וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שועה לא יהיה בסגל של בית"ר בגלל סיבות אישיות, גם גרצ'קין ייעדר

עודכן לאחרונה: 3.10.2022 / 0:09

החלוץ ביקש להשתחרר מהמשחק מול בני ריינה (שני, 20:00, ספורט1) והמגן יחסר בשל סיבות משפחתיות. מנגד, חלאיילה יפתח לראשונה

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 2.10/ספורט1

בית"ר ירושלים

ירדן שועה ייעדר ממשחקה של בית"ר ירושלים מחר (שני, 20:00, ספורט1) מול מכבי בני ריינה. שועה ביקש שחרור בשל סיבות אישיות ולא יהיה בסגל. גם מקס גרצ'קין ייעדר בשל סיבות משפחתיות. מי שצפוי לפתוח בהרכב הוא יון ניקולאסקו שיערוך בכורה. בנוגע לאורי דהן, עדיין יש התלבטות אם לפתוח עם הבלם שהגיע בהשאלה ממכבי חיפה, או שמא לתת לו להיכנס בהדרגה בהמשך המשחק.

המאמן יוסי אבוקסיס אמר לקראת המשחק: "בית"ר זה אחד משלושה-ארבעה המועדונים הכי גדולים בארץ, אבל יודעים מה עברנו. ברק אברמוב הציל את הקבוצה מירידה לליגה א' והמועדון צריך זמן להשתקם. כרגע אנחנו בבמה המרכזית של הכדורגל הישראלי רק בקהל, ואנחנו צריכים לספק לו נחת. העונה זה עדיין לא קורה ואנחנו רוצים לשנות את זה".

הרכב משוער: איתמר ישראלי, עמית כהן, אור זהבי, ג'וסואה מחיאס, אבישי כהן, אביאל זרגרי, מירון טל, בר כהן, דנילו אספרייה, רונן חנציס , יון ניקולאסקו.

שחקן בית"ר ירושלים ירדן שועה. דני מרון
ביקש שחרור. ירדן שועה/דני מרון

מכבי בני ריינה

הקבוצה היחידה שעדיין לא ניצחה העונה תנסה לרשום סוף סוף את ניצחון הבכורה בתולדותיה בליגת העל, כאשר המאמן שרון מימר ייאלץ להסתדר ללא סמביניה ואחמד עאבד. ניר ברדע צפוי לפתוח לצד לוקאס שפנדלהופר במרכז ההגנה, ומופלח שלעאטה ימשיך לקבל קרדיט בעמדת המגן הימני. אוסמה חלאיילה יפתח לראשונה בהרכב, ביחד עם לזאר יובאנוביץ' ושלומי אזולאי בהתקפה.

"חיברתי את השחקנים ל'אני מאמין' שלי והתחברנו בתור קבוצה, כך שניצלנו את הפגרה בצורה טובה", אמר מימר לקראת המשחק. "בנו כאן סגל טוב והיינו צריכים לצרף עוד שני שחקנים. זאת עונה לא קלה, שנה ראשונה בליגת העל למועדון שמעולם לא היה כאן. נצטרך להתמודד ולהרים את עצמנו לרמה הזאת. יש כאן רצון גדול להצליח".

המאמן התייחס ליריבה ולמצב בתחתית: "בשלב הזה הטבלה לא קובעת, זה יכול להשתנות בכל מחזור. לנו ולבית"ר יש אותה כמות נקודות, וממה שראיתי לבית"ר יש סגנון מצוין, כך שהדבר האחרון שאנחנו יכולים זה לזלזל בה. נקווה לעשות משחק טוב כדי להביא את הניצחון הראשון. בטדי זה היה משחק יותר קשה, בית"ר לא רגילה לבלומפילד, אבל גם אנחנו לא - וזה יהיה משחק שווה כוחות".

הרכב משוער: אריק ינקו, מופלאח שלעאטה, לוקאס שפנדלהופר, ניר ברדע, דולב אזרואל, יניב בריק, רוסלן ברסקי, ריצ'רד בואטנג, לזאר יובאנוביץ', שלומי אזולאי, אוסמה חלאיילה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אוסמה חלאילה, בני ריינה. מאור אלקסלסי
יפתח לראשונה. אוסמה חלאיילה/מאור אלקסלסי

טריוויה

* שתי הקבוצות נפגשו בסיבוב ח' של גביע המדינה בינואר 2020, כאשר מכבי בני ריינה הגיעה לטדי כנציגת ליגה ב', הצליחה להשוות במפתיע והפסידה רק 3:1. פחות משלוש שנים חלפו, וריינה מגיעה למפגש כשהיא מדורגת מעל בית"ר ירושלים בטבלת ליגת העל.

* בית"ר ירושלים היא הקבוצה היחידה ללא נקודה או שער ביתי. אולי המאזן ישתנה במשחק הרדיוס בבלומפילד.

* לבית"ר גם ההגנה הגרועה בליגה עד כה עם 14 שערי חובה. לשם השוואה, בעונה שעברה שגם בה נאבקה על חייה, ספגה את השער ה-14 במחזור ה-13 שנעל את הסיבוב הראשון.

* מכבי בני ריינה כבשה בארבעת המחזורים האחרונים והשיגה במהלכם שלוש נקודות מתוצאות תיקו, אבל עדיין מחפשת ניצחון ראשון בתולדותיה בליגת העל.

* שרון מימר הוביל על יוסי אבוקסיס 1:4 אחרי חמשת המפגשים הראשונים ביניהם כמאמנים, אבל מאז מאי 2017 (1:5 כמאמן בית"ר על סכנין) לא ניצח אותו שוב בשבעה מפגשים, כולל אחד בגביע. כעת אבוקסיס מוביל 4:6 ועוד שני משחקים לא הוכרעו.

במחזור הבא בית"ר ירושלים תתארח אצל הפועל חדרה ובני ריינה תארח את מכבי חיפה. שני המשחקים יתקיימו ביום שבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully