וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "לא היינו רחוקים מלהשוות", דוד: "בבית הסיפור יהיה אחר"

מאמן מכבי חיפה אחרי ה-3:1 ליובנטוס: "המחליפים עזרו לנו, מאמינים שבגומלין מולם אפשר להשיג תוצאה טובה יותר". החלוץ שכבש: "אחרי שלא אכלנו ושתינו היינו קצת פחות מהרגיל"

אוהדי מכבי חיפה בטורינו/סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

מכבי חיפה הבקיעה שער חוץ ראשון העונה בליגת האלופות ותשוב מטורינו עם לא מעט מחמאות על הופעה יותר ממכובדת בתנאים לא פשוטים עבור קבוצה שכמחצית ממנה צמה ב-24 השעות שקדמו למשחק, אבל תגיע ארצה ללא נקודות בעקבות ההפסד 3:1 ליובנטוס.

המאמן ברק בכר פתח בהרכב רק עם שחקנים שלא צמו ביום כיפור, מתוכם שניים ילידי ישראל - שון גולדברג ומוחמד אבו פאני - ועל כך אמר בסיום: "אי אפשר לדעת מה היה קורה (אם היה עולה בהרכב אחר). השחקנים נכנסו בפיגור ולפעמים אין לך מה להפסיד, אתה יותר משוחרר ותוקף יותר, אבל אין ספק שהמחליפים עזרו לנו ולא היינו רחוקים מלהשוות".

מאמן מכבי חיפה ברק בכר. רויטרס
"לא היינו רחוקים מלהשוות". בכר מול אלגרי/רויטרס

על המשחק אמר המאמן: "זה היה משחק עם הרבה אירועים, הרבה מומנטומים גם נגדנו וגם לטובתנו. יכולנו להשוות, הגענו להרבה מצבים, אבל כן גם היינו חשופים לא מעט והיינו יכולים לספוג עוד שערים.

בכר גם התייחס למומנטום של דוד: "דין סבל מהמון חוסר מזל, אבל אין ספק שהצמד נגד מכבי תל אביב עזר לו מאוד וגם ראינו את זה באימונים".

לקראת משחקי הסיבוב השני באלופות אמר לסיכום: "קשה לצאת בהצהרות בבית כזה, אבל צריך להאמין. יש לנו שני משחקי בית מתוך השלושה שנותרו ושם אנחנו הרבה יותר עוצמתיים. אנחנו בהחלט מאמינים שבגומלין בשבוע הבא אפשר להשיג תוצאה יותר טובה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דין דוד, שחקן מכבי חיפה, אחרי השער נגד יובנטוס. Emilio Andreoli, GettyImages
שוב כבש, והיה זה שער מיוחד עבורו. דין דוד/GettyImages, Emilio Andreoli

דין דוד, שכאמור עלה מהספסל והמשיך את השבוע הנהדר שלו אחרי שגם כבש צמד נגד מכבי תל אביב, הוסיף: "ההרגשה מדהימה, זה שער מיוחד ואני מאוד שמח שהכדור נכנס. הרגשנו טוב אחרי השער והיה לנו קצת חוסר מזל, אבל ניסינו לעשות את הכל כדי להשיג תוצאה טובה".

עוד אמר דוד על הצמד השני שחגג תוך ארבעה ימים וקטע רצף של כחמישה חודשים ללא שער: "הייתה לי תקופה קשה ואני שמח שהצוות והחברים לקבוצה עזרו לי מאוד, זה עבר ואני מנסה לשמור על זה עכשיו".

לסיום נשאל כיצד הרגש לעלות מהספסל בדקה ה-72 אחרי צום: "הישראלים צמו, אבל בהרכב פתחו שחקנים מצוינים. אנחנו ניסינו לעשות את הכל כדי להשיג תוצאה טובה. נכנסנו טוב למשחק, אבל נכון שהיינו קצת פחות מהרגיל אחרי צום שלא אכלנו ולא שתינו. בבית זה יהיה סיפור אחר, אנחנו ננסה לעשות תוצאה טובה ואנחנו מאמינים בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully