וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריצות ומרתונים: כל הפעילויות של אוקטובר

חצי מרתון הבוז'ולה, מרוץ חבר ומרתון נביעות תל אביב. מה צפוי לנו באוקטובר ואיך נרשמים? הפרטים בפנים

חצי מרתון בוז'ולה. תומר פדר,
חצי מרתון בוז'ולה/תומר פדר

חצי מרתון הבוז'ולה ששואב השראה מהמרוץ המסורתי בצרפת, יתקיים זו הפעם השלישית בשטחי הכרמים של מועצה אזורית גזר בשיתוף עם מרוץ מרתון הבוזו'לה הבינלאומי בצרפת. האירוע הייחודי הגיע לישראל לפני 3 שנים ביוזמת חברת מרתון ישראל ועופר פדן העומד בראשה, אשר חשבה על קונספט ייחודי, שלא היה כמותו עד כה בארץ, חיבור בין נופי הכרמים וקהילת הרצים בישראל.
מרוץ חצי מרתון 'בוז'ולה ישראל' מתאפיין באווירה חגיגית, צבעונית שבו משיקים את היינות הצעירים והפופולריים ביותר והוא כולל ארבעה מקצים: חצי מרתון - 21 ק"מ,12 ק"מ , 7 ק"מ ו- 4 ק"מ. בדיוק כמו לפי המסורת הצרפתית, גם בארץ יעבור המרתון דרך מסלול היקבים, ביניהם יקב ברקן יקב ראשי, בראון, בזק, יערה, סגל, ברבדו.

חברת מרתון ישראל בשיתוף המועצה האזורית גזר, יקב ברקן המארח הראשי והאזור כולו מוכיחים מידי שנה לעולם ולצרפתים בפרט, שגם הקהל הישראלי יודע לחיות טוב, ליהנות מריצת שטח, ביניהם אלפי הרצים שמגיעים לבושים בשלל תחפושות מושקעות ומצב רוח מרומם. לאורך כל ארבעת המסלולים שמתחילים ומסתיימים ביקב ברקן בחולדה, יעברו הרצים מחופשים או עם בגד היתולי, בין תחנות ריענון שבהן יחכו להם טעימות ממיטב יינות הארץ, מסיבות מקומיות מלוות במוזיקה וכיבוד והאווירה חגיגית שאין שני לה בארץ.

מועצה אזורית גזר מאופיינת באלפי דונמים של כרמים ונחשבת לאחד האזורים הטובים בארץ לגידול ענבי יין, בין היקבים שיחלקו טעימות לאורך המסלול וניתן יהיה לפגוש אותם ביריד היין בסיום האירוע תוכלו למצוא את יקב ברקן יקב ראשי, בראון, בזק, יערה, סגל, ברבדו.

עופר פדן מייסד ומנכ"ל חברת מרתון ישראל: "חצי מרתון בוז'ולה ישראל היוצא לדרך בפעם השלישית, הנו אירוע הריצה הצבעוני, הססגוני והמשעשע בעולם הריצה, שנולד בצרפת והפך ללהיט באירופה וגם בישראל. ביחד עם מרתון בוז'ולה צרפת, בחרנו במועצה האזורית גזר ויקב ברקן, לקיים יחד את האירוע בין הכרמים ולשלב את נופי הארץ, את מנעמי הארץ שלנו, את היקבים והיין המשובח שמיוצר בחבל ארץ זה - במיוחד עבור קהילת הרצים של ישראל".

ראשת מועצה אזורית גזר, רותם ידלין מזמינה את הציבור הרחב לרוץ בין הכרמים במועצה אזורית גזר: "מרוץ הבוז'ולה המסורתי בין הכרמים והנופים של מועצה אזורית גזר , הוא חגיגה נפלאה של ספורט, יין מוזיקה, תחפושות ושמחה. אנחנו גאים לארח בפעם השלישית את מרוץ הבוז'ולה הישראלי, ביוזמת מרתון ישראל ומזמינים את כולם לבוא וליהנות מחוויה ייחודית בתיירות הישראלית ולרוץ אתנו באירוע צבעוני של חוויתם כמוהו - מחכה לכם."

תאריך המרוץ: יום שישי, 28.10.22. כל הפרטים באתר מרתון ישראל.

מרוץ "חבר". כפיים אקטיב,
המרוץ של מועדון "חבר"/כפיים אקטיב

המרוץ השנתי של מועדון "חבר" חוזר לאחר 3 שנים של הפסקה עקב משבר הקורונה, ובו צפויים להשתתף כ-4,500 עמיתים, בני משפחותיהם וחבריהם ב-4 מקצים שונים לפי בחירתם: 5 ק"מ, 10 ק"מ, 15 ק"מ ומקצה של 800 מטר לילדים. כל עמית רשאי לרשום עד 5 משתתפים נוספים מלבד עצמו. במסגרת המרוץ הנוכחי יתרום מועדון "חבר" לעמותת "תקוות" שקל על כל ק"מ שהעמיתים וקרוביהם ירוצו.

עמותת "תקוות" פועלת לשיקום ולהעצמה של פצועי צה"ל ונפגעי טרור על ידי פעילות ספורטיבית ואתגרית, במטרה לחזק את ביטחונם העצמי ולעזור להם לחזור עד כמה שניתן למסגרת החיים שתכננו לפני הטראומה שחוו. בעמותה מאמינים שהספורט ממלא תפקיד מרכזי בבנייה מחדש של ההערכה העצמית של הפצועים ומסייע להם להשלים עם המוגבלויות שלהם עקב החוויה הקשה שעברו.

בין הפעילים והמתנדבים שפועלים בעמותה זה שנים רבות וירוצו השנה במרוץ: זיו שילון - פעיל חברתי אשר נפצע בלחימה ברצועת עזה ב-2012 בעת ששירת כקצין בחטיבת גבעתי; איתן חרמון - אלוף העולם במרתון לקטועים, שנפצע בעת פעילות מבצעית בשירות מילואים בחטיבת אלכסנדרוני במלחמת לבנון השנייה, 2006; אלי סופר - משתתף בתחרויות "איש הברזל", לוחם יחידת העילית מגלן, שנפצע קשה בצוק איתן; אהרון קרוב - קצין צנחנים שנפצע אנוש במהלך מבצע עופרת יצוקה; וגיא הוכמן - קומיקאי ואושיית רשת שמתנדב בעמותה.

משתתפי המרוץ יקבלו ערכת מתנה הכוללת בלנדר נייד להכנת מיצים ושייקים, חולצת ריצה וכובע מנדפי זיעה וזוהרים בחושך, מספר חזה ותיק שרוך. נוסף על כך, כל משתתף יזכה במדליה מרשימה ורב-תכליתית ובה פותחן בקבוקים ו-3 סוגי מברגים.

כמו כן, לאורך כל האירוע ייהנו המשתתפים מכיבוד עשיר ושתייה קלה וחמה ומאקספו מציגים מתחומי האקטיב לייף, שיציעו מוצרים מעולם הבריאות והספורט בהנחות ומחירים מיוחדים.

"אדוה פישר, מנכ"לית מועדון "חבר": "אני שמחה שאנחנו חוזרים לקיים את המסורת של מרוץ 'חבר', לאחר 3 שנים של הפוגה. אני מאמינה כי המרוץ הוא נדבך חשוב בין שלל ההטבות שאנו מעניקים לעמיתינו ובני משפחותיהם המבקשים לאמץ אורח חיים בריא. נושא האחריות החברתית מעוגן כאחד מערכי הליבה של מועדון 'חבר', הפועל למען אנשי כוחות הביטחון, ולכן החיבור לעמותת 'תקוות', הפועלת לשיקום ולהעצמה של פצועי צה"ל ונפגעי טרור באמצעות ספורט, הוא חיבור טבעי ומדויק עבורנו".

סימון פרבשטיין, מנהלת עמותת "תקוות": "אני מברכת על היוזמה של מועדון 'חבר' ועל התמיכה בעמותת 'תקוות'. מרגש לדעת שכל משתתף במרוץ הוא גם שותף לדרך שלנו, כך נראית ערבות הדדית במיטבה. לאנשים רגילים ספורט זו בחירה, אצל פצועי צה"ל ונפגעי טרור זו הדרך להתמודד עם נפש פגועה וגוף פצוע. אני מחכה לראותכם בהמוניכם רצים עם גיבורי ישראל".

המרוץ יתקיים ביום שישי, ה-21.10 בספורטק שבפארק הירקון, תל אביב. עלות ההשתתפות במרוץ: הרשמה מאוחרת עד 18.10.22 - 95 שקל, מיני-מרוץ לילדים עד גיל 12 - 30 שקל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מירוץ הלילה נביעות. כפיים אקטיב,
מרוץ הלילה של נבעיעות/כפיים אקטיב

ביום רביעי, 2 בנובמבר 2022, יוזנק מרוץ הלילה נביעות תל-אביב, בהפקתה של עיריית תל אביב-יפו, שהפך למסורת בקרב משתתפיו, תושבות ותושבי העיר והמבקרים הצופים בו. מסלול המרוץ יעבור באתריה המרכזיים של העיר, במנהרת לדים מרהיבה ולצד מיצגי אור שונים ברחבי העיר. לאורך המסלול ימוקמו במות מוסיקה שיסייעו בשמירה על הקצב.

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי: "מרוץ הלילה של תל-אביב-יפו, הוא מסורת ארוכת שנים המזמינה רצות ורצים מכל הארץ אל ליבה הפועם של העיר - אל רחובותיה הראשיים, לצד מוסדות התרבות ומוקדי הבילוי. תל-אביב-יפו מטפחת ספורט תחרותי ועממי כל השנה ומציעה מגוון פעילויות ספורט לכולם ובכל גיל. מרוץ הלילה הוא הזדמנות פז לעשות ספורט ולבלות גם יחד, ברוח ערכיה של "העיר ללא הפסקה" ואני מזמין את כולם להשתתף".

מנביעות נמסר: "נביעות תומכת לאורך שנים בשלל אירועי הספורט הגדולים במדינה, מעודדת פעילות גופנית ומעלה למודעות את חשיבות צריכת המגנזיום הטבעי. אנו גאים להוביל את 'מרוץ הלילה נביעות תל-אביב' ולאפשר לעשרות אלפי הרצים ליהנות מחוויה ספורטיבית לילית ויוצאת דופן".

אורכו של המרוץ כ-10 ק"מ והוא יחולק למספר מקצים על מנת לאפשר כמות נרחבת של רצות ורצים. המרוץ יעבור ברחובותיה הראשיים ובאתריה המרכזיים של העיר תל אביב, וביניהם: אבן גבירול, דרך נמיר, כיכר רבין, יהודה המכבי, פארק גני יהושע ועוד. שערי הזינוק והסיום של המרוץ ימוקמו על שדרות רוקח, בין גני יהושע למרכז הירידים. במתחם יערך הפנינג ענק הכולל מתחמי פעילות של נותני החסות, מתחם VIP ואקספו אקטיבי של מיטב המציגים. בסיום המרוץ תיערך מסיבה מול במת הענק שתמוקם בפארק גני יהושע.

לרשות הרצות והרצים תוצב עמדת לחלוקת ערכות בקניון עזריאלי, תל-אביב. הערכות כוללות חולצה מנדפת זיעה, מספר חזה ושבב מדידה (צ'יפ) אלקטרוני. גיל המינימום להשתתפות הוא 14, כאשר המשתתף חייב להיות בגיל זה לפחות (או מבוגר יותר) ביום המרוץ עצמו - 2.11.2022. העמדה תהיה פתוחה בימים שלקראת המרוץ: חמישי 27 באוקטובר בין 11:00 ל-20:00, שישי 28 באוקטובר בין 10:00 ל-14:00, יום ראשון 30 באוקטובר בין 11:00 ל-20:00 ויום שני 31 באוקטובר בין 11:00 ל-20:00.

ההרשמה למרוץ תתאפשר עד ליום שני 31 באוקטובר ומחירה עומד על 190 שקלים. לקוחות דיגיתל זכאים להנחה בהרשמה.

  • עוד באותו נושא:
  • מרתון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully