וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: קמפיין חדש לגילי שריר, הרצאות מונדיאל ב-BBB

חברת סייברארק, המאמצת את הג'ודוקא גילי שריר, יוצאת בקמפיין בכיכוב המדליסטית האולימפית. פעילות חדשה של לינוי אשרם, שת"פ בין Livetickets ל-BBB עם הרצאות לקראת המונדיאל. מרכז כושר בקומפלקס O-Tech בכפר סבא, ליהיא לפיד ביקרה באימון נבחרת הנשים

גילי שריר. יחצ,
גילי שריר/יחצ

"כשאני עולה למזרן, מתחיל הקרב. היריבה שלי מכירה אותי ומחפשת את החולשות שלי... מי שמסתכל עלי באותן דקות בזירה חושב שאני לבד. אני לא".

במילים אלה מתארת גילי שריר את חוויית הג'ודו שלה בקמפיין חדש לסייברארק - נותנת החסות הרשמית של שריר למעלה משנה. בקמפיין יוצא דופן בנוף ההייטק הישראלי, שהפיצה החברה, סייברארק נותנת את הבמה לספורטאית האולימפית, ורומזת על הכוחות האדירים והאימונים הדרושים להגנה מפני "יריבים" המחפשים את החולשות שלכם. סייברארק הישראלית מתכוונת לגייס עד סוף השנה הנוכחית כ-100 עובדים לשני מרכזיה בישראל - בפתח תקוה ובבאר שבע, , רובם במקצועות הפיתוח, המוצר והמחקר.

שריר, המתחרה במשקל של עד 63 ק"ג, היא אחת משש הספורטאיות שייצגו את הג'ודו הישראלי במשחקים האולימפיים שהתקיימו ביולי 2021 ביפן. סייברארק תומכת בגילי מיוני 2021, עוד לפני האולימפיאדה בטוקיו. מאז שריר הוכיחה את עצמה כספורטאית מצטיינת. באפריל השנה זכתה שריר במדליית ארד באליפות אירופה. ובאולימפיאדת טוקיו היא הוכרזה ככוכבת של הקבוצה כאשר ניצחה קרב מכריע כשכל הנבחרת על הכתפיים שלה.

סייברארק מדגישה בקמפיין כי היא צועדת עם גילי עד למדליה האולימפית הבאה, וגם ממשיכה לצמוח ולגייס עובדים. "בסייבר כמו בג'ודו, השאיפה למצוינות והישגיות והצורך להיות מוכן לכל מהלך בכל רגע הם חלק מרכזי ביכולת להצליח", אמרה גילי שילוני, מנהלת משאבי אנוש של סייברארק בישראל. "אנחנו גאים ומאושרים לתמוך בספורטאית מוכשרת ומבטיחה כמו גילי שריר, ולסייע לספורטאים ישראלים שצריכים את הליווי הזה בדרכם המקצועית. מאז האימוץ ביוני שנה שעברה, כולנו בסייברארק ישראל עוקבים אחר כל מהלך שלה בהתרגשות, ושמחים יחד איתה בכל הישג ובכל ניצחון שהביאה מאז, וכאלה היו לא מעט", הוסיפה.

"החיבור עם סייברארק היה טבעי ומיידי לשני הצדדים. אני גאה לייצג את ישראל ברחבי העולם עם לוגו של חברה ישראלית מצטיינת ובינלאומית כמו סייברארק על מדי הג'ודו שלי", אמרה גילי שריר. "בספורט, הספורטאי בזירה אף פעם לא לבד, יש מאחוריו קבוצה, מאמן מנהלים משפחה ותומכים. הרעיון הוא שכך גם בסייברארק." עוד הוסיפה כי "סייברארק הם הראשונים שהאמינו בי ומבחינתי הם כמו משפחה".

הקמפיין צולם באולם האימונים במושב מזור, שבו התחילה גילי את דרכה בג'ודו. הקליפ מתחיל בסצנה בה היא נכנסת לאולם וכמו ווינרית אמיתית - היא כבר יודעת להריץ בראש את הקרב עוד לפני שהוא קורה, עד לאיפון האחרון והמנצח. בסוף הקליפ הלוקיישן מתחלף לסביבת קרב סייבר אמיתית.

את הקמפיין הפיקו חברות BY ו- ThisPlay, קונספט: אקסטרא מייל.

מונדיאל BBB. גבע טלמור,
מדברים מונדיאל ב-BBB/גבע טלמור

חמישה שבועות לפני בעיטת הפתיחה למשחקי מונדיאל 2022 יתקיים אירוע מיוחד שיספק לישראלים שיטוסו לקטאר את כל המידע העדכני, הרלוונטי והמדויק לקראת נסיעתם.

משחקי המונדיאל שייפתחו ב-20 בנובמבר בקטאר, מעוררים סקרנות גדולה בקרב הקהל הישראלי, וכ-15 אלף ישראלים צפויים לטוס למדינה שעמה אין לישראל קשרים דיפלומטיים. האירוע יתקיים במסעדת BBB רמת החיל, כשלאחריו יוקרן, על מסכי ענק, משחק הכדורגל במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות בין ברצלונה לאינטר מילאנו.

אתר הכרטיסים Livetickets, בשת"פ מערכתי עם רשת BBB, יקיימו בחול המועד סוכות, ערב מיוחד במסגרתו תתקיימנה הרצאות של מומחים שונים עם כל המידע העדכני והרלוונטי.

שדר ומגיש הספורט שרון דוידוביץ' יספר על הרגעים, המנצחות והאגדות של גביע העולם; ד"ר מיכל יערי, מומחית למדינות המפרץ הערביות תסקור את הנעשה בקטאר; דורון הורנפלד, מומחה לביטוחים בחו"ל, יעניק סקירה אודות הביטוח אותו יש לרכוש לאלה היוצאים לקטאר; יוסי אלפסי, יואב עשהאל ומאיר ארמה, יספקו מידע אודות סידורי תחבורה, לינה, אטרציות והמלצות לעונת המשחקים, בקטאר.

Livetickets הינו אתר הכרטיסים המוביל בישראל למכירה של כרטיסים לאירועי ספורט ומוזיקה בכל העולם. BBB הינה רשת מסעדות ההמבורגרים מהגדולות בישראל, המציעה ב- 30 מסעדותיה ברחבי הארץ המבורגרים מעולים, לצד מנות נוספות, באווירה משפחתית, נעימה וטעימה.

האירוע יתקיים ביום רביעי, 12.10.22 (חול המועד סוכות) בשעה 19:00. יש להירשם מראש בלינק.

עוד בוואלה!

הדרך הפשוטה להוזיל את חבילת הסלולר! עכשיו כולם יכולים!

לכתבה המלאה
מרוץ "חבר". כפיים אקטיב,
מרוץ חבר/כפיים אקטיב

המרוץ השנתי של מועדון "חבר" חוזר לאחר 3 שנים של הפסקה עקב משבר הקורונה, ובו צפויים להשתתף כ-4,500 עמיתים, בני משפחותיהם וחבריהם ב-4 מקצים שונים לפי בחירתם: 5 ק"מ, 10 ק"מ, 15 ק"מ ומקצה של 800 מטר לילדים. כל עמית רשאי לרשום עד 5 משתתפים נוספים מלבד עצמו. במסגרת המרוץ הנוכחי יתרום מועדון "חבר" לעמותת "תקוות" שקל על כל ק"מ שהעמיתים וקרוביהם ירוצו.

עמותת "תקוות" פועלת לשיקום ולהעצמה של פצועי צה"ל ונפגעי טרור על ידי פעילות ספורטיבית ואתגרית, במטרה לחזק את ביטחונם העצמי ולעזור להם לחזור עד כמה שניתן למסגרת החיים שתכננו לפני הטראומה שחוו. בעמותה מאמינים שהספורט ממלא תפקיד מרכזי בבנייה מחדש של ההערכה העצמית של הפצועים ומסייע להם להשלים עם המוגבלויות שלהם עקב החוויה הקשה שעברו.

בין הפעילים והמתנדבים שפועלים בעמותה זה שנים רבות וירוצו השנה במרוץ: זיו שילון - פעיל חברתי אשר נפצע בלחימה ברצועת עזה ב-2012 בעת ששירת כקצין בחטיבת גבעתי; איתן חרמון - אלוף העולם במרתון לקטועים, שנפצע בעת פעילות מבצעית בשירות מילואים בחטיבת אלכסנדרוני במלחמת לבנון השנייה, 2006; אלי סופר - משתתף בתחרויות "איש הברזל", לוחם יחידת העילית מגלן, שנפצע קשה בצוק איתן; אהרון קרוב - קצין צנחנים שנפצע אנוש במהלך מבצע עופרת יצוקה; וגיא הוכמן - קומיקאי ואושיית רשת שמתנדב בעמותה.

משתתפי המרוץ יקבלו ערכת מתנה הכוללת בלנדר נייד להכנת מיצים ושייקים, חולצת ריצה וכובע מנדפי זיעה וזוהרים בחושך, מספר חזה ותיק שרוך. נוסף על כך, כל משתתף יזכה במדליה מרשימה ורב-תכליתית ובה פותחן בקבוקים ו-3 סוגי מברגים.

כמו כן, לאורך כל האירוע ייהנו המשתתפים מכיבוד עשיר ושתייה קלה וחמה ומאקספו מציגים מתחומי האקטיב לייף, שיציעו מוצרים מעולם הבריאות והספורט בהנחות ומחירים מיוחדים.

"אדוה פישר, מנכ"לית מועדון "חבר": "אני שמחה שאנחנו חוזרים לקיים את המסורת של מרוץ 'חבר', לאחר 3 שנים של הפוגה. אני מאמינה כי המרוץ הוא נדבך חשוב בין שלל ההטבות שאנו מעניקים לעמיתינו ובני משפחותיהם המבקשים לאמץ אורח חיים בריא. נושא האחריות החברתית מעוגן כאחד מערכי הליבה של מועדון 'חבר', הפועל למען אנשי כוחות הביטחון, ולכן החיבור לעמותת 'תקוות', הפועלת לשיקום ולהעצמה של פצועי צה"ל ונפגעי טרור באמצעות ספורט, הוא חיבור טבעי ומדויק עבורנו".

סימון פרבשטיין, מנהלת עמותת "תקוות": "אני מברכת על היוזמה של מועדון 'חבר' ועל התמיכה בעמותת 'תקוות'. מרגש לדעת שכל משתתף במרוץ הוא גם שותף לדרך שלנו, כך נראית ערבות הדדית במיטבה. לאנשים רגילים ספורט זו בחירה, אצל פצועי צה"ל ונפגעי טרור זו הדרך להתמודד עם נפש פגועה וגוף פצוע. אני מחכה לראותכם בהמוניכם רצים עם גיבורי ישראל".

המרוץ יתקיים ביום שישי, ה-21.10 בספורטק שבפארק הירקון, תל אביב. עלות ההשתתפות במרוץ: הרשמה מאוחרת עד 18.10.22 - 95 שקל, מיני-מרוץ לילדים עד גיל 12 - 30 שקל.

מירוץ הלילה נביעות. כפיים אקטיב,
מירוץ הלילה של נביעות/כפיים אקטיב

ביום רביעי, 2 בנובמבר 2022, יוזנק מרוץ הלילה נביעות תל-אביב, בהפקתה של עיריית תל אביב-יפו, שהפך למסורת בקרב משתתפיו, תושבות ותושבי העיר והמבקרים הצופים בו. מסלול המרוץ יעבור באתריה המרכזיים של העיר, במנהרת לדים מרהיבה ולצד מיצגי אור שונים ברחבי העיר. לאורך המסלול ימוקמו במות מוסיקה שיסייעו בשמירה על הקצב.

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי: "מרוץ הלילה של תל-אביב-יפו, הוא מסורת ארוכת שנים המזמינה רצות ורצים מכל הארץ אל ליבה הפועם של העיר - אל רחובותיה הראשיים, לצד מוסדות התרבות ומוקדי הבילוי. תל-אביב-יפו מטפחת ספורט תחרותי ועממי כל השנה ומציעה מגוון פעילויות ספורט לכולם ובכל גיל. מרוץ הלילה הוא הזדמנות פז לעשות ספורט ולבלות גם יחד, ברוח ערכיה של "העיר ללא הפסקה" ואני מזמין את כולם להשתתף".

מנביעות נמסר: "נביעות תומכת לאורך שנים בשלל אירועי הספורט הגדולים במדינה, מעודדת פעילות גופנית ומעלה למודעות את חשיבות צריכת המגנזיום הטבעי. אנו גאים להוביל את 'מרוץ הלילה נביעות תל-אביב' ולאפשר לעשרות אלפי הרצים ליהנות מחוויה ספורטיבית לילית ויוצאת דופן".

אורכו של המרוץ כ-10 ק"מ והוא יחולק למספר מקצים על מנת לאפשר כמות נרחבת של רצות ורצים. המרוץ יעבור ברחובותיה הראשיים ובאתריה המרכזיים של העיר תל אביב, וביניהם: אבן גבירול, דרך נמיר, כיכר רבין, יהודה המכבי, פארק גני יהושע ועוד. שערי הזינוק והסיום של המרוץ ימוקמו על שדרות רוקח, בין גני יהושע למרכז הירידים. במתחם יערך הפנינג ענק הכולל מתחמי פעילות של נותני החסות, מתחם VIP ואקספו אקטיבי של מיטב המציגים. בסיום המרוץ תיערך מסיבה מול במת הענק שתמוקם בפארק גני יהושע.

לרשות הרצות והרצים תוצב עמדת לחלוקת ערכות בקניון עזריאלי, תל-אביב. הערכות כוללות חולצה מנדפת זיעה, מספר חזה ושבב מדידה (צ'יפ) אלקטרוני. גיל המינימום להשתתפות הוא 14, כאשר המשתתף חייב להיות בגיל זה לפחות (או מבוגר יותר) ביום המרוץ עצמו - 2.11.2022. העמדה תהיה פתוחה בימים שלקראת המרוץ: חמישי 27 באוקטובר בין 11:00 ל-20:00, שישי 28 באוקטובר בין 10:00 ל-14:00, יום ראשון 30 באוקטובר בין 11:00 ל-20:00 ויום שני 31 באוקטובר בין 11:00 ל-20:00.

ההרשמה למרוץ תתאפשר עד ליום שני 31 באוקטובר ומחירה עומד על 190 שקלים. לקוחות דיגיתל זכאים להנחה בהרשמה.

לינוי_אשרם_ומנכל פרוקטר אנד גמבל ישראל אופיר גוטמן. לנס הפקות,
לינוי אשרם ומנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל אופיר גוטמן/לנס הפקות

מחקרים עולמיים וגם סקר ישראלי מ-2019, מצביע כי כבר במהלך גיל ההתבגרות חוות הנערות ירידה בביטחון העצמי ובתחושת המסוגלות להצלחה. בסקר נמצא כי 91% מבנות 16-24 מסכימות שבגיל ההתבגרות נערות צעירות רבות חשות ירידה בביטחון העצמי וכ-53% מהן דיווחו כי החלומות והשאיפות שלהן נעשו מוגבלים יותר לאחר גיל ההתבגרות. כל זאת בזמן ש- 92% מהצעירות הסכימו כי ביטחון עצמי הוא גורם מפתח בהגשמת חלומותיהן.

בשל כך פועל מותג always בבניית הביטחון העצמי של הנערות בשנות ההתבגרות, סביב קבלת המחזור. השנה, יוצא המותג במיזם ראשון מסוגו בשיתוף עם עמותת שוות תחת הכותרת "האקדמיה לביטחון עצמי", במטרה לחזק ולשקם ביטחון עצמי בקרב הנערות, שתעודד מנהיגות ומתן השראה לחלומות גדולים והגשמתם. התכנית של האקדמיה תתמקד בחיזוק ובניית ביטחון עצמי בקרב הנערות תוך עידוד מנהיגות ומתן השראה לחלומות גדולים והגשמתם.

במהלך התוכנית הנערות ייבחרו פרויקטים חברתיים שחשובים לליבן ויובילו שינוי למען הקהילה. לפרויקטים תצטרף לינוי אשרם ונשים מעוררות השראה נוספות. האלופה האולימפית, לינוי אשרם, שנבחרה לאחר פרישתה לשגרירה של מותג always לשנתיים הקרובות, תלווה את האקדמיה ותוביל חלק מהמפגשים עם הנערות ביניהם המפגש הראשון שיתמקד באמונה עצמית. במותג always ביקשו לתעל את השפעתה החיובית של אשרם על ילדות וצעירות, על מנת לקדם את ערכי המותג להעצמה נשית כבר בגיל הנערות. במסגרת מעמדה כשגרירת המותג, אשרם תוביל פעילויות העצמה באקדמיה החדשה לביטחון עצמי ותגיע ללוות את הנערות.

לינוי אשרם אמרה: "אין ספק שמדובר בפעילות מאוד מרגשת עבורי. זו זכות גדולה מאוד לעבוד עם ילדות צעירות ונערות, ולעזור לחזק את האמונה שלהן שהן יכולות להגיע לכל מקום ולהגשים כל חלום, אם רק יאמינו בעצמן. המינוי לשגרירה של מותג always והתמיכה בי, גם בימים שאחרי הפרישה, היא מאוד מרגשת ובוודאי לא מובנת מאליה".

אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל בישראל אמר: "מותג always פועל מדי שנה להעצמת נערות בגילאים בהם הוכח מחקרית שהן סובלות מפגיעה בביטחונן העצמי. החיבור לעמותת שוות הנו טבעי שכן ערכי העמותה דומים ומשלימים את שלנו ואנו מקווים שיחד נוכל להפעיל את התכנית שנים רבות קדימה, ולהשפיע לטובה על אלפי נערות בכל רחבי הארץ". "הבחירה בלינוי לשגרירת מותג אולוויז הינה טבעית, שכן לינוי היא ההשראה הראויה ביותר לנערות בישראל, לחשיבות האמונה בעצמן, לצורך לחלום וליכולת של כל אחת להגשים את עצמה".

מתחם O-Tech. יחצ,
מתחם ה-O-Tech/יחצ

בימים אלו הושק בקומפלקס המשרדים O-TECH בכפר סבא - מתחם חדר כושר בשטח של כ-480 מ"ר עם עשרות מכשירי כושר ברמה המקצועית הגבוהה ביותר מתוצרת חברת טכנוג'ים איטליה, החברה המובילה בעולם למכשירי כושר ואפליקציות אימון, מכשירי בהשקעה של כ-2.5 מיליון שקל - O-TECH GYM.

מתחם הכושר ינוהל ע"י חברת מובמנט וכולל מספר מתחמים: מתחם כללי של מכשירי כוח, מכשירים לאימון אירובי עם אימונים מובנים במסכים, חדרי אימון פונקציונאליים מתחם לפעילויות חוגים, כגון פילאטיס, לאימונים מקצועיים, זומבה, יוגה. מתחם הכושר יהיה פתוח לרווחת העובדים בשעות
06:00-10:00 ו-16:00-21:00. מדריכי כושר מקצועיים יעמדו לרשות המתאמנים להדרכה ולסיוע מקצועי.

בקומפלקס O-TECH ממוקמות חברות בולטות ביניהן: סודה סטרים, ריג'ס, פינסטרה, insurance next,סגמנט טכנולוגיות, נובו נורדיסק, אייטק מערכות, ,AstraZeneca חב' Parallel Wireless ועוד. גולן דותן, מנכ"ל אושירה שהקימה את מתחם הכושר ה- "O-TECH GYM", מציין: "המטרה הינה ליצור במתחם O-TECH מעבר למקום העבודה גם חיי קהילה ושיתוף בין 1,800 העובדים במתחם".

קסטרו פריז סן ז'רמן. שרבן לופו,
מאחורי הקלעים של צילומי קסטרו/שרבן לופו

הפרזנטורים האהובים של קסטרו - רביב כנר, און רפאלי ואימרי ביטון - הגיעו לאימון כדורגל עם המאמן האגדי שייע פייגנבוים, לרגל השקת קולקציית קפסולה בשיתוף פריז סן ז'רמן, קבוצת הכדורגל הצרפתית הנחשבת היום לאחת הקבוצות האהובה בעולם, שתתמודד עם מכבי חיפה בפריז ב-25 באוקטובר. הקולקציה לגברים ובקרוב גם לילדים בלוק STREET WEAR ספורטיבי בצבעי שחור לבן ואדום ומעוטרות בלוגו של הקבוצה על כל פריטיה. את הקולקציה ניתן להשיג בחנויות קסטרו ובאתר. קולקציית הילדים תגיע בקרוב.

הקולקציה לגברים ולילדים (בנים), וכוללת טוטאל לוק מכף רגל עד ראש החל מצעיפים, כובעים, זקט ניילון ספורטיבי, חולצות קצרות וארוכות ומכנסיים ספורטיביים.

ליהיא לפיד באימון ספיישל אולימפיקס. תומר הלפרין,
ליהיא לפיד באימון/תומר הלפרין

רעיית ראש הממשלה ליהיא לפיד ביקרה באימון חגיגי של נבחרת כדורגל הנשים הלאומית של ספיישל אולימפיקס. זהו אימונה השני של הנבחרת הראשונה בענף הכדורגל של נשים עם מוגבלות קוגניטיבית (תסמונת דאון, אוטיזם, הנמכה קוגניטיבית, מוגבלות שכלית התפתחותית) שהוקמה לפני חודש בלבד ובחודש יוני הקרוב תייצג את ישראל במשחקי העולם של ספיישל אולימפיקס בברלין. את הנבחרת, שהוקמה בשיתוף ארגון 'אתנה' המקדם נשים בספורט, מאמנת שחקנית העבר סילבי ז'אן. בין המבקרים באימון החגיגי היו גם חה"כ יו"ר ועדת החינוך והספורט סימון דוידסון, מנכ"לית 'ספיישל אולימפיקס' ישראל שרון לוי-בלנגה ומכובדים נוספים, אשר התרשמו מהיכולת הגבוהה שהפגינו הכדורגלניות המיוחדות.

לפיד צפויה להשתתף גם בטקס הפתיחה של המשחקים הלאומיים של 'ספיישל אולימפיקס' ישראל (25.10) באגמון החולה קק"ל אשר יוציא לדרך יומיים מלאים (25-26.10) בתחרויות ספורט ברחבי הגליל בהשתתפות 1,000 ספורטאים עם צרכים מיוחדים מכל חלקי הארץ. הנבחרים בכל אחד מעשרת הענפים ייצגו את ישראל בנבחרת הלאומית במשחקי העולם בברלין. טרם פתיחת המשחקים הלאומיים ייערך מרוץ לפיד הספיישל אולימפיקס (20-25.10) בערים שונות בהן ירושלים, ראשון לציון, בת ים, אילת וינוח-ג'ת.

"אתן פורצות דרך, אתן קבוצת כדורגל הנשים הראשונה בישראל של ספיישל אולימפיקס" אמרה לפיד, "אני בטוחה שעבורכן זאת תהיה חוויה מדהימה כשתייצגו אותנו בעולם, אבל תדעו שזו חוויה גם עבור צעירות רבות עם צרכים מיוחדים. ילדות ונערות שיסתכלו עליכן מגשימות חלום ויידעו שזה אפשרי לשבור עוד ועוד תקרות זכוכית, אני גאה בכן ומאחלת לכן הצלחה ענקית."

'ספיישל אולימפיקס' הוא ארגון הגג הבינלאומי לכל תחום הספורטאים עם הצרכים המיוחדים הפועל ב-192 מדינות וחברים בו מעל ל5 מיליון ספורטאים וספורטאיות. שרון לוי-בלנגה מנכ''לית ספיישל אולימפיקס "פרויקטים כמו נבחרת ישראל והמשחקים הלאומיים מסמלים את הכוח בתחרות ואת האחדות בחברה המקבלת את האחר ונותנת אפשרות לחלום רחוק ולהצליח בגדול. יש פער של ייצוג נשים עם צרכים בספורט ובכלל נשים עם צרכים מיוחדים, אנו מודים לרעיית ראש הממשלה הפועלת רבות בתחום חשוב זה ומלווה אותנו לכל אורך הדרך"

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully