וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה ספגה 1:0 מאינטר, נאפולי התפוצצה עם 1:6 על אייאקס

צ'אבי ושחקניו הסתבכו באלופות, מוליכת הליגה האיטלקית חגגה בהולנד. 0:2 לליברפול על ריינג'רס, 0:2 לברוז' המושלמת על אתלטיקו

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 3.10/פלייר

פגרת הנבחרות כבר מאחורינו, הליגות חזרו בסוף השבוע וכעת גם תורה של ליגת האלופות לשוב לפעילות. אמש (שלישי) יצאו לדרך משחקי המחזור השלישי במפעל, כשבמוקד ספגה ברצלונה 1:0 מאינטר, ליברפול המשיכה בהתאוששות עם 0:2 על ריינג'רס, ונאפולי סיפקה 1:6 מדהים על אייאקס באמסטרדם.

שחקני נאפולי חוגגים. רויטרס
ההצגה הגדולה של הערב. נאפולי חוגגת בהולנד/רויטרס

בית א'

ליברפול - ריינג'רס 0:2

אט אט, שחקניו של יורגן קלופ מתאוששים בליגת האלופות ומתקרבים לשמינית הגמר. ה-3:3 המאכזב עם ברייטון כבר נשכח, בזכות יריבה בהזמנה: ריינג'רס טרם השיגה נקודה, וטרם כבשה שער בשלב הבתים. טרנט אלכסנדר ארנולד כבש (7) את שערו הראשון באלופות מאז 2017 עם בעיטה חופשית יפהפיה, מוחמד סלאח חתם מהנקודה הלבנה (53). "אהבתי מאוד את המשחק שלנו", אמר יורגן קלופ. "ראיתי קבוצה מחויבת מאוד והגענו להמון הזדמנויות. משחק טוב מאוד, ניצחון חשוב מאוד".

אייאקס - נאפולי 6:1

וואו, איזה משחק. מוליכת הליגה האיטלקית סיפקה הצגה בלתי רגילה באמסטרדם ארנה ועשתה צעד ענק אל עבר הבטחת המקום הראשון בבית א'. מוחמד קודוס דווקא כבש ראשון (9), אלא שאז הגיעו ג'אקומו רספאדורי (18, 47), ג'ובאני די לורנצו (33), פיוטר ז'לינסקי (45), חוויצ'ה קווארצחליה (63) וג'יו סימאונה (81), שחתמו ערב מדהים. בין לבין, דושאן טאדיץ' הורחק (73), וראה את קבוצתו רושמת את הפסדה הגבוה ביותר באירופה. "אפשרנו להם שערים של ילדים", הודה סטיבן ברחהאוס. "אנחנו חייבים לשחק טוב יותר, ונאפולי הבהירה לנו את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקני קלאב ברוז' חוגגים. רויטרס
סינדרלה ממשיכה לחלום. ברוז' חוגגת עוד ניצחון/רויטרס

בית ב'

קלאב ברוז' - אתלטיקו מדריד 0:2

מי היה מאמין? המפתיעה הגדולה של המפעל שומרת על מאזן מושלם ועושה צעד ענק אל עבר הבטחת המקום הראשון בבית ב', בעוד אתלטיקו ממשיכה להסתבך. קמאל סווה (36) ופראן ז'וטגלה (62) כבשו למארחת, שטרם ספגה העונה בשלב הבתים. "עדיין נשאר לנו הרבה זמן", התעקש דייגו סימאונה בסיום. "צריך להישאר רגועים ולהבין איך לשחק במשחקים שנותרו". קוקה אמר לקראת המפגש החוזר בין הקבוצות בשבוע הבא: "זה פחות או יותר גמר עבורנו. נצטרך לנצח שלוש פעמים כדי להעפיל לשמינית הגמר".

פורטו - באייר לברקוזן 0:2

נקודות בכורה לדרקונים בליגת האלופות, וכעת בית ב' פתוח לרווחה, עם שלוש קבוצות להן שלוש נקודות, שככל הנראה יתחרו עם ברוז' על הכרטיס הנוסף לשמינית. האורחת, מנגד, ממשיכה בעונה המאכזבת שלה, לאחר שספגה מזיידו סנוסי (69) ו-וונדרסון (86).

שחקני ברצלונה. רויטרס
ברצלונה בצרות צרורות/רויטרס

בית ג'

אינטר - ברצלונה 0:1

צ'אבי הצליח להשיב את ברצלונה לפסגת הליגה הספרדית אחרי 839 ימים, לראשונה מאז ימי ליאונל מסי בקטלוניה, אבל בליגת האלופות הוא בצרות צרורות, כשבאיירן מינכן רחוקה ממנו מרחק שש נקודות, ואינטר רחוקה שלוש נקודות. הקאן צ'לחנוילו כבש (45+2) את שערו הראשון באלופות מאז 2016 והכריע, אך קשה להגיד שעשה צדק. ברצלונה החזיקה כמעט 70 אחוז בכדור, ובעיקר, סבלה מהחלטות שיפוט מעוררות מחלוקת. שער שוויון של פדרי (66) נפסל בטענת נגיעת יד של אנסו פאטי מוקדם יותר, ולאחר מכן לא קיבלו האורחים גם פנדל, כשדנזל דאמפריז ספק-נגע בידו ברחבה. "אני כועס מאוד על חוסר הצדק שהיה פה", אמר צ'אבי. "השופט אפילו לא היה מוכן לדבר איתי בסיום ולהסביר לי את ההחלטות שלו. מבחינתי, זה היה ברור לגמרי, אני פשוט לא מבין את זה".

באיירן מינכן - ויקטוריה פלזן 0:5

אחרי ה-0:4 הקליל על באייר לברקוזן, שקטע רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון בבונדסליגה, המשיכו הבווארים במומנטום עם ניצחון קליל שקירב אותם מאוד להבטחת המקום הראשון בבית ג'. יוזואה קימיש ותומאס מולר שנמצאו חיוביים לקורונה נעדרו, אך אלופת גרמניה הפגיזה שלישייה תוך 21 דקות וסגרה עניין. לירוי סאנה (7), סרג' גנאברי (13) וסאדיו מאנה (21) ביצעו בליץ בפתיחה, לפני שסאנה השלים צמד (50) ואריק מקסים צ'ופו-מוטינג (59) השלימו. הבווארים נראים מוכנים למפגש עם דורטמונד בשבת, לשמחתו של יוליאן נאגלסמן. "החבר'ה עשו עבודה טובה מאוד, ככה מגיעים למשחק", אמר. "היה חשוב לראות שאנחנו בדרך הנכונה".

שחקן טוטנהאם הארי קיין. רויטרס
הוא וחבריו הירבו להחמיץ. קיין/רויטרס

בית ד'

איינטרכט פרנקפורט - טוטנהאם 0:0

חלוקת נקודות שמשאירה את התרנגולים במקום השני, ומדובר בסוג של התאוששות אחרי ה-3:1 הכואב שספגו מארסנל בדרבי. טוטנהאם החמיצה הזדמנות אחר הזדמנות, ותקווה לתקן בשחזור המפגש בין הקבוצות, ביום רביעי הבא בלונדון. "זה היה משחק טוב", סיכם אנטוניו קונטה, "אבל אנחנו צריכים להיות מדויקים יותר. יצרנו המון הזדמנויות, ובכדורגל חייבים לכבוש".

מארסיי - ספורטינג ליסבון 1:4

ניצחון ענק למארסיי, שפותח מחדש את הבית השוויוני הזה. ללא קהל - זכר להתפרעות האוהדים מול פרנקפורט - סיפקה המארחת הצגה גדולה, והפכה את היתרון המוקדם (1) של טרינקאו דרך אלכסיס סאנצ'ס (13) ואמין חאריט (16). אנטוניו אדאן הורחק (23), מה שאפשר ללאונרדו באלרדי (28) ושאנסל אבמבה (84) לסגור עניין בצורה מרשימה במיוחד.

משחקי המחזור הרביעי בבתים א'-ד'

בית א'

נאפולי - אייאקס (19:45)
ריינג'רס - ליברפול (22:00)

בית ב'

אתלטיקו מדריד - קלאב ברוז' (19:45)
באייר לברקוזן - פורטו (22:00)

בית ג'

ברצלונה - אינטר (22:00)
ויקטוריה פלזן - באיירן מינכן (22:00)

בית ד'

טוטנהאם - איינטרכט פרנקפורט (22:00)
ספורטינג ליסבון - מארסיי (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully