וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לו גם צמד: ביברס נאתכו כבש במשחק ליגה חמישי ברציפות

עודכן לאחרונה: 2.10.2022 / 23:32

קפטן הנבחרת הגיע לשמונה שערים העונה בליגה הסרבית (16 ו-23 בפנדל) וגם בישל ב-1:4 על וויבודינה. הפסדים לרפאלוב, סבע ודסה

תקציר: אנדרלכט - שרלרואה 1:0/ספורט1

ביברס נאתכו ממשיך לכבוש ללא הפסקה בליגה הסרבית. קפטן הנבחרת מצא את הרשת בארבעת משחקיו הקודמים בליגה, והערב (ראשון) הגדיל לעשות עם צמד תוך שבע דקות ב-1:4 של פרטיזן בלגרד על וויבודינה. הישראלי האריך את הרצף שלו עם שער מ-14 מטרים בדקה ה-16 אחרי טעות של השוער האורח והוסיף פנדל בדקה ה-23. במאזנו שמונה שערי ליגה ולפניו שלושה שחקנים עם תשעה. נאתכו לא הסתפק בצמד והוסיף בישול עם קרן לראשו של המגן אלכסנדר פיליפוביץ' שנגח את השלישי בדקה ה-61, אבל קצת אחרי שיצא (78) היה זה אורוש ניקוליץ', אקס מכבי תל אביב, שצימק עבור וויבודינה. סאמד בז'דאר בן ה-18 קבע את תוצאת המשחק שש דקות לסיום.

* אלי דסה השלים 90 דקות בהפסדה השלישי ברציפות של דינמו מוסקבה, הפעם 2:1 בחוץ לאחמט גרוזני. דינמו ירדה למקום השמיני בליגה הרוסית ומרוחקת 13 נקודות מזניט המוליכה ושבע מצסק"א המדורגת שנייה.

צפו בשער הראשון של ביברס נאתכו

צפו בשער השני של נאתכו

צפו בבישול של נאתכו

* העונה המאכזבת של אנדרלכט נמשכה עם הפסד ביתי 1:0 לשרלואה. ליאור רפאלוב פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-74, אחרי שקבוצתו כבר ספגה, בדרך להפסד שני בבית וחמישי בסך הכול בליגה הבלגית. אנדרלכט במקום ה-10 ובמאזנה 13 נקודות בלבד מתוך 30 אפשריות.

* עוד ליגיונר שהקבוצה שלו בצרות הוא דיא סבע, שהשלים 90 דקות בהפסד הביתי של סיבאספור 2:1 להטאיספור שהייתה עם נקודה ערב המחזור. סיבאס, מחזיקת הגביע הטורקי, נמצאת מתחת לקו האדום עם ארבע נקודות ועדיין ללא ניצחון אחרי שמונה מחזורים.

* בוריס קליימן רשם עוד הופעה טובה בשערה של וולוס, שניצחה 0:2 את אריס סלוניקי וחלפה על פניה בדרך למקום הרביעי בליגה היוונית. השוער הישראלי שמר על רשת נקייה בשלושה מששת המחזורים עד כה.

יאן ורטונגן עם ליאור רפאלוב שחקני אנדרלכט. JOHN THYS/AFP, GettyImages
הוותיקים מחפשים פתרונות. יאן ורטונגן עם ליאור רפאלוב/GettyImages, JOHN THYS/AFP

* אילון אלמוג לא שותף בהפסד הביתי של הארטברג 3:2 לאוסטריה קלגנפורט. קבוצתו במקום הלפני אחרון וסופרת שלושה הפסדים רצופים בליגה האוסטרית.

* דורון ליידנר עדיין לא נכלל בסגל של אולימפיאקוס, שניצחה 0:2 בבית את אטרומיטוס מצמד של סדריק בקאמבו שפתח לראשונה בהרכב. אלופת יוון במקום השני ובפיגור ארבע נקודות אחרי פנאתינייקוס המושלמת.

* אופיר מרציאנו ישב על הספסל של פיינורד, שסיימה ב-1:1 בחוץ מול ניימיכן בליגה ההולנדית. הקבוצה מרוטרדם ניצבת במקום הרביעי בליגה ההולנדית, מרחק שלוש נקודות מהמוליכה אלקמאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully