וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובודן דראפיץ': "אנחנו באוקטובר ואני מרגיש במחנה אימונים"

הפועל תל אביב ספגה שלושה שערים אחרי שהובילה והפסידה גם להפועל ירושלים, המאמן משוכנע שביכולתו לשנות את המצב: "מקבוצות פחות כישרונות עשיתי קבוצות טובות". גאנם ייבדק, אך במועדון מעריכים שלא יהיה כשיר לדרבי בשבוע הבא, בעוד איינבינדר יחזור

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל ירושלים 3:1/ספורט1

שק הבעיות של הפועל תל אביב ממשיך להתמלא, אפילו שבפגרה החליפה הקבוצה את קובי רפואה בסלובודן דראפיץ' וקיוותה לפתוח דף חדש. ההפסד אמש (ראשון) 3:1 להפועל ירושלים חשף פעם נוספת את החוסן המנטלי הירוד של הקבוצה, כשהדבר בולט בעיקר נוכח היתרון איתו פתחה הקבוצה, ולצידו המהירות בה היא ספגה והפסידה. זה קורה לקבוצה כבר כמה משחקים ברציפות.

זאת ועוד, הפועל תל אביב הגיעה אמש למחזור השישי בלי יכולת לבסס לעצמה הרכב או לפחות גרעין של שחקנים קבועים ב-11. כמעט בכל מחזור מתחלפת חצי קבוצה ועם הנתון הזה קשה לייצר יציבות חיובית. לא במקרה אמר המאמן סלובודן דראפיץ' במסיבת העיתונאים אמש בבלומפילד: "אנחנו בחודש אוקטובר ואני מרגיש כאילו אני עדיין במחנה אימונים. אנחנו כבר בליגה וצריך לקחת נקודות. הפועל תל אביב רק עם שלוש נקודות וזה לא יכול לתת לנו ביטחון להמשך".

סלובודן דראפיץ' מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"מקבוצות פחות כישרוניות עשיתי קבוצות טובות". דראפיץ'/ברני ארדוב

גם צירופו של דוד קלטינס לא שיפר אמש את ממוצע הספיגה ואחרי עוד שלישייה שהקבוצה ספגה, יש לה בטור שערי החובה כבר 14 שערים. "אנחנו צריכים ניצחון אחד כדי לשנות את הפנים של כל הקבוצה", התחייב אמש דראפיץ'. "זה לא יהיה פשוט מול מכבי תל אביב בדרבי במשחק הבא. לפעמים גם קבוצות גדולות יכולות להתקשות ואני מאמין שאם נעבוד קשה עד יום שני הבא, אפשר לעשות תוצאה טובה".

דראפיץ' הוסיף: "אני מאמין שאני יכול לעשות הפועל תל אביב טובה. מקבוצות פחות כישרוניות עשיתי קבוצות טובות. אם אני לא אעשה את זה, אהיה מאוד מאוכזב".

קייס גאנם סובל ממתיחה ויעבור היום בדיקת אולטראסאונד כדי לאבחן עד כמה הפציעה קשה. בהפועל תל אביב מעריכים שהוא לא יהיה כשיר לדרבי ביום שני הבא. לעומתו, דן איינבינדר יהיה כשיר לדרבי אחרי שאמש נעדר בגלל וירוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully