וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיקגו בולס וחברת Plus500 הודיעו על הסכם חסות אסטרטגי רב שנתי

חברת הפינטק הבינלאומית הגיעה ל-NBA, הסמל שלה יופיע בחזית חולצות החימום: "החיבור בין הארגונים נכון וטבעי"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 3.10/פלייר

פלוס500, קבוצת הפינטק הגלובלית, הודיעה היום (שני) על הסכם שיתוף פעולה רב שנתי עם שיקגו בולס, קבוצת ה-NBA ואחד ממותגי הספורט המובילים בעולם.

שיתוף הפעולה של Plus500 והבולס מהווה את החסות הראשונה של החברה בספורט האמריקאי ויהיה הלוגו הראשון אי פעם אשר יופיע בחזית החולצות החימום של השיקגו בולס, זאת לאחר שלוגו החברה התונסס על גבי המדים הרשמיים של לא פחות משלושה מועדונים אירופיים בכירים בעונה הקודמת של ליגת האלופות.

הסכם חסות של Plus500 עם שיקגו בולס. Plus500, אתר רשמי
הסכם חסות של Plus500 עם שיקגו בולס/אתר רשמי, Plus500

Plus500 מפתחת ומפעילה פלטפורמות למסחר במגוון מוצרים פיננסים. שיתוף הפעולה עם שיקגו בולס מהווה צעד נוסף בהתפתחותה והתרחבותה שלPlus500 אל שווקים ומוצרים חדשים ברחבי העולם לרבות ההתקדמות המשמעותית בשוק הצומח של המסחר בחוזים העתידים בארצות הברית וביסוס מעמדה של החברה כחברה טכנולוגית מובילת שוק.

במסגרת ההסכם, חברת פלוס500 תוגדר כ-"Official Global Online Trading Partner" של קבוצת ה-NBA משיקגו ותהנה מפרסום על חולצות החימום והז'קטים וממגוון נכסים פרסומיים נוספים, בין היתר, באיצטדיון האייקוני - היונייטד סנטר וברשתות חברתיות, כמו כן תקיים החברה פעילות למען הקהילה עם מועדון הכדורסל ושיתופי פעולה נוספים לחיזוק המותג של Plus500 בארה"ב.

מייקל ריינסדורף, נשיא השיקגו בולס מסר: "אנו מצפים לתחילת השותפות עם Plus500 החל מהעונה הקרובה. בדומה לבולס, Plus500 פועלת בהתאם לגישה חדשנית על מנת להגיע לקהלים חדשים ברחבי העולם, מה שהופך את החיבור בין הארגונים לנכון וטבעי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully