וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה לקראת לך פוזנן: "שיחקתי יום אחרי צום. זה לא צריך להפריע"

5.10.2022 / 19:25

הפועל באר שבע תרצה לרשום ניצחון בכורה העונה בשלב הבתים של הקונפרנס ליג (חמישי, 19:45, ספורט4). המאמן של האדומים: "יש מספיק זמן עד המשחק. זה מפגש חוץ קשה מול יריבה שברמה של ליגה אירופית". על אי הגעתו של שאפי: "סיטואציה מורכבת, יש מי שיחליף אותו"

מחזור 3הסתיים06/10/2022
לך פוזנן
    0
      הפועל באר שבע
      תקציר: מכבי נתניה - הפועל באר שבע 2:1/ספורט1

      אחרי שהמריאה לפולין כבר ביום שני בבוקר ועשתה את יום הכיפורים יחד בבית המלון, תפגוש הפועל באר שבע את לך פוזנאן (חמישי, 19:45, ספורט4) בקרב על המקום השני בבית בו ויאריאל תסיים ראשונה כמעט בוודאות.

      הפועל באר שבע הגיעה למשחק בהרכב חסר ללא רמזי ספורי הפצוע, שאפי סולימאנוב שלא הורשה להיכנס לפולין בשל אזרחותו הרוסית ואדריאן פאון שלא הספיק להירשם למפעל. גם אנדרה מרטינש ורועי גורדנה נשארו בישראל מאחר שלא נרשמו לשלב הבתים. המאמן אליניב ברדה צפוי להציב מערך ובו קישור אגרסיבי במטרה להיות דומיננטי במרכז השדה ולשגר כדורים לשחקני ההתקפה שינסו למצוא לפחות שער אחד. בקבוצה מרגישים שאפשר לחזור עם תיקו לפחות ולא חושבים שצום יום הכיפורים צריך להשפיע: "יש עוד 24 שעות, עברתי ימי כיפור בתור שחקן ושיחקתי יום אחרי", אמר ברדה,"זה לא יהווה תירוץ למשחק מחר".

      המאמן של באר שבע התייחס לאי הגעתו של שאפי סוליימאנוב שלא רשאי להיכנס לפולין עקב היותו בעל אזרחות רוסית: "אין יותר מדי מה להרחיב. הוא לא קיבל אישור להיכנס למדינה וזה הכל. אני חושב ששאפי שחקן מאוד חשוב, אבל אין לנו יותר מדי זמן לבקר את העניין הזה, הוא לא פה ויש מי שיחליף אותו. יעלו בהרכב 11 ולא 10, מי שיחליף אותו יהיה טוב".

      שאפי סוליימאנוב הפועל באר שבע. דני מרון
      לא יעמוד לרשותו של אליניב ברדה. שאפי סוליימאנוב/דני מרון

      "אנחנו תמיד שמחים לשלוח שחקנים לנבחרת זה ערך עליון זה כבוד גדול שיהיו שחקנים שלנו שם", אמר המאמן הישראלי בנוגע לשיתוף שחקניו גם מול נבחרת מלטה, "אנחנו מבינים את חשיבות המשחק, מבחינתנו נתייחס אליו כמו כל שאר המשחקים בבית. אני חושב שפוזנן קבוצה מצוינת שיכלה גם להיות בליגה האירופית. שיחקנו משחק אימון מולם כשהייתי שחקן. אנחנו כל קיץ עושים בפולין מחנות אימונים, יש לנו איש צוות פולני ואת מאור מליקסון עם עבר מפואר פה בפולין. מכירים את הכדורגל הפולני טוב מאוד, מאור ייעץ לנו הרבה לקראת המשחק ועזר בהכנה לשחקנים".

      הרכב משוער: גלזר, דדיה, טיבי, ויטור, לופס, באריירו, שמיר, אליאס, מיכה, חטואל, חמד.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

      בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
      שחקן הפועל באר שבע רותם חטואל. דני מרון
      יקבל את הקרדיט בהרכב. רותם חטואל/דני מרון

      אלופת פולין נראתה טוב ב-0:0 נגד לגיה ורשה בליגה ובמשחק הקודם באירופה הביסה את אוסטריה וינה 1:4 בבית. לך ערכה העונה חמישה משחקי בית בזירה האירופית וניצחה בכולם (קרבאח, דינמו באטומי, ויקינגור, דודלאנז', אוסטריה וינה) והיא מקווה לשמור על 100 אחוז גם מחר.

      ההתלבטות המרכזית של המאמן ג'ון ואן דן ברום נוגעת למרכז ההגנה. אנטוניו מיליץ יפתח וההולנדי עדיין לא החליט מי יוצב לצדו: לובומיר שאטקה או פיליפ דגרסטול, כשהאחרון זוכה לעדיפות.

      "אני מצפה למשחק קשה. ניתחנו את הפועל באר שבע ואנחנו יודעים שמדובר בקבוצה ושחקנים עם הרבה ניסיון. מדובר ביריבה שלוחצת וחשוב שנמצא לכך פתרונות ונדע להניע את הכדור ולהחזיק בו. אחרי המשחק נגד לגיה אנחנו מלאי ביטחון ואנחנו יודעים שעד עכשיו באירופה שיחקנו טוב, בעיקר בבית".

      הרכב משוער: פיליפ בדנארק, ז'ואל פריירה, אנטוניו מיליץ', פיליפ דגרסטול (לובומיר שאטקה), בארי דגלאס, ניקה קבקבסקירי, יספר קרלסטרום, מיכאל סקוראש, כריסטופר ולדה, ז'ואאו אמראל, מיקאל אישק.

      שחקן לך פוזנן, ז'ואאו אמראל. uality Sport Images, GettyImages
      אמור להיות מופקד על החלק היצירתי של לך פוזנן. ז'ואאו אמראל/GettyImages, uality Sport Images

      בשבוע הבא שתי הקבוצות תפגשנה שוב, הפעם במחזור הרביעי במשחק שיתקיים באצטדיון טרנר.

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully