 לירושלמים בסיבוב השלישי, בעוד יריבתה סיימה במקום האחרון וירדה.

* הפועל ירושלים נותרה הקבוצה הבלתי מנוצחת היחידה בשתי הליגות הבכירות. היא נמצאת ברצף פעיל של ארבעה ניצחונות וסך הכול סופרת תשעה משחקי ליגה ללא הפסד, עוד משלהי העונה שעברה.

* בעונת 1997/98 הצליחה לעבור גם את המחזור השביעי ללא הפסד, כשבמאזנה היו ארבעה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו. האם תעשה את זה שוב?

משחקי המחזור השביעי:

שבת, 18:00: סקציה נס ציונה - מכבי נתניה (ספורט4)
שבת, 19:00: הפועל ירושלים - בני סכנין
שבת, 19:30: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים (ספורט1)
שבת, 20:15: מכבי בני ריינה - מכבי חיפה (ספורט4)

שני, 19:00: עירוני קרית שמונה - מ.ס. אשדוד
שני, 20:00: הפועל באר שבע - הפועל חיפה (ספורט1)
שני, 20:30: מכבי תל אביב - הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully