וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש למה לצפות: תאי בריבו תחת מעקב של קבוצות מבלגיה וגרמניה

באוסטריה מעריכים שהחלוץ שנמצא בכושר מצוין, יימכר תמורת כמיליון יורו בגלל שחוזהו אמור להסתיים בקיץ 2024. יעבור בינואר?

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 2.10/ספורט1

באוסטריה מעריכים שוולפסברגר תקבל לא מעט הצעות עבור תאי בריבו בחלון ההעברות של ינואר. החלוץ הישראלי כבש אתמול (שבת) במשחק הרביעי ברציפות כשוולפסברגר גברה 1:3 על אוסטריה לוסטנאו במחזור ה-10 בבונדסליגה האוסטרית.

בריבו בן ה-24 סופר 5 שערי ליגה ויש לו 10 שערים בכל המסגרות. בשבוע שעבר הוא הבקיע את שער הניצחון של נבחרת ישראל על אלבניה (1:2) והמניה שלו נוסקת. לפי התקשורת האוסטרית, חוזהו הנוכחי של בריבו יסתיים בתום העונה הנוכחית, אבל לוולפסברגר יש אופציה להאריך אותו בעונה נוספת (עד קיץ 2024) - אופציה שהיא תממש בוודאות.

תאי בריבו, שחקן וולפסברגר. SVEIN OVE EKORNESVAG/NTB/AFP, GettyImages
קורע רשתות. בריבו/GettyImages, SVEIN OVE EKORNESVAG/NTB/AFP

בריבו קושר בחודשים האחרונים כמה פעמים במעבר לאיטליה, אבל באחת מתחנות הרדיו באוסטריה חשפו בסוף השבוע כיוון שונה. לפי הדיווח, נציגים של קבוצות מבלגיה והבונדסליגה הגרמנית הגיעו לצפות במשחק בין מולדה לוולפסברגר במוקדמות הקונפרנס ליג בסוף אוגוסט כדי לעקוב אחרי דאטרו פופאנה שמשחק בקבוצה הנורבגית, אבל התרשמו גם מבריבו שכבש שער ניצחון. מאז הישראלי תחת מעקב כשהשער החשוב בנבחרת ישראל הוסיף לו קרדיט.

בריבו כבש בעונה שעברה 11 שערים במדי וולפסברגר והוא התחיל את עונתו השנייה בחו"ל באופן מצוין. ההערכה היא שוולפסברגר תדרוש עבורו תחילה סכום שנע סביב 1.5 מיליון יורו, אבל "תסתפק" גם בכמיליון במהלך ינואר - אז הוא צפוי לזכות בביקוש גבוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully