וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יון ניקולאסקו חתם בבית"ר ירושלים לעונה עם אופציה לעונה נוספת

23.9.2022 / 12:36

החלוץ בן ה-24 שכבש אשתקד חמישה שערים במדי מכבי פתח תקוה מצטרף, במועדון יקוו לצרף שחקן נוסף. אבוקסיס: "זו לא חוכמה להביא שחקן במקום כל שחקן שנפצע"

תקציר ניצחונה של בית"ר ירושלים 0:1 על הפועל ירושלים בגביע הטוטו/ספורט1

בית"ר ירושלים מתחזקת לפני סגירת חלון ההעברות: יון ניקולאסקו חתם היום (שישי) באופן רשמי לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. החלוץ המולדובי בן ה-24 ששיחק אשתקד במכבי פתח תקוה החל את העונה הנוכחית בסטרדה הסלובקית, לאחר שכבש חמישה שערים בשורות המלאבסים בחצי השנה של עונת 2021/22.

במועדון ינסו לצרף שחקן רכש נוסף, כאשר כרגע התקציב לכך אינו גבוה. במועדון יבדקו אופציות ויקבלו החלטה בהתאם וכל הזמן מתקיימות שיחות עם מכבי תל אביב בכדי לנסות להבין האם רוי רביבו או דור תורג'מן ייצאו להשאלה.

גם עמדת השוער עדיין לא נסגרה סופית ואם תצוץ אופציה אפשרית ברגע האחרון, ייתכן כי החיזוק האחרון יבוא משם, על אף ההתייצבות של איתמר ישראלי. האפשרות שמכבי חיפה תשחרר את אחד משחקניה ותשתתף בחלק משמעותי משכרו, גם נמצאת על הפרק.

שחקן בית"ר ירושלים  יון ניקולאסקו. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
יפתור את בעיית ההתקפה של בית"ר? ניקולאסקו/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

לאחר הניצחון 0:1 על הפועל ירושלים בגביע הטוטו, המאמן יוסי אבוקסיס דיבר על הצעירים ששולבו ואמר: "כל משחק נותן חומר למחשבה, הראש שלנו עובד כבר לקראת ריינה וכל מי שנתן משחק טוב נלקח בחשבון. ניקולאסקו יגיע אחרי המשחק של נבחרתו מולדובה ביום ראשון ואתמול הוא גם כבש שער. מאוד רצינו את השחקן הזה. לגבי תומא, אני מקווה שכבר מחר באימון נקבל אותו, אבל ניזהר איתו אחרי פציעה. אולי הוא יהיה כשיר לכמה דקות נגד ריינה, לא מעבר. נהיה זהירים איתו. אם יהיה אפשר להביא עוד שחקן מבחינה תקציבית נצרף אבל בסך הכל אנחנו התחזקנו בקשר וחלוץ".

אבוקסיס נשאל על עמדת הבלם ואמר: "לדגני ייקח זמן לחזור. זאת לא חוכמה להביא שחקן במקום כל שחקן שנפצע. מקס יחזור בנוסף לשני הזרים, שחקנים פה ישתדרגו וייתנו יותר. נמצא את הפתרונות, אי אפשר להפוך קבוצה שלמה וזה לפעמים רק עושה בלאגן. זה לא שיש מציאות מדהימות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully