וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבס: "היה לנו מזל". ברקוביץ': "ביכולת הזו, נעשה פלייאוף עליון"

מאמן בני סכנין הודה אחרי ה-0:2: "פחות נהניתי מהקצב בפתיחה". כיאל: "הכול הולך קשה". מאמן נס ציונה אופטימי: "השחקנים שלי נתנו תצוגה אדירה"

תקציר ניצחונה של בני סכנין 0:2 על סקציה נס ציונה/ספורט1

זה לא היה קל, אבל בני סכנין עשתה את שלה הערב (ראשון) והשיגה שלוש נקודות עם 0:2 ביתי על סקציה נס ציונה. האורחת הייתה מסוכנת יותר, בעיקר במחצית הראשונה, אבל החמיצה ושילמה לאחר מכן על טעויות בהגנה, כשגיא מלמד (43) ובירם כיאל (85) הכריעו והקפיצו את סכנין למקום החמישי בטבלה.

המאמן חיים סילבס סיכם: "ידענו שאנחנו חייבים לנצח. אמרתי לניר שהיה לנו מזל, צריך לפרגן לנס ציונה. היה לנו קשה מאוד בפתיחה והיה לנו הרבה מזל ב-20 הדקות הראשונות. היו להם מצבים של מאה אחוז וזה היה משנה את המשחק. לאחר מכן הצלחנו לאזן את העניינים ובסופו של דבר אני חושב שניצחנו בצדק. ברור שהיכולת לא מספיק טובה, הגיעו נגדנו למצבים בקלות בהתחלה. לא היה כדורגל גדול, אבל מי שהיה פה נהנה מהקצב במחצית הראשונה. אני פחות. העיקר שעשינו מה שצריך מול הקהל שלנו".

בירם כיאל, כובש השער השני: "היה משחק לא קל, עם הזדמנויות בשני הצדדים, אבל בגדול רצינו את שלוש הנקודות בבית אחרי שלא הבקענו בדוחא. זה היה סופר-חשוב מבחינתנו. יש לנו קבוצה חזקה עם המון ניסיון ואנחנו צריכים להוכיח את זה מדי שבוע. לפעמים זה הולך יותר ולפעמים פחות. ברגע שננצל את המצבים שלנו, נצבור ביטחון ונתקדם. כרגע הכול הולך קשה, אבל ננסה לעשות הכול כמו שצריך כדי שנמשיך להתקדם. בליגה אין משחק קל, בכל משחק צריך להזיע עד הסוף. אני מאמין שעם הביחד שלנו, נמשיך לעבוד ונצליח".

חיים סילבס מאמן בני סכנין. מאור אלקסלסי
בלי כדורגל גדול. חיים סילבס/מאור אלקסלסי

המאמן המפסיד ניר ברקוביץ': "אין לי שום מילה נגד השחקנים שלי, הם נתנו פה תצוגה אדירה מול סוללת כוכבים עם תקציב אדיר. הגענו לאינספור מצבים. חיים סילבס בא ואמר לי שהיה לו מזל, וזה נכון - היה לו מזל גדול. אם הקבוצה שלי תמשיך ככה, לא רק נישאר בליגה אלא נהיה בפלייאוף העליון. אנחנו עושים רצף של משחקים טובים, פשוט הכדור לא נכנס ובכדורגל צריך הרבה מזל. אני מרוצה מאוד מהסגל, יוני סטויאנוב זה תוספת טובה מאוד ואם נמשיך ככה אז נעשה דברים יפים בליגה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

משחקי המחזור הבא:

סקציה נס ציונה - מכבי נתניה
הפועל ירושלים - בני סכנין
הפועל חדרה - בית"ר ירושלים
מכבי בני ריינה - מכבי חיפה
עירוני קרית שמונה - מ.ס. אשדוד
הפועל באר שבע - הפועל חיפה
מכבי תל אביב - הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully