וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי מדליות כסף ומדליית ארד אחת לנבחרת ישראל ב-MMA באליפות אירופה

משה אלדי העפיל את הגמר וזכה במקום השני. גם יבגני שינקרבסקי ואברהים אג'מיל עלו לפודיום

נבחרת ישראל ב-MMA סיימה אמש (שבת) את אליפות אירופה שהתקיימה באיטליה עם הישג היסטורי, כאשר הלוחמים בכחול לבן שהשתתפו בפעם הראשונה אי פעם בטורניר זכו ב-2 מדליות כסף ומדליית ארד.

המשלחת של נבחרת ישראל כללה 4 לוחמים בנבחרת הבוגרת ו-2 לוחמים בנבחרת עד גיל 21, ביחד עם 4 מאמנים ומנכ"ל איגוד ה-MMA בישראל עידו פריינטה. משה אלדי בן ה-22, שנילחם ב-66 ק"ג, חווה את הטורניר הארוך ביותר מכל הלוחמים שהשתתפו כשנילחם בכל יום של האליפות ובסופו של דבר העפיל לגמר אך הפסיד בהחלטת שיפוט שנויה במחלקות וזכה במדליית הכסף.

משה אלדי, לוחם MMA. IMMAF, אתר רשמי
משה אלדי חוגג/אתר רשמי, IMMAF

אל אלדי הצטרפו בזכיית המדליות יבגני שינקרבסקי בן ה-25, שזכה במדליית הארד באליפות העולם ב-2021, וזכה הפעם במדליית כסף לאחר שהפסיד בגמר ב-61 ק"ג גם בהחלטת שיפוט. אברהים אג'מיל בן ה-28 הגיע עד חצי הגמר ב-57 ק"ג וזכה במדליית הארד.

אלן סורמונט בן ה-30 הגיע למקום ה-5 במחלקת 77 ק"ג וסיים את דרכו בטורניר לאחר שנפצע בברכו בקרב רבע הגמר. בנבחרת עד גיל 21 אורי סרוסי בן ה-18 הודח בסיבוב הראשון ב-66 ק"ג, ודניאל צ'ובר בן ה-19 הודח גם הוא בסיבוב הראשון ב-77 ק"ג.

מנכ"ל האיגוד סיכם את אליפות אירופה כשאמר: "הפתענו את כולם. זו הפעם ראשונה שלנו באליפות אירופה וסיימנו עם הישגים מרשימים מאוד. אנחנו לא מפסיקים לקבל פירגונים מנציגים בחירים בהתאחדות הבינלאומית ל-MMA, וכעת מסתכלים עלינו אחרת. לא רק שאנחנו איגוד חדש שמתפקד ברמה מנהלתית באופן יוצא דופן לאיגוד חדש, אנחנו גם משיגים תוצאות של איגוד עם ניסיון רב. אנחנו על רדאר של כולם כי הרעדנו את אדמת איטליה".

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully