וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אופק ביטון חשב שהוא כוכב שלא צריך לעבוד, הספסול ניער אותו"

זיו אריה שיבח את הקשר, שהגיע מהפועל תל אביב וכיכב מולה: "אני יודע מה הוא שווה, אחרת לא הייתי מביא אותו". בהפועל ירושלים חוגגים את העובדה שהם היחידים שלא הפסידו העונה: "לא חלמנו על פתיחה כזאת"

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל ירושלים 3:1/ספורט1

הפועל ירושלים ממשיכה עם פתיחת העונה החלומית שלה, כאשר אתמול (ראשון) היא ניצחה 1:3 את הפועל תל אביב ונותרה הקבוצה היחידה שטרם הפסידה בליגת העל. "אף אחד כאן לא חלם על פתיחת עונה כזאת", אמר גורם במועדון. "אנחנו צריכים להישאר צנועים ולהבין שבסך הכל מדובר במחזור השישי ושיש עוד עונה ארוכה לפנינו".

מי ששוב בלטו אמש היו אופק ביטון וגיא בדש, שגם כבשו את שני השערים הראשונים של הקבוצה. ביטון שהגיע מהפועל תל אביב, נראה נרגש מאוד אחרי שמצא את הרשת, אך הקפיד שלא לחגוג מול האוהדים של האקסית מתל אביב.

אופק ביטון הפועל ירושלים עם ג'ורדן בוטאקה חוגג. ברני ארדוב
"חשב שהוא כוכב גדול שלא צריך לעבוד קשה". אריה על ביטון/ברני ארדוב

בסיום, המאמן זיו אריה התייחס לאופק ביטון שהפך לשחקן מפתח העונה: "בשנה שעברה הוא הגיע כמו נסיך מתוק, בא מהפועל תל אביב וחשב שהוא כוכב גדול שלא צריך לעבוד קשה, בסוף הוא ירד קצת לספסל וזה ניער אותו. כשהוא הגיע השנה והצטרף למחנה אימון הוא לא פתח באף משחק והוא לא הבין מה קורה. הוא שאל את עצמו 'איך זה שאני לא משחק', הבין שמדינת היהודים לא ניתנה על מגש של כסף ואז הוא התחיל לעבוד. אני יודע מה הוא שווה, אחרת לא הייתי מביא אותו, שרק ימשיך ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully