וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ': "הרגשתי בבית, מקווה שזו לא הפעם האחרונה שאשחק כאן"

עודכן לאחרונה: 2.10.2022 / 23:31

הסרבי חגג זכייה בטורניר ווטרג'ן והחמיא לקהל בתל אביב: "אחד השבועות הכי מיוחדים שלי בתקופה האחרונה, יש תשוקה לטניס בישראל"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 2.10/ספורט1

נובאק דג'וקוביץ' סגר הערב (ראשון) שבוע חלומי עבורו בטורניר ווטרג'ן תל אביב, כשניצח את מארין צ'יליץ' 3:6, 4:6 ושוב זכה לאהבה גדולה מהקהל.

"שלום, מה נשמע, תודה", אמר דג'וקוביץ' בעברית לאחר שקיבל את הגביע. "כל הכבוד למארין על שבוע מצוין, הוא שחקן פנטסטי וחבר טוב. אנחנו מכירים שנים רבות ואני מקווה שנזכה להילחם בחבר'ה הצעירים עוד כמה שנים. אני רוצה להודות לצוות שלי, כל תואר שאני זוכה שייך גם להם, תודה שאתם עדיין מאמינים בי. אני רוצה להודות לכם, זה היה אחד השבועות הכי מיוחדים שלי בתקופה האחרונה. הרגשתי פה כל כך בבית, עם כל התמיכה מכולם. זה היה פנטסטי".

אחד הטניסאים הכי טובים בכל הזמנים היה דומיננטי מאוד - רק פעם אחת במהלך הטורניר הזה, הושגה מולו אפשרות שבירה, בדרך לתואר 89 בקריירה. "זה נהדר לראות כל כך הרבה אנשים צעירים, כל כך הרבה ילדים, אצטדיון מלא בכל משחק", הוסיף ואמר. "ישראל הראתה כבוד גדול ותשוקה גדולה לטניס, אז אני מודה לכם מעומק לבי. אתם נהדרים. אני רוצה להודות למארגני הטורניר, אני מקווה שזו לא הפעם האחרונה שאשחק מולכם כאן בישראל".

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ', זוכה טורניר תל אביב. רויטרס
חתם בנשיקה. דג'וקוביץ'/רויטרס

המפסיד, מארין צ'יליץ', סיכם ואמר: "זה היה שבוע נהדר, כל הכבוד לנובאק על עוד טורניר מצוין שלו. וכמובן, תודה לכל המארגנים, זה היה שבוע פנטסטי, נהניתי מכל רגע, הקהל היה מדהים, מהטובים שראיתי, בכל יום אצטדיון מלא. תענוג. אני מקווה לראות אתכם גם בשנה הבאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
תומר אירני עם נובאק דג'וקוביץ'. יחצ,
נובאק דג'וקוביץ' עם תומר אירני/יחצ

תומר אירני, מבעלי פקטורי 54 ונציגיה הרשמיים של המותג הבינלאומי Lacoste בישראל, נפגש עם דג'וקוביץ רגע אחרי הזכייה שלו בטורניר. דג'וקוביץ', כידוע, הוא שגריר המותג Lacoste.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully