וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה בצרות אחרי "חוסר הצדק", צ'אבי: "אני זועם"

ה-VAR פסל לקטלאנים שער ומנע מהם פנדל בהפסד 1:0 לאינטר. המאמן כעס על השיפוט: "מתפוצץ מרוב זעם, אני כבר לא מבין כלום"

תקציר: אינטר - רומא 2:1/ספורט1

ברצלונה בסכנה ממשית של אי-העפלה לשמינית גמר ליגת האלופות. הקטלאנים הפסידו אמש (שלישי) 1:0 לאינטר בסן סירו, וכעת הם רחוקים שלוש נקודות מהנראזורי ושש מבאיירן מינכן, הראשונה בבית ג'. המשמעות: איבוד נקודות נוסף מול אינטר כששתי הקבוצות הללו ייפגשו פעם נוספת בשבוע הבא, עלול לגרום לצ'אבי ושחקניו לראות את שלב הנוקאאוט מהבית.

בסיום היתה ברצלונה עצבנית מאוד, והכעס כוון אל עבר צוות השיפוט. בדקה ה-66 גלגל פדרי פנימה את מה שאמור היה להיות שער השוויון, אך בדיקת VAR קבעה כי הכדור פגע בידו של אנסו פאטי מוקדם יותר במהלך. לאחר מכן, בתוספת הזמן, נדמה היה שדנזל דאמפריז נגע בידו ברחבה, אך שוב השופט נעזר ב-VAR, ושוב בחר ללכת עם אינטר.

"אני כועס על חוסר הצדק שראינו", אמר צ'אבי. "אמרתי את זה כבר לפני כמה ימים ואגיד את זה שוב: השופטים חייבים לבוא ולהסביר את עצמם, כי אני כבר לא מבין שום דבר. השופט לא רצה להסביר לי מה קרה אחרי המשחק. הם חייבים לדבר. אני לא יכול לדבר על החלטה שלא קיבלתי - מבחינתי, זה היה ברור כשמש. אני פשוט לא מבין".

המאמן הוסיף ואמר: "אני פשוט מתפוצצץ מרוב זעם, אני כבר לא מבין שום דבר. אם אנסו נוגע בטעות ביד ומישהו כובש, הם פוסלים את השער. ואילו בצד השני... זה פשוט חוסר צדק. אבל אנחנו צריכים להסתכל גם על עצמנו, לא רק על השופטים, וצריך לשחק טוב יותר. עם זאת, ברור שהגיע לנו לפחות תיקו. אנחנו במצב לא פשוט כעת, נותרו לנו שלושה משחקים וכולם הם כמו גמרים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מאמן ברצלונה צ'אבי עם השופט סלבקו וינצ'יץ'. רויטרס
בצרות. צ'אבי/רויטרס

מנגד, סימונה אינזאגי חגג את הניצחון ואמר: "זה נותן לנו המון ביטחון, לנצח קבוצה ברמה הזאת. היינו זקוקים לזה אחרי ההפסד לרומא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully