וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "לא רוצה לאמן אחרי הפרישה, אבל גם זידאן אמר אותו דבר"

כוכב ארגנטינה הבהיר שהמונדיאל הקרוב יהיה האחרון שלו, הציב מטרות אחרי הפרישה ("רוצה להיות מנהל ספורטיבי") ודיבר על הקריירה שלו: "הכדורגלן הגדול בהיסטוריה? על המגרש אני רק עוד שחקן"

ליאו מסי יוצא מחדר ההלבשה של פריז סן ז'רמן אחרי ה"פציעה" נגד בנפיקה ליסבון/מתוך טוויטר

קפטן נבחרת ארגנטינה ומי שנחשב בעיניי רבים לשחקן הטוב בהיסטוריה, ליאונל מסי, הודיע (הערב) שהמונדיאל בקטאר יהיה האחרון בשבילו: "זה בוודאות הטורניר האחרון מבחינתי. אני מרגיש טוב מבחינה גופנית, אבל לא אהיה במונדיאל הבא עם הנבחרת".

כוכבה בן ה-35 של פריז סן ז'רמן הביע כמה הוא מתרגש לקראת המונדיאל שיערך בחודש הבא בקטאר, ואף שיתף כי הוא מרגיש לחוץ במיוחד: "אני סופר את הימים עד המונדיאל, יש לי מעט חרדה לקראתו, אבל זה האחרון שלי ואנחנו מגיעים בכושר טוב במטרה לסיים את קריירת הנבחרת שלי בצורה טובה".

"אני לא יודע לגבי שאר המועמדות לזכייה בטורניר, אבל אני יודע שהיסטורית ארגנטינה תמיד מועמדת", אמר הפרעוש, "אני לא חושב שאנחנו פייבורטים, יש נבחרות כרגע טובות יותר שנמצאות בעמדה טובה יותר לזכייה במונדיאל".

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי חוגג. Elsa, GettyImages
טורניר אחרון לאגדה הארגנטינאית. ליאונל מסי/GettyImages, Elsa

מסי סיפק כמה ציטוטים מעניינים לגבי הקריירה שלו כשאמר: "מעולם לא החשבתי את עצמי ככדורגלן הגדול בהיסטוריה. אני חושב שאני רק עוד שחקן. על המגרש כולנו אותו דבר כשהמשחק מתחיל ואני תמיד מנסה לשפר את עצמי. הכוונה שלי היא שיזכרו אותי כבנאדם טוב אחרי שאני פורש, לא כשחקן טוב".

על הזכייה בקופה אמריקה: "כשזכינו בקופה לא האמנתי, לא ידעתי איך להסביר את התחושה. זו היתה אחת המטרות שהייתי צריך להגשים".

על הקריירה אחרי הפרישה: "להיות מאמן? אין לי כוונה כזו, אבל זידאן אמר את אותו דבר והפך להיות מאמן וזכה שלוש פעמים בליגת האלופות. הייתי רוצה להיות מנהל ספורטיבי של מועדון, לבנות קבוצה. לעבוד עם מאמנים, אבל אני לא בטוח לגבי זה".

מסי השתתף בארבעה מונדיאלים עד היום, ובקטאר ישלים מונדיאל חמישי, שלישי במספר כקפטן ארגנטינה. החלוץ כבש שישה שערים ובישל חמישה בכל הטורנירים והוא מלך שערי הנבחרת בכל הזמנים עם 90 שערים ב-164 הופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully