וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת האלופות: הרצליה תתארח ביוון בבכורה של ספאנוליס על הקווים

עודכן לאחרונה: 2.10.2022 / 13:53

כוכב העבר ידריך את פריסטרי (19:30) בפתיחת משחקי בית ח' נגד הקבוצה של אורן אהרוני שמחפשת הפתעה. זופי אבדיה: "גם בעונה שעברה בפתיחת העונה לא נתנו לנו יותר מדי סיכוי"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 2.10/ספורט1

בני הרצליה תפתח מחר (שני, 19:30) את השתתפותה בבית ח' של ליגת האלופות של פיב"א, כשתתארח באולם "אנדראס פפאנדראו" למפגש מול פריסטרי היוונית. הקבוצה יצאה היום בבוקר לאתונה לקראת המשחק, ותקיים את האימון המסכם באולם בו יתקיים המשחק.

בהרצליה מתרגשים מאוד לקראת ההתמודדות נגד הקבוצה היוונית, ומקווים לשיפור ביכולת לאחר ההפסד להפועל תל אביב ברבע גמר גביע ווינר לפני קצת יותר משבוע. לרשות אורן אהרוני יעמדו כל ששת הזרים שחתומים בסגל, מה שייתן לו יותר גמישות מתחת לסלים, ובקבוצה מרגישים כי יש באפשרותם לנצח בחוץ ולעשות צעד משמעותי קדימה בסיכויי העלייה שלהם לשלב הבא.

אורן אהרוני מאמן בני הרצליה. דני מרון
רוצים להפתיע. אהרוני והרצליה/דני מרון

"זה יום מרגש למועדון, זאת הופעה היסטורית שלנו בליגת האלופות וזה חשוב במסגרת ההתקדמות שלנו", אמר המנהל המקצועי זופי אבדיה לקראת המשחק, "אנחנו רוצים להפתיע בעונת הבכורה שלנו במפעל. גם בעונה שעברה בפתיחת העונה לא נתנו לנו יותר מידי סיכוי והצלחנו כנגד כל התחזיות. אני מאמין בסגל השחקנים שלנו ובמאמנים - אנחנו נעשה הכל כדי לייצג בכבוד ובגאווה את העיר הרצליה ואת מדינת ישראל".

הקפטן יאיר קרביץ הוסיף: "אנחנו באים צנועים ורעבים להצליח. יש כאן מפעל מאוד תחרותי והוגרלנו לבית עם קבוצות חזקות ומנוסות. אנחנו מגיעים מלאי מוטיבציה ורוצים לפתוח ברגל ימין את העונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

*****

הרצליה תהיה מעורבת מחר במשחק היסטורי. המשחק יהיה הרשמי הראשון של וסיליס ספאנוליס בתור מאמן ראשי. שחקן העבר, שפרש בתום עונת 2020/21 מכדורסל פעיל, ינסה להוביל את המועדון הצנוע להישג יפה בליגת האלופות, כשלא מעט תקשורת אמורה לסקר את ההתמודדות.

בגזרת הסגל של היוונים שלושה שמות מוכרים. המשמעותי יותר הוא הגארד הצרפתי סילביאן פרנסיסקו, בעונה שעברה במנרסה הספרדית, אחד הכוחות העולים במפעל. השני הוא הסנטר מירו בילאן, שאשתקד שיחק תחת ננו גינזבורג בפרומטיי והאחרון הוא הגארד האמריקאי הוותיק מרכוס דנמון ששיחק בעברו גם ביורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully