וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלגרי מודה: "היה לנו מזל". ראביו החמיא לקהל הירוק, בכר לדי מריה

יובנטוס גירדה 1:3, ראביו שבר בצורת ומוכן למשחק בחיפה ("ידענו שיש להם שחקנים טובים וקהל מלא תשוקה"), די מריה התאושש בדרך לשיא (וזכה למילים חמות מבכר) וגם ולאחוביץ' חגג, אבל אלגרי הודה: "בסוף המשחק הייתה דממת מוות בחדר ההלבשה, נבהלנו"

אוהדי מכבי חיפה בטורינו/סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

יובנטוס ומאמנה מסימילאנו אלגרי יכולים הערב (רביעי) לנשום קצת לרווחה, אחרי ניצחון 1:3 על מכבי חיפה במחזור השלישי של ליגת האלופות שהעניק לאיטלקים נקודות ראשונות העונה במפעל - אבל על יובה עברו דקות לחוצות מאוד במחצית השנייה, אחרי שהאלופה הישראלית צימקה ל-2:1 משער של דין דוד, והירוקים השתלטו על המשחק והיו קרובים מאוד להשוות. יובנטוס פתחה רע את העונה, כשבליגה האיטלקית הגברת הזקנה רק במקום ה-7, עם 3 ניצחונות בלבד ב-8 מחוזרים, וגם מול מכבי חיפה אפשר היה לזהות את חוסר הביטחון של הקבוצה.

מסילמיליאנו אלגרי אמר בסיום: "השחקנים לא מרוצים כי היה לנו מזל. אנחנו צריכים לדעת לשחק עד הסוף. היה לנו מזל, אבל בסוף המשחק היה שקט בחדר ההלבשה וזה אומר הכול. כעסתי בסיום, כי אתה לא יכול להפסיק לשחק 15 דקות לסוף ולהתחיל לעשות שטויות. יש לך הזדמנויות לכבוש 6-5 שערים, אבל אם אתה סופג אתה מתחיל לפחד, זה עושה נזק. אבל השחקנים חכמים, כי כשאתה נכנס לחדר הלבשה היה שם דממת מוות, אין חגיגות. זה הראה לי שהם הבינו מה קרה. ניסינו להיות קצת יותר יפה, ואז נבהלנו". המאמן הוסיף: "אנחנו חייבים לעשות עוד כמה צעדים קדימה. ולאחוביץ' למשל, שיחק טוב, אבל היה חייב לכבוש יותר. לא יכול להיות שמתוך ארבעה מצבים, הוא יכבוש רק אחד. הוא חייב לשחק יותר מהר ואחר כך לייצר המשכיות".

ולאחוביץ' מחבק את ראביו, שחקני יובנטוס אחרי הניצחון על מכבי חיפה. Valerio Pennicino, GettyImages
ולאחוביץ' מחבק את ראביו, שחקני יובנטוס אחרי הניצחון על מכבי חיפה/GettyImages, Valerio Pennicino

עם זאת, יש גם נקודות אור. אדריאן ראביו שבר בצורת בגדול עם צמד לא שגרתי. הפעם האחרונה שהצרפתי כבש הייתה לפני בדיוק 50 משחקים בכל המסגרות, ב-23 במאי 2021 נגד בולוניה. "אני שמח שכבשתי, אבל כבר אמרתי לפני כן שמה שחשוב זה שהקבוצה מנצחת", אמר ראביו, "שיחקנו טוב, אולי קצת ירדנו ביכולת במחצית השנייה, אבל אנחנו בדרך הנכונה".

ראביו היה על סף מעבר למנצ'סטר יונייטד בקיץ, השדים האדומים כבר סיכמו עם יובנטוס ורק חילוקי דיעות בינו לבין האנגלים מנעו מעבר. הערב הוא אמר: "אני נותן 100 אחוז בכל אימון וכל משחק. המאמן סומך עליי וחשוב לו שיהיה שחקן שנותן איזון לקבוצה. אני שמח, אני מרגיש פה טוב. היו לנו כמה קשיים, אבל עכשיו אנחנו משתפרים ואנחנו במסלול הנכון".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקן יובנטוס אדריאן ראביו. Emilio Andreoli, GettyImages
שחקן יובנטוס אדריאן ראביו/GettyImages, Emilio Andreoli

ראביו החמיא למכבי חיפה לקראת המפגש בישראל, ואמר: "יש להם שחקנים טובים וקהל מלא תשוקה, אנחנו יודעים את זה, אבל אם נשחק בגישה הזאת, אנחנו יכולים לנצח שם".

נקודת אור נוספת היא אנחל די מריה, שפתח את העונה בצורה מהוססת, והיום סיפק שלושה בישולים. כעת די מריה זקוק לעוד ארבעה בישולים בלבד על מנת להפוך לשחקן עם הכי הרבה בישולים בתולדות המפעל. "עשינו עבודה מצוינת, זה ניצחון שני ברציפות. אני רק עושה את העבודה שלי - לספק בישולים ואני שמח לעזור לחברים שלי. אני שוב מתנצל שלא אוכל לשחק נגד מילאן בסוף השבוע (בגלל הרחקה בליגה), עשיתי טעות שלא אחזור עליה", אמר.

על מכבי חיפה אמר הארגנטינאי: "ידענו שהיו לה משחקים טובים נגד בנפיקה ופריז סן ז'רמן. יש לה שחקנים טובים ואנחנו חייבים להיזהר בשבוע הבא מההתקפות המתפרצות שלה". אגב, די מריה זכה למילים חמות גם מברק בכר, שניגש אליו בסיום המשחק והחמיא לו על ההצגה המרשימה.

גם מבחינתו של דושאן ולאחוביץ' היה זה ערב חיובי. הכוכב הסרבי אמנם לא ניצל את כל ההזדמנויות שלו וגם שער אחד שלו נפסל, אבל הוא כן כבש שער ראשון במדי יובה בליגת האלופות. "חלוצים חיים על שערים, אז כמובן שחשוב להבקיע את השער הראשון. הייתי צריך להיות טוב יותר היום, אבל העיקר הניצחון", אמר ולאחוביץ', והחמיא לדי מריה: "מה יש לומר? מדובר בגאון כדורגל. עבורי זה כבוד גדול לשחק איתו, הוא סידר לי היום הרבה מצבים".

על הרפיון בדקות האחרונות אמר ולאחוביץ': "קשה להסביר את זה. נכנסנו למומנטום שלילי לפתע, וזה מתחיל אצלי. לא שמרתי מספיק טוב על הכדור, אני לא מרוצה מעצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully