וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי באלופות: דה יונג ייעדר בברצלונה, ליברפול נגד ריינג'רס

ההולנדי מחוץ לסגל למשחק בסן סירו מול אינטר (22:00), באיירן מינכן תארח במקביל את פלזן. המייטי רדס יארחו את הסקוטים, בזמן שנאפולי תתארח באמסטרדם אצל אייאקס

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 3.10/פלייר

פגרת הנבחרות כבר מאחורינו, הליגות חזרו בסוף השבוע וכעת גם תורה של ליגת האלופות לשוב לפעילות. מחר (שלישי) ייצאו לדרך משחקי המחזור השלישי במפעל, כשבמוקד המפגשים בין אינטר לברצלונה ובין ליברפול לריינג'רס.

חלוץ ליברפול מוחמד סלאח מאוכזב. רויטרס
משחק נוח, לפחות על הנייר. מוחמד סלאח/רויטרס

בית א'

ליברפול - ריינג'רס (22:00)

ניצחון אחד בלבד יש לסגנית אלופת אירופה בארבעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, וזה היה ב-1:2 הביתי והדרמטי מול אייאקס במחזור הקודם בליגת האלופות. בשבת המייטי רדס כבר חזרו מפיגור כפול ועלו ל-2:3 על ברייטון, אבל לקראת הסיום שוב ספגו מרגלי לאנדרו טרוסאר ונותרו עם שני ניצחונות משבעה משחקי פרמיירליג. באלופות ליברפול החלה את הקמפיין עם 4:1 מביש בנאפולי, אבל למזלה ג'ואל מאטיפ סידר לה שלוש נקודות עם שער בדקה ה-89 מול אלופת הולנד. כעת תתארח באנפילד סגנית אלופת סקוטלנד, שעדיין לא כבשה באלופות והובסה ב-4:0 לאייאקס וב-3:0 הביתי לנאפולי.

אייאקס - נאפולי (22:00)

אלופת הולנד הייתה בעיצומו של מומנטום נהדר, אבל אז הגיע ההפסד לליברפול באלופות, גם בליגה היא הופתעה על ידי אלקמאר ובשבת נעצרה בביתה ב-1:1 מול גו אהד איגלס ועכשיו היא תצטרך לעבור בביתה משוכה גבוהה בדמות מוליכת הטבלה באיטליה שעדיין לא הפסידה העונה. נאפולי כבשה שבעה שערים בשני משחקיה הקודמים באלופות ובליגה היא אחרי 1:3 על טורינו, כך שוויקטור אוסימן שבספק למשחק צפוי לקבל זמן נוסף כדי להתאושש מהפציעה ונראה שבחוד יעלה ג'ובאני סימאונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן אתלטיקו מדריד אלברו מוראטה. CRISTINA QUICLER/AFP, GettyImages
יושיע את אתלטיקו גם בברוז'? מוראטה/GettyImages, CRISTINA QUICLER/AFP

בית ב'

קלאב ברוז' - אתלטיקו מדריד (22:00)

המפתיעה של שני מחזורי הפתיחה באלופות היא ללא ספק קלאב ברוז', שגברה בביתה 0:1 על באייר לברקוזן המאכזבת ולאחר מכן הביסה את פורטו עם רביעייה בדרגאו בפורטוגל. הבלגים יצאו לפגרת הנבחרות עם הפסד צורם 3:0 בליאז', אבל שבו ממנה עם 0:3 על מכלן ויקוו לעבור בהצלחה גם את המבחן מול אתלטיקו מדריד - הקבוצה החזקה בבית. הקולצ'ונרוס חזרו בשבת עם 0:2 ממשחק החוץ נגד סביליה, אבל לפני כן הפסידו בדרבי לריאל מדריד, הופתעו בגרמניה בהפסד 2:0 ללברקוזן וכזכור שרדו דרמת ענק במחזור פתיחת האלופות מול פורטו, אותה ניצחו 1:2 הודות לשער של אנטואן גריזמן בדקה ה-101.

פורטו - באייר לברקוזן (22:00)

שני הפסדים ספגו הדרקונים בליגת האלופות, אבל מול באייר לברקוזן המאכזבת שניצחה רק פעמיים העונה בכל המסגרות זו ההזדמנות שלה לקחת נקודות ראשונות ולחזור למאבק על המקום השני. מהדי טארמי שהיה חסר לפורטו ב-4:0 לברוז', אמור לעלות בחוד, בעוד הגרמנים מקווים שקארים בלארבי ישוב לסגל ואולי יעלה מהספסל במהלך המשחק וינסה לסייע לקאלום הדסון-אודוי ופטריק שריק.

שחקן ברצלונה רוברט לבנדובסקי. Alex Caparros, GettyImages
המומנטום יימשך בסן סירו? לבנדובסקי/GettyImages, Alex Caparros

בית ג'

אינטר - ברצלונה (22:00)

צ'אבי הצליח להשיב את ברצלונה לפסגת הליגה הספרדית אחרי 839 ימים, לראשונה מאז ימי ליאונל מסי בקטלוניה, אבל בליגת האלופות הם הפסידו במחזור הקודם במינכן 2:0 לבאיירן ועל כן הם לא יכולים להרשות לעצמם לאבד נקודות גם בסן סירו מול אינטר אם הם רוצים לעשות צעד משמעותי שיקרב אותם לשלב הבא. כמו ברצלונה, גם אינטר עם שלוש נקודות בבית בזכות ניצחון על פלזן, אך הפסידה בביתה 2:1 לרומא בשבת וספגה הפסד שני ברציפות בסרייה A ורביעי בששת משחקיה האחרונים בכל המסגרות. פרנקי דה יונג עדיין לא חזר לסגל של צ'אבי וכמובן שייעדרו גם ז'ול קונדה, רונאלד אראוחו, הקטור ביירין וממפיס דפאי. אינטר תחסר גם הפעם את מרצלו ברוזוביץ' ורומלו לוקאקו.

באיירן מינכן - ויקטוריה פלזן (19:45)

הבווארים ניצחו בקלות 0:4 את באייר לברקוזן ביום שישי עם החזרה מהפגרה וקטען רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון בבונדסליגה, אבל בליגת האלופות הם ניצחו בסן סירו את אינטר ובבית את ברצלונה בדרך להשגת שש נקודות משש אפשריות. מבאיירן מצופה לעבור את פלזן בקלות, על אף שייעדרו יוזואה קימיש ותומאס מולר שנמצאו חיוביים לקורונה בבדיקות שנערכו לקראת המשחק. פלזן מעדה בליגה בסוף השבוע כשסיימה ב-1:1 בחוץ מול בוהמיינס ובליגת האלופות ספגה חמישייה בברצלונה והפסידה בביתה 2:0 לאינטר.

הארי קיין שחקן טוטנהאם חוגג שער. רויטרס
יתאוששו מהפסד הבכורה בליגה ועוד בדרבי? קיין/רויטרס

בית ד'

איינטרכט פרנקפורט - טוטנהאם (22:00)

התרנגולים נכנעו בשבת 3:1 לארסנל בדרבי והיה זה הפסדם הראשון בפרמיירליג, אבל בליגת האלופות הם כבר נכנעו במחזור הקודם כשהתארחו אצל ספורטינג ליסבון וספגו פעמיים בתוספת הזמן. אנטוניו קונטה ושחקניו יקוו להתאושש בגרמניה על חשבון זוכת הליגה האירופית, שנמצאת במומנטום של שלושה ניצחונות רצופים בליגה וגם באלופות בזכות ה-0:1 במארסיי, שהשכיח את ההפסד הביתי 3:0 לספורטינג במחזור הפתיחה.

מארסיי - ספורטינג ליסבון (19:45)

מארסיי שבה מפגרת הנבחרות כבר ביום שישי עם 0:3 על אנז'ה ולמשך 24 שעות הייתה בפסגת הליגה הצרפתית, אבל בליגת האלופות היא עם 0 נקודות במאזנה והיא תנסה להיות הראשונה שעוצרת את ספורטינג העונה במפעל. אלכסיס סאנצ'ס צפוי לפתוח בהתקפת המקומיים לצדם של דימיטרי פאייה ולואיס סוארס הקולומביאני. ספורטינג ליסבון יצאה לפגרת הנבחרות עם הפסד חוץ לבואבישטה שעצר את רצף הניצחונות שלה, אבל ביום שישי שבה למסלול עם 1:3 על ז'יל ויסנטה וייתכן שהפורטוגלים יותר מודאגים מהדיווחים על כך שהמאמן רובן אמורים מבוקש בוולבס.

משחקי המחזור הרביעי בבתים א'-ד'

בית א'

נאפולי - אייאקס (19:45)
ריינג'רס - ליברפול (22:00)

בית ב'

אתלטיקו מדריד - קלאב ברוז' (19:45)
באייר לברקוזן - פורטו (22:00)

בית ג'

ברצלונה - אינטר (22:00)
ויקטוריה פלזן - באיירן מינכן (22:00)

בית ד'

טוטנהאם - איינטרכט פרנקפורט (22:00)
ספורטינג ליסבון - מארסיי (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully