וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התוכנית של אלגרי למכבי חיפה: "טריו קטלני" בהתקפה, ושינוי מערך

יובנטוס עשויה לפתוח עם ולאחוביץ', מיליק ודי מריה שחוזר מפציעה, במערך התקפי מהרגיל. קוסטיץ' או קואדרדו צפויים לקבל מנוחה

קליפ סיכום היום בספורט, 4.10/ספורט1

עם רוח גבית מהניצחון על בולוניה בליגה, יובנטוס מקווה להוכיח דווקא מול מכבי חיפה שפתחה דף חדש. הגברת הזקנה פתחה את העונה בעצלתיים בכל המסגרות, אבל הניצחון 0:3 שלשום בסרייה A הרגיע מעט את המערכת ונתן למסימיליאנו אלגרי מעט שקט לפני המשחק מחר (רביעי, 22:00) מול האלופה הישראלית בטורינו.

אלגרי מקבל לאחרונה תפוקה יפה מדושאן ולאחוביץ' וארקדיוש מיליק שכבשו מול בלוניה, ולקראת המשחק מחר צפויה לו דילמה: אנחל די מריה חוזר אחרי היעדרות בת שלושה שבועות, וכעת המאמן יצטרך להכריע אם לפתוח איתו לצד ולאחוביץ' ומיליק במערך של 4-3-3, או שמא להמשיך להקפיד על ה-4-4-2 הקבוע שלו, ולהותיר את אחד מהשלושה מחוץ להרכב.

אנחל די מריה, שחקן יובנטוס חוגג. רויטרס
הג'וקר חוזר. די מריה/רויטרס

ב"גאזטה דלו ספורט" העריכו הבוקר שהסיכויים שדי מריה יפתח לצד ולאחוביץ' ומיליק וייצור "טריו התקפי קטלני", גבוהים מאוד. במקרה כזה, פיליפ קוסטיץ' או חואן קואדרדו עשויים לרדת לספסל ולקבל מנוחה.

עוד טוענים ב"גאזטה דלו ספורט" ש"אלגרי מאמין בקאמבק", ומשוכנע שהקבוצה תחזור לצמרת בסרייה A ואף תעפיל לשלבים הבאים בליגת האלופות. "ההגנה, אדריאן ראביו וארקדיוש מיליק - אלו הסיבות שאלגרי חזר להאמין", נכתב. "לאלגרי יש כל מיני קלפים בשרוול, והוא יתחיל להשתמש בהם מול מכבי חיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully