וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המשחק הכי חשוב שלנו בשלב הבתים": הפועל באר שבע יצאה לפולין

אליניב ברדה ושחקניו כבר בדרכם לפוזנן לקראת המשחק ביום חמישי (19:45, ספורט4), שליחי חב"ד יגיעו לסייע בתפילות ובהלכות יום הכיפורים

תקציר: מכבי נתניה - הפועל באר שבע 2:1/ספורט1

כולם עסוקים ובצדק בקיום המשחק של מכבי חיפה בטורינו מול יובנטוס בצאת יום הכיפורים מחרתיים, אבל גם להפועל באר שבע יש מסע לא פשוט לפולין לקראת המשחק מול לך פוזנן במסגרת הקונפרנס ליג ביום חמישי (19:45, ספורט4). לפנות בוקר יצאה הקבוצה לפוזנן, כמעט ארבעה ימים לפני המשחק, כדי לעשות את ההכנה המיטבית מבחינתה בפולין. בשל יום הכיפורים הקדימה הקבוצה את היציאה ביותר מ-24 שעות ותקיים את היום הקדוש בפוזנן עם שליחי חב"ד שמתכוונים להצטרף לקבוצה ולסייע בתפילות ובהלכות יום הכיפורים.

הפועל באר שבע יצאה למשחק ללא שלושה מהשחקנים הזרים שלה. שאפי סולימאנוב לא הורשה לנחות בפולין בשל אזרחותו הרוסית, אנדרה מרטינס לא נכלל ברשימת השחקנים לקונפרנס ליג וכך כמובן גם אדריאן פאון הרומני שהגיע רק בשבוע שעבר לקבוצה ולא יוכל לשחק בשלב הבתים של הקונפרנס. בנוסף לשלושה, גם רמזי ספורי הפצוע ייעדר מהנסיעה וכן רועי גורדנה ואביב סולומון שלא נרשמו למשחקים באירופה. המאמן אליניב ברדה החליט לצרף לנסיעה שחקן מקבוצת הנוער, רועי גבריאל ממן מאחר שכזכור עזבו את הקבוצה חאתם עבד אלחמיד ודוד קלטינס.

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה. ברני ארדוב
יצאו לפולין בסגל קצר. ברדה ושחקני הפועל באר שבע/ברני ארדוב

בהפועל באר שבע אמרו לקראת הנסיעה: "זה כנראה המשחק הכי חשוב עבורנו בשלב הבתים. ויאריאל זו ליגה בפני עצמה, כך שאם אנחנו רוצים להעפיל הלאה מהמקום השני, צריך להביא נקודה מפוזנן שתהיה מאוד יקרה בשבילנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully