וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמונה המפלילה: "נחשף" שחקן ה-NBA שהכניס את כוכבת הפורנו להיריון

3.10.2022 / 13:08

לאנה רודס סיפרה שהרתה מכדורסלן שזנח אותה בבוטות, אך סירבה לחשוף את זהותו. אחרי שנראתה עם בנה בפומבי - לגולשים כבר אין ספק במי מדובר

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 3.10/פלייר

בשבועות האחרונים שאלה גדולה "הטרידה את מנוחתם" של לא מעט חובבי NBA: מיהו הכדורסלן שהכניס להיריון את שחקנית הפורנו לשעבר לאנה רודס, וזנח אותה?

כוכבת הפורנו לאנה רואדס. @lanarhoades, אתר רשמי
"נשבעת שחשבתי ששחקני NBA הם בחורים נחמדים. מפה לשם, אמרתי לו שאני בהיריון והוא אמר לי...". רודס/אתר רשמי, @lanarhoades

רודס, שחקנית סרטי המבוגרים לשעבר, הציתה גל של שמועות כשהעלתה סרטון לאינסטגרם ובו העבירה ביקורת על שחקן NBA אנונימי שהינו אבי ילדה הטרי, לכאורה. "נשבעת שחשבתי ששחקני NBA הם בחורים נחמדים. מפה לשם, אמרתי לו שאני בהיריון והוא אמר לי ללכת להז***ן", סיפרה רודס, שלא חשפה את זהותו של הכדורסלן.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

בעבר רודס סיפרה בפודקאסט שלה שמי שהכניס אותה להיריון משחק בברוקלין נטס. למרות שהיא לא נקבה בשמו, היא ציינה שהוא מזל מאזניים. רק שחקן בסגל הנטס דאז היה מזל מאזניים - קווין דוראנט.

עם זאת, בימים האחרונים פורסמו ברשת תמונות של רודס עם הילד, וברשת הכריעו ללא ספק: מדובר בבלייק גריפין. היו אף שהגדילו, ומצאו תמונות של גריפין כילד והשוו אותן לילד של רודס. בכל אופן, רודס כזכור טענה שהוא ניתק עמה קשר ולא תומך בה, כך שספק אם זה מטריד את גריפין, שכבר יש לו שני ילדים מזוגיות קודמת. לאורך הקריירה שלו ככדורסלן, גריפין הרוויח 257 מיליון דולר רק משכר ישיר מהקבוצות (לא כולל חסויות) במהלך 14 העונות שלו בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully