וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיניקס הובכה מול יריבה מאוסטרליה, וייתכן שהבעיה חמורה יותר

עודכן לאחרונה: 3.10.2022 / 10:30

הסאנס חזרו למגרשים לראשונה מאז ההשפלה בפלייאוף, ושוב נראו רע. האם זה רק "חוסר כבוד ליריבה" או שבקבוצה כבר "אין חיבור"?

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 3.10/פלייר

פיניקס סאנס סיימה את העונה שעברה עם המאזן הכי טוב בליגה (18:64) והגיעה לפלייאוף כאחת הפייבוריטיות לזכייה בתואר, אבל הודחה בחצי גמר המערב מול דאלאס אחרי שבמשחק השביעי התפרקה בצורה חריגה מאוד והובסה ב-33 הפרש. אחרי קיץ מלא סימני שאלה, פיניקס פתחה הלילה (בין ראשון לשני) את משחקיה עם הפסד לאדלייד האוסטרלית, 134:124.

הפעם האחרונה שבה קבוצת NBA הפסידה ליריבה שלא מארה"ב היא ברוקלין שנכנעה לפנרבחצ'ה ב-2015. הפעם האחרונה שבה קבוצת NBA הפסידה באופן כללי ליריבה מחוץ למדינה הייתה אוקלהומה סיטי ב-2016, שהפסידה לריאל מדריד 142:137 בהארכה. אבל בניגוד לאותה ריאל מדריד, הפעם מדובר בקבוצה שסיימה את העונה שעברה במקום השביעי בלבד בליגה האוסטרלית, עם מאזן 18:10.

מיקל ברידג'ס שחקן פיניקס סאנס מול אדלייד. Chris Coduto, GettyImages
מיקל ברידג'ס שחקן פיניקס סאנס מול אדלייד/GettyImages, Chris Coduto
שחקני אדלייד חוגגים על הספסל מול פיניקס. Chris Coduto, GettyImages
שחקני אדלייד חוגגים על הספסל מול פיניקס/GettyImages, Chris Coduto

יש לציין שאדלייד 36ers נהנתה מיום מצוין מעבר לקשת. בדרך כלל הקבוצה האוסטרלית משחקת עם קו 3 שקרוב יותר ב-45 ס"מ לטבעת, אבל גם בתנאי NBA שחקני האורחת קלעו 24 מ-43, כאשר קרייג רנדל (בוגר מכללת ממפיס) קלע 33 נקודות עם 9 מ-17 מהשלוש.

"לא עשינו עבודה טובה בקריאת המשחק", אמר מאמן פיניקס מונטי וויליאמס, "מה שאותי מדאיג זה שהיו להם 24 שלשות, אבל גם 24 איבודים, כך שהיו לנו הזדמנויות לחזור. פשוט לא נתנו להם את הכבוד שמגיע להם".

מאמן פיניקס סאנס מונטי וויליאמס. Chris Coduto, GettyImages
מאמן פיניקס סאנס מונטי וויליאמס/GettyImages, Chris Coduto

על פי דיווח ב"azcentral", "הווייב בקבוצה השתנה". ג'יי קראודר, שהיה חוליה חשובה בסאנס, ביקש לעזוב אחרי שהתברר לו שיהפוך לשחקן ספסל ומחליף של קאם ג'ונסון. "קראודר היה השחקן שמחבר את הקבוצה", נכתב ב"azcentral", "הוא היה מקושר לכולם, ולא ברור מי ימלא את מקומו עכשיו. לא הורגש שיש חיבור בקבוצה". כשמחברים את זה לקיץ הסוער סביב החשיפות על הבעלים שנאלץ לעזוב

עם זאת, יכול להיות שמדובר אך ורק במשחק הכנה, ומונטי וויליאמס יודע: "הם שיחקו חזק. חזק מאוד. הם שיחקו כאילו זה משחק חייהם, וככה עלו למגרש. אוסטרלים הם קשוחים. הם שיחקו פיזי. לא נתנו להם כלום, הם פשוט לקחו את הניצחון. מגיע להם קרדיט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully