וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון שיטרוק הודיע על כוונה להתמודד לתפקיד יו"ר מכבי ישראל

6.10.2022 / 20:25

יו"ר אגודת מכבי תל-אביב, ענפי ספורט, הודיע על הכוונה בהרמת הכוסית של אגודת מכבי תל אביב. המתעמלת ניקול זליקמן תישאר באגודה, מלגה הישגית לאצנים

מימין דורון שיטרוק] לנה זליקמן] ניקול זליקמן ואלה סאמופלוב. יחצ,
מימין דורון שיטרוק, לנה זליקמן, ניקול זליקמן ואלה סאמופלוב/יחצ

יו"ר אגודת מכבי תל-אביב, ענפי ספורט, רו"ח דורון שיטרוק הודיע באירוע הרמת הכוסית של מכבי תל-אביב, שסיכמה את עונת הספורט 2021/2022, על כוונתו להתמודד על תפקיד יו"ר מכבי ישראל.
שיטרוק, המציין בימים אלו 40 שנים באגודה, שיתף את ראשי המחלקות, המאמנים והספורטאים באירוע בבעיות הקיימות בספורט בישראל, בעיקר בפריפריה - בעיות המונעות מהספורט הישראלי לפרוץ קדימה.

שיטרוק אמר בהתרגשות רבה: "אנחנו כיום האגודה הרב ענפית הגדולה ביותר במדינת ישראל, עם 18 ענפים למעט הכדורסל והכדורגל, אבל יש בעיה בספורט בישראל. האתלטיקה וההתעמלות לא מגיעות לפריפריה אלא נשארות במרכז הארץ. המודל שלנו זה משהו שצריך להביא אותו לכל חלקי הארץ ולכל ילד. מתוך ההבנה הזאת והרצון הזה, החלטתי להתמודד על תפקיד יו"ר מכבי ישראל עם סיום הקדנציה של יורם אייל".

במהלך האירוע נפרדה מכבי תל אביב מהמתעמלת האומנותית האולימפית ניקול זליקמן שסיימה במקום ה-7 בגמר הקרב רב במשחקים האולימפיים בטוקיו, שהיוו עבורה סיכום מדהים לקריירה מפוארת. זליקמן נשארת במכבי תל-אביב כרכזת פרויקט אתנה של המועדון, שמטרתו להגדיל את מספר הספורטאיות התחרותיות בשלל מחלקות האגודה, כשהיא גם מסייעת באימוני מחלקת ההתעמלות האומנותית.

באירוע נשאה ניקול דברים ואמרה: "כשהתחלתי להתאמן בגיל 3 לא דמיינתי שאגיע לבמת הספורט הגדולה בעולם. הייתי ילדה שהלכה צעד אחר צעד כל פעם לעבר מטרה שונה. לאט לאט המטרות הפכו לאליפויות אירופה ועולם. ואני צועדת בדרך הזאת מלווה במאמנות שלי אלה סמופלוב וילנה זליקמן, עטופה בתמיכה של מכבי ת"א, מכבי ישראל, הוועד האולימפי, איגוד ההתעמלות ונותני החסות שלי ומאמינה בלב שלם שאני אגיע בסוף הצעידה שלי למשחקים האולימפיים. בטוקיו נתתי מעצמי הכל, השארתי חותם אישי ונהנתי מכל רגע שייצגתי את המדינה והמועדון. הדרך לשם הייתה קשה אך היא לימדה אותי מה הוא כוח רצון והתמדה ובעיקר לא לוותר כשקשה, כי הקושי מחזק".

בלסינג אפריפה עם דורון שיטרוק. יחצ,
בלסינג אפריפה עם דורון שיטרוק/יחצ

בחלקו האחרון של הארוע הודתה מכבי תל אביב ל- 6 ספורטאים בוגרים ו-4 ספורטאי נוער והמאמנים שלהם אנשי האגודה, שזכו בשנה החולפת במדליות באליפויות העולם ובאליפויות אירופה.

באתלטיקה, זכו במלגה הישגית בלסינג אפריפה, אלוף העולם לנוער עד גיל 20 בריצה ל-200 מטרים ומאמנו איגור בלון, רצי המרתון מארו טפרי, איילה גשאו ויימר גטהון על זכיותיהם במדליות אישיות (מארו - כסף, גשאו - ארד) ובמדליית הזהב הקבוצתית, יחד עם המאמנים דן סלפטר, ואזוואנט טאקה ויוסף גזאצ'ו. לונה צ'מאטי סלפטר קיבלה מלגה על זכיותיה במדליית הארד בריצת המרתון באליפות העולם ומדליית הארד בריצת 10,000 מטרים באליפות אירופה.

בהתעמלות אומנותית זכתה המתעמלת הצעירה אלונה טל פרנקו במלגה על זכייתה במדליית ארד אישית באליפות אירופה, באליפות אירופה לבוגרות זכתה עדי כץ במדליית ארד בתרגיל הסרט. רומי פריצקי - קפטנית הנבחרת הקבוצתית של ישראל ודיאנה סברצוב זכו גם הן להוקרה על ההישג ההיסטורי שלהן, לאחר שזכו במדליית הכסף בקרב רב באליפות העולם ומדליית זהב באליפות אירופה. יחד איתן הוזמנו גם המאמנות אלה סמופלוב, לנה זליקמן ואלונה קושבצקי.

בהתעמלות מכשירים גברים, זכה האלוף האולימפי ארטיום דולגופיאט באליפות אירופה השנייה שלו ויחד איתו זכה להוקרה גם המתעמל הצעיר דימה דוצנקו, אלוף אירופה לנוער בתרגיל המתח. איתם הוזמן המאמן שהוביל את השניים להישגים, סרגיי ויסבורג. בהרמת משקולות ציינו את זכייתה של ניקול רובנוביץ' במדליית הזהב באליפות אירופה עד גיל 23 בקרב רב, כשלצידה מאמנה ובעלה סטאניסלב מיזניצין.

יחד איתם ציינו את הספורטאים, המאמנים, המנהלים, הפעילים והמתנדבים שהם חלק מאגודת הספורט הגדולה והמצליחה בישראל. עבור 3,000 ספורטאים, מגילאי ילדים ועד בוגרים, ב-18 ענפים שונים . בשם הספורטאים ברכה מרמית המשקולות ניקול רובנוביץ' שאמרה: "אני שמחה ומאושרת להיות חלק מהמיפגש הזה, מיפגש שכולו הישגיות ומצוינות של ספורטאים, מאמנים וחברי הנהלה. המכנה המשותף שלנו הספורטאיות והספורטאים הוא החלום הגדול שלנו - להיות הכי טובים שיש, כל אחד בתחומו, ולייצג את מכבי תל אביב ואת ישראל במשחקים האולימפיים.אני גאה ללבוש את החולצה הצהובה של אגודת מכבי תל אביב. מכבי תל אביב עבורי היא הבית שלי, בית חם, בית תומך המלווה אותי בנאמנות ובחום שנים רבות. בית של מקצוענים שההישגיות והשאיפה למצוינות מהווים מוטיב מרכזי בהתנהלותו.בשם החבורה הספורטיבית הנמצאת כאן היום, וכל הספורטאים באגודה, אני רוצה לומר לכם תודה גדולה על המאמצים הרבים שאתם משקיעים כי לקדם אותנו. כולנו בטוחים שאתם עושים הכל כדי לשפר ולשדרג את המערכת. אנחנו כספורטאים מבטיחים, להמשיך לעבוד קשה כדי באמת להיות הכי טובים שיש!"

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully