וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיו אריה: "המשחק הכי גרוע שלנו השנה". דראפיץ': "לא ציפיתי לפתיחה כזו"

עודכן לאחרונה: 2.10.2022 / 22:55

מאמן הפועל ירושלים נשמע כמו המאמן המפסיד: "חזרנו על אותן טעויות". מאמן הפועל תל אביב ניסה להתנחם: "השחקנים עדיין לומדים, תהיה קבוצה ואטרקטיבית"

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל ירושלים 3:1/ספורט1

לא כך קיווה סלובודאן דראפיץ' שתיראה הופעת הבכורה שלו כמאמן הפועל תל אביב. האדומים ספגו הפסד חמישי העונה - הפעם 3:1 להפועל ירושלים המלהיבה, והם מגיעים במצב קשה מאוד לדרבי שייערך בשבוע הבא. מנגד, החבורה של זיו אריה - הקבוצה היחידה שטרם הפסידה העונה - סופרת ניצחון רביעי רצוף ומטפסת למקום השני בטבלה, ולא נראה שהיא מתכוונת לעצור בקרוב. אלן אוז'בולט כבש ראשון (22), אבל אופק ביטון (26), גיא בדש (45) ואונדז'יי באצ'ו (71) הפכו.

ניב שטייף סלובודן דראפיץ'. ברני ארדוב
בכורה לא מוצלחת. דראפיץ'/ברני ארדוב

זיו אריה המאמן המנצח נשמע כמו המאמן המפסיד ואמר לאחר המשחק: "לא היה משחק טוב שלנו, הכי גרוע שלנו השנה. הגענו רכים. שיחקנו נגד היהלום שלהם לפני חודש וחצי ועשינו את אותן טעויות. עשינו המון טעויות. גם בחצי השני לא הברקנו. ה-1:3 נעל את המשחק. לא שיחקנו את הכדורגל שאני אוהב, אבל אני לא יכול להתלונן. היינו רכים מאוד. לגבי התוצאה אני לא מתלונן. מקום 2? לא רלוונטי. המטרות שלנו לא השתנו וצריך להגיע אחרת מול סכנין".

על המטרות של הקבוצה העונה: "המטרות שלנו לא השתנו. רוצים לשחק כדורגל טוב, לקדם שחקנים. אם עוד 3 חודשים נהיה באותו מצב, אשנה את המטרות. פלייאוף עליון? זה לא במטרות שלנו".

אופק ביטון שסיפק עוד משחק מצוין, אמר: "לא קיבלתי מספיק הזדמנויות בנס ציונה, הגעתי לפה ועכשיו אני משחק. זה לא היה משחק גדול שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אונדז'יי באצ'ו שחקן הפועל ירושלים חוגג שער. ברני ארדוב
פתיחת עונה חלומית. באצ'ו חוגג את השלישית/ברני ארדוב

סלובדן דראפיץ': "אנחנו כל הזמן חושבים חיובי. חשבתי שזה יהיה אחרת לגמרי. אנחנו צריכים לטפל בזה. שלוש פעמים הקבוצה הזו מובילה וסופגת בקלות. היו לנו דקות טובות, צריכים לעבוד על זה. אין לנו הרבה זמן. שיחקנו עם שיטה אחרת במחצית הראשונה, השחקנים עדיין לומדים. יש לנו עוד שבוע להתכונן למשחק הבא שבו ניראה יותר טוב".

על הדרבי במחזור הבא: "בטוח שיש רגשות למשחק כזה ואנחנו צריכים לראות איפה אנחנו יכולים להשתפר ואנחנו נשתפר. יש לנו סגל לא רע. הפועל תל אביב תהיה קבוצה טובה ואטרקטיבית".

דוד קלטינס אמר: "זה ברור לכולם שיש פה צוות חדש ושחקנים חדשים. יש הרבה דברים טובים לקחת מהמשחק הזה והפנים קדימה. השחקנים עבדו ונלחמו. רצינו יותר מהם. אבל הם תרגמו את המצבים שלהם לשערים. התוצאה מאכזבת, כולנו מבינים את החשיבות של ההפסד הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully