וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלגרי על מכבי חיפה: "עשתה חיים קשים לפ.ס.ז' ובנפיקה, לא יהיה קל"

יובנטוס ניצחה אחרי למעלה מחודש אחרי שהמאמן שינה מערך, אלגרי מתכונן לירוקים ומודה: "בירידה לחדר ההלבשה כמעט לא האמנו שסוף סוף חזרנו למסלול. חיפה? לא קבוצה קלה, אבל חייבים לקחת את הנקודות"

תקציר: יובנטוס - בולוניה 0:3/ספורט1

ערב מתוח שנתחיל עם שריקות קריאות בוז ספורדיות לעבר השחקנים והמאמן מסימליאנו אלגרי, הסתיים אמש (ראשון) באופן חיובי מבחינת יובנטוס. הגברת הזקנה הביסה את בולוניה 0:3, רשמה ניצחון ראשון מאז ה-31 באוגוסט ומקווה שזה הסימן ליציאה לדרך חדשה.

ביום רביעי יובה תארח את מכבי חיפה למשחק במחזור השלישי בליגת האלופות ובמועדון יודעים שכל תוצאה מלבד ניצחון, תעלה בחזרה את מפלס הלחץ.

"אהבתי את הרוח של הקבוצה, את הסולידריות בין השחקנים", אמר אלגרי בסיום המשחק, "לא ניצחנו חודש שלם, אז כמובן שזה טוב להשיג ניצחון משכנע וברור. אנחנו צריכים לשמור על פרופיל נמוך עכשיו, לזכור שיש לנו עוד דרך ארוכה כדי לחזור לעניינים בליגה ובליגת האלופות".

דושאן ולאחוביץ' יובנטוס חוגג. רויטרס
תיקו את הפסד לחיפה יחזירו את מפלס הלחץ ביובנטוס/רויטרס

אלגרי המשיך: "אחרי חודש קשה, כשירדנו לחדר ההלבשה בסוף המשחק זה הרגיש כאילו אנחנו לא מאמינים שסוף סוף ניצחנו. אנחנו צריכים ללכת צעד אחר צעד בתקווה לסגור את הפערים. סגרנו פער גדול בעונה שעברה ואנחנו יכולים לעשות זאת שוב".

אלגרי חזר אתמול למערך 4-4-2 אותו זנח מאז המחזור הראשון לטובת 4-3-3. כרגע עדיין מוקדם לנחש באיזו שיטה יובנטוס תעלה למשחק נגד מכבי חיפה והמאמן הסביר אמש: "אני בוחר במערך לפי השחקנים שעומדים לרשותי. כשכולם היו כשירים וזמינים, יכולתי להיות יותר גמיש ועכשיו, אחרי שכמה שחקנים חזרו מפציעות, שוב יש לי יותר אפשרויות. כשאמרתי שאני רוצה לצרף שחקנים חדשים, זה היה בשביל שיהיו לי יותר אופציות".

אלגרי נשאל על מכבי חיפה, וענה: "זאת לא קבוצה קלה, הם מאוד פיזיים והיה מאבק קשה. אבל אתה חייב לקחת את הנקודות. חיפה עשתה חיים קשים לפ.ס.ז' ולבנפיקה. זה יהיה משחק שנהיה חייבים לנצח בו על המגרש, לא יהיה קל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully