וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "המצב רע מאוד". מימר: "המסע המופלא של ריינה נמשך"

מאמן בית"ר, שהורחק בהפסד 3:2, הלין על השיפוט: "היו כמה שריקות נוראיות". אברמוב נזף בחדר ההלבשה. מאמן העולה החדשה: "הגעתי למועדון קסום". מדמון: "בטוח שנצא מזה". חלאיילה: "מצאתי בית חם"

תקציר ניצחונה של מכבי בני ריינה 2:3 על בית"ר ירושלים/ספורט1

במשך רגעים קצרים היה נראה שבית"ר ירושלים תזכה סוף סוף למעט נחת על חשבון בני ריינה הערב (שני), אבל גם אחרי פתיחה משמחת שכללה שער מוקדם (8) של יון ניקולאסקו בהופעת הבכורה, ואפילו הפנדל שקיבל אוסמה חלאיילה נעצר בידיו של איתמר ישראלי (14), הקבוצה של יוסי אבוקסיס הצליחה לשמוט את היתרון, להישאר בעשרה שחקנים בעקבות אדום ישיר לדנילו אספרייה, והגרוע מכל - לסיים את ההתמודדות כשהיא מדורגת אחרונה בטבלה, בתום הפסד 3:2 במשחק שהיה בו הכל. שער עצמי של ג'וסואה מחיאס (44) החזיר את העולה החדשה למשחק, חלאיילה השלים מהפך (56) ואילי מדמון בבעיטה גדולה קבע שוויון בשנית (67), אבל טעות קשה של ישראלי אפשרה ללואי חלף להבקיע בדקה ה-94 ולהעניק לבני ריינה ניצחון בכורה היסטורי בליגת העל.

ברק אברמוב נזף בשחקני בית"ר בחדר ההלבשה לאחר המשחק: "מה הרכות הזאת בהגנה? מה זה? איך נותנים לו ככה להבקיע את השלישי? מה זה הרכות הזאת?".

מיד לאחר מכן התראיין אבוקסיס, שהורחק אף הוא בצהוב שני בתוספת הזמן. "ברק כעס על הרכות בגול השלישי. אני לא ראיתי אותו", הסביר. "פתחנו מצוין והגענו למצב כדי לעשות 0:2, בדקות הטובות צריך להכריע את המשחק, ספגנו בדקה קריטית מאוד. פתחנו רע מאוד את המחצית השנייה, ועד שחזרנו למשחק עם 2:2, קיבלנו אדום חסר אחריות במהלך שלנו שיכול היה להיות גול. ב-10 שחקנים היה לנו קשה מאוד. זה אחד הימים המאכזבים, היו עליות וירידות במשחק, האדום היה מאוד משמעותי כי אלה היו באמת דקות טובות שלנו אחרי השער. נמשיך קדימה".

יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים מקבל כרטיס אדום מהשופט ארז פפיר. קובי אליהו
המשבר מחריף. אבוקסיס מורחק על ידי פפיר/קובי אליהו

על ההרחקה: "בסך הכל ביקשתי מרבאח להחזיר את הכדור, הוא אמר לי שהוא לא מחזיר ואז הזר שלהם קילל, אז יצאתי מהקווים והוא נתן לי צהוב שני. עוד טעות של ארז פפיר במשחק, היו להם כמה צהובים קטסטרופליים שהוא לא שרק. הוא כנראה רצה להראות לכולם שהוא לא מחשבן לבית"ר ירושלים, היו כמה שריקות נוראיות במשחק".

המשבר שהולך ומחריף: "המצב רע מאוד, לא ציפיתי שככה יהיה. ציפיתי שאחרי הפגרה ניראה יותר טוב, וכך זה נראה היום ב-11 נגד 11, האדום חסר האחריות היה משמעותי להמשך המשחק ונתן להם עוד דרייב. אני מאוד מאוכזב מהתוצאות שלנו, אבל עדיין אנחנו לא רחוקים 10-12 נקודות מהקו האדום, הכל שם צפוף. קיוויתי שנברח למעלה, צריך לדעת להתגבר על זה".

איך מרימים סגל חסר ניסיון ממצב כזה: "פתחנו את המחצית השנייה בהמשך של שריקות הבוז של הקהל בעקבות שער השוויון שספגנו, צריך לדעת להתמודד עם הלחץ והדרישות בבית"ר ירושלים".

אילי מדמון, כובש השער השני של בית"ר: "אתם יכולים לדעת לבד איך אנחנו מרגישים. היה משחק לא קל, היינו צריכים לעשות את השער השני וזה היה נראה אחרת. היה כרטיס אדום של חוסר אחריות ויש לנו עכשיו את שבת כדי לתקן. אני בין הצעירים פה, אני לא צריך להיות זה שמרים את כולם. יש פה ותיקים שיודעים לעשות את ההפרדה ולהרים אותנו לקראת חדרה. לפעמים דברים פחות הולכים, אתה גורר הפסד אחרי הפסד. צריכים להרים את הראש ולקחת ניצחונות בשיניים. יש פה סגל מדהים, אנשים טובים וחדר הלבשה טוב. אני בטוח שנצא מזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקני מכבי בני ריינה חוגגים ניצחון היסטורי בליגת העל. קובי אליהו
היסטוריה במכבי בני ריינה/קובי אליהו
שרון מימר מאמן מכבי בני ריינה. קובי אליהו
מאושר מניצחון הבכורה. שרון מימר/קובי אליהו

בצד המנצח, המאמן שרון מימר שמח מבלי לצאת מגדרו: "ריינה ממשיכה את המסע המופלא שלה, חשוב להעריך את מה שהם עושים פה. הגעתי למועדון באמת קסום, אנשים פה אוהבים את המועדון ועושים הכל כדי שהוא יצליח. היה מאוד מרגש, אנחנו רוצים להיכנס לליגה. הרגשתי שאנחנו ראויים לניצחון הזה, היינו יותר טובים והובלנו, בגלל זה התרגשנו מהניצחון. נמשיך לעבוד קשה ויהיה בסדר".

החילוף בו הוציא את שני החלוצים: "כשהגעתי ידעתי שיש פה סגל טוב, זה נתן לי אופטימיות להמשך. אשרף ודולב מבחינתי באותה רמה, דולב נכנס פחות טוב למשחק ולכן החילוף. שלומי הרגיש קצת את שריר הירך האחורי".

מכבי חיפה במחזור הבא: "הפועל ירושלים הוכיחה שזה אפשרי, אבל שאר הקבוצות הראו שזאת קבוצה מפחידה וטובה. כל תוצאה שהיא לא הפסד תהיה בונוס בשבילנו. זאת פעם שלישית שמובילים עלינו ואנחנו חוזרים, זה מראה על המון אופי ונותן לי המון אופטימיות להמשך".

אוסמה חלאיילה, כובש השער השני של בני ריינה: "שמחה גדולה, סוף סוף השגנו את הניצחון החשוב. לקחתי את עצמי בידיים אחרי הפנדל ואמרתי לעצמי שאני מבקיע, לא משנה מה. מכבי זו מכבי, יש שם הרבה שחקנים טובים. רציתי יותר דקות משחק ולא עניין אותי איפה. מצאתי בית חם בריינה ואני שמח להיות פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully