וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פספסה את הפודיום: גל צוקרמן סיימה רביעית באליפות אירופה בקייט פויל

עודכן לאחרונה: 2.10.2022 / 18:53

הגולשת הישראלית ניצחה את שיוט חצי הגמר בצורה משכנעת ועלתה לגמר, שם זכתה הצרפתיה לוריין נולו בתואר האירופאי. מיה אשכנזי סיימה במקום השביעי

יומה האחרון של אליפות אירופה בגלשני קייט פויל (גלשן מצנח) נפתח ביוון עם רוחות חזקות. שתי המתחרות הישראליות בחצי הגמר, גל צוקרמן ומיה אשכנזי נכנסו לאותו הבית, כך שרק אחת מהן יכלה להתברג בסופו של דבר לגמר. בשיוט חצי הגמר שלטה צוקרמן מהרגע הראשון, שסיימה אותו ראשונה ועלתה ישירות לגמר.

אשכנזי סיימה את השיוט מיד אחריה וכתוצאה מכך עלתה למקום השביעי הכללי באליפות. בשיוט הגמר ידעה צוקרמן כי היא תצטרך להשיג לפחות ניצחון אחד על מנת להבטיח מקום על הפודיום, אתגר משמעותי כי יריבתה, רוליין נולו מצרפת, הובילה לאורך כל התחרות והייתה צריכה ניצחון בודד על מנת לזכות בזהב. שיוט הגמר החל עם צוקרמן במקום השלישי, כאשר היא מנסה להשיג את יריבתה על מדליית הארד, הספרדיה ג'יזל בורל, שסיימה לבסוף שנייה, והשאירה את צוקרמן מחוץ לפודיום.

גל צוקרמן. איגוד השייט, אתר רשמי
סיימה במקום הרביעי המכובד. צוקרמן/אתר רשמי, איגוד השייט

"זו הייתה תחרות מאוד קשוחה", אמרה צוקרמן בסיום, כשהיא מחייכת. "הפורמט בתחרות נותן ייתרון גדול למובילות במוקדמות, שהפעם לא הצלחתי לסגור. כל המתחרות עוברות מכאן ישר לאליפות העולם, שתתחיל בשבוע הבא, ושם המטרה היא להתברג גבוה יותר כבר במוקדמות".

שחף אמיר, מאמן נבחרת השייט אמר: "אמנם בלי מדליה, אבל זו תחרות מאוד מוצלחת בשבילנו. שתי גולשות בחצי הגמר, שמאיימות על הטובות ביותר בעולם אומר הרבה על הנבחרת שלנו. בשבוע הבא אליפות העולם, שכוללת כמעט את אותם מתחרים, ושוב אנחנו נגיע כדי לאיים על הפודיום".

כל התוצאות: גל צוקרמן (מקום 4), מיה אשכנזי (7), דביר אזולאי (14), זוהר חרובי (20), יעל פז (26), דור זרקא (39).

  • עוד באותו נושא:
  • שייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully