וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסי בדרך לחזור להיות הכדורגלן הטוב בעולם", ויש הוכחה מצולמת

הכוכב הארגנטינאי לא מוכן לנוח לפני המונדיאל, ממשיך להציג כושר עילאי במדי פ.ס.ז', סוחט מחמאות מגאלטייה וקיבל תמונה למזכרת עם "צירוף מקרים" בשלט הפרסומת

תקציר: כל שערי השבת בליגה האנגלית, מחזור 9/ספורט1

ליאו מסי לא עוצר. הכוכב הארגטינאי כבש אמש (שבת) בניצחון 1:2 של פריז סן ז'רמן על ניס בליגה הצרפתית, והמשיך את הכושר העילאי שהוא מציג לאחרונה.

מסי עומד על מאזן של שישה שערים בשמונת הימים האחרונים, כבש בחמשת המשחקים האחרונים שלו בכל המסגרות, ומתחילת העונה כבש 10 שערים ובישל 8 ב-13 הופעות. בליגה הצרפתית הוא עומד על 7 בישולים ו-5 שערים, ואתמול הוא גם הוסיף לרזומה שער ראשון בבעיטה חופשית במדי פ.ס.ז'. בסך הכל, מסי עומד כעת על 60 שערים מבעיטות חופשיות לאורך הקריירה.

הלו"ז המאתגר של מסי לפני המונדיאל ומרתון המשחקים של פריז סן ז'רמן בזמן קצר יחסית, לא משכנע את הכוכב בן ה-35 לקבל מנוחה. מאמן פ.ס.ז' כריסטוף גאלטייה סיפר בסיום שהציע לפרעוש לעלות מהספסל במשחק אתמול, אבל מסי סירב.

שחקן פריז סן ז'רמן ליאונל מסי חוגג לצד הכיתוב "GOAT" בשלט הפרסומת. Catherine Steenkeste, GettyImages
תמונה אחת שווה אלף מילים. מסי ה"GOAT"/GettyImages, Catherine Steenkeste

"אנחנו שומרים היטב על השחקנים שלנו. היו הרבה שיחות עם מסי, וגם מומחי הפיזיולוגיה שלנו דיברו אותו. בסופו של דבר הוא אמר לי שהוא מסוגל להמשיך לפתוח ושהוא לא זקוק למנוחה", אמר גאלטייה.

גאלטייה נשאל האם מסי בדרך לחזור להיות הכדורגלן הטוב בעולם, אחרי שמעמדו מעט נפגע בשנתיים האחרונות, ואמר בנחרצות: "כן, בהחלט. הוא נראה מוכן לזה לחלוטין. הוא שמח גם מחוץ למגרש, וכשהוא גם בכושר טוב וגם במצב רוח טוב, הוא מציג יכולת גבוהה מאוד. אני מתענג על אימון איתו, מדהים לצפות בו. הוא שחקן מאוד לא אנוכי, שמנהיג אותנו היטב. לכבוש הוא תמיד ידע, אבל לאחרונה נראה שהוא קיבל מחדש תיאבון לגולים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מסי קיבל גם תמונה למזכרת מהמשחק: במהלך הבעיטה החופשית בה כבש - באופן מקרי או שלא - שלט הפרסומות התחלף, והופיע עליו הכיתוב "GOAT" ("הטוב בכל הזמנים"). התמונה של מסי חוגג לצד השלט, הפכה ויראלית מהר מאוד בזכות המסר שהעבירה: מסי אכן נראה בחודשים האחרונים כמו השחקן הטוב בעולם, למונדיאל הוא יגיע נחוש כדי להוכיח שהוא גם הגדול אי פעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully