וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון, ווסטברוק ודייויס החליטו על גישה חדשה: "פשוט לך על זה"

אחרי שניסו "לתת לראס להיות ראס", כוכבי הלייקרס יקבלו חופש לעשות את שלהם. הכנה: גולדן סטייט השלימה ניצחון כפול על וושינגטון, ששוב חסרה את אבדיה

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 2.10/ספורט1

אחרי אינסוף ספקולציות, שמועות ודיווחים, נראה שראסל ווסטברוק יישאר בסופו של דבר בלוס אנג'לס לייקרס בעונה הבאה, ולפחות על פי דברים שאומר אנתוני דייויס, השנה הוא גם יקבל יותר חופש. בסיום העונה שעברה (הכושלת) ווסטברוק נשאל על המשפט שדייויס נהג להגיד - "תנו לראס להיות ראס" - ואמר: "כן, אבל זה לא קרה". לקראת העונה השנייה של שלושת הכוכבים ביחד בלייקרס, נראה שהגישה של שלושתם השתנתה.

העונה ווסטברוק שוב מקבל את הכוח "להיות ראס" ולפעול על פי האינסטינקטים שלו, אבל גם דייויס לברון ג'יימס "יקבלו חופש" לעשות את שלהם. כלומר, על פי ESPN, השלושה כבר לא יפחדו לדרוך אחד לשני על הבהונות; אם יש מהלך שצריך לעשות, פשוט תעשה אותו - כדבריהם.

"אני חושב שהדבר הכי גדול שכולם ניסו לעשות זה לא להיות אנוכיים, ועכשיו כולנו ננסה להיות יותר אגרסיביים", אומר דייויס, "ראס, לך על זה. לברון, קח את זה. אני גם אלך על זה. מי שזה לא יהיה. וזה יעזור לנו מאוד".

שחקני לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס, אנתוני דייויס, ראסל ווסטברוק, כרמלו אנתוני. Kevork Djansezian, GettyImages
משוחררים יותר, טובים יותר? דייויס, ווסטברוק ולברון/GettyImages, Kevork Djansezian

בעונה שעברה הפציעות הגבילו את שלושת הכוכבים ששיחקו ביחד רק 21 משחקים, שבהם המאזן של הלייקרס היה 10:11. האם שינוי הגישה יעזור? "אין ספק שכולנו שחקנים קבוצתיים ולא אנוכיים, ואנחנו רוצים למסור ולעזור, אבל במקביל אנחנו גם צריכים להעלות הילוך", אומר דייויס, "וזה השינוי הכי גדול שאנחנו רוצים לראות משלושתנו - מי שמקבל את זה, בואו נהיה אגרסיביים, כי זה יפתח את המגרש עבור כל השאר.

"כשאנחנו מנסים להיות לא אנוכיים ומתמסרים, קורה לא פעם שהכדור נאבד באזור הצבע או שנגמר שעון ה-24. אבל כשמישהו מאיתנו משחק אגרסיבי וראס חודר, זה פותח את המגרש. צריך לתת עזרה, והקלעים נותרים פתוחים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס, מול וויל בארטון, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
מתחמם. קרי/רויטרס

גולדן סטייט השלימה הבוקר ניצחון כפול על וושינגטון ביפן, אחרי שגברה עליה 95:104. שלשום הווריירס ניצחו את הוויזארדס במפגש הראשון ביניהן, וגם היום הם עמדו במשימה. דני אבדיה שוב נעדר משורות וושינגטון בשל פציעה, וכך גם בראדלי ביל. וויל בארטון ערך הופעת בכורה במדי הוויזארדס וסיים אותה עם 12 נקודות, ומי שהוביל את וושינגטון היה קריסטאפס פורזינגיס שקלע 18. רוי האצ'ימורה בלט לעיני בני ארצו שעודדו אותו, וסיים עם 11 נקודות ו-10 ריבאונדים.

גולדן סטייט קיבלה 17 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים מסטף קרי, ששיחק 17 דקות בלבד, ונהנתה גם מ-12 נקודות של מוזס מודי ו-10 של אנדרו וויגינס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully