וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שימשיכו לא לספור את הפועל באר שבע. נבוא בשקט ונפתיע את כולם"

2.10.2022 / 6:51

אחרי המהפך והניצחון על נתניה, השחקנים של ברדה לא מבינים את הזלזול: "נראה שיש רק חיפה ותל אביב". כעס בעקבות המהומה בסיום: "התפתחה כאן יריבות גדולה"

תקציר: מכבי נתניה - הפועל באר שבע 2:1/ספורט1

אף שהמאמן אליניב ברדה לא יצא מגדרו אחרי הניצחון 1:2 אמש (שבת) על מכבי נתניה ובעיקר דיבר על כך שקבוצתו צריכה לשחק יותר טוב, בהפועל באר שבע מאוד מרוצים מהתקופה האחרונה שאחד השיאים שלה היה הניצחון אמש על קבוצה שבתחילת העונה הוכתרה כמתמודדת ודאית בצמרת הגבוהה. הפועל באר שבע אמנם לא פתחה טוב את המשחק ונקלעה לפיגור משער מקרי מכדור קרן, אבל ידעה להשוות ולהפוך את התוצאה הודות לחילופים מצויינים של המאמן שיכול לסמן לעצמו וי על בניית סגל עמוק מאוד ואיכותי.

"אם אנחנו מעלים מהספסל את תומר חמד, רותם חטואל ושי אליאס וכל השלושה מובילים למהפך, זה אומר הכל", התמוגגו אמש במועדון. "יש לנו כלים בכל העמדות והסגל עמוק מאוד. אלונה ברקת נתנה לנו כלים כדי להיות למעלה עד הסוף".

בהיבט הזה לא מבינים במועדון כיצד לא לוקחים אותם בחשבון במאבק על האליפות. "זה נראה כאילו יש רק מכבי חיפה ומכבי תל אביב", אמר אמש אחד השחקנים. "מדברים על משחק העונה רק בהקשר של מכבי חיפה ומכבי תל אביב, אבל אולי זה טוב לנו. שלא יספרו את הפועל באר שבע, כך נוכל לבוא בשקט מאחור ולהפתיע בלי לחץ".

שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם הקהל. ברני ארדוב
עומק, וכישרון. באר שבע חוגגת/ברני ארדוב

בקבוצה כעסו אמש מאוד על ההתנהגות של אחד מאנשי הצוות או המנהלה במכבי נתניה שלטענת גורמים בהפועל באר שבע תקף את שאפי סוליימאנוב בסיום המשחק. כתוצאה מכך התפתחה מהומה גדולה גם בין השחקנים ליד חדרי ההלבשה. "כנראה שיש כאן יריבות מאוד גדולה שהתפתחה בין מכבי נתניה לבינינו עד שגם אנשים מבחוץ מאבדים את הראש", אמרו בהפועל באר שבע שתצא השבוע למשחק השלישי במסגרת הקונפרנס ליג מול לך פוזנן. "לא יכולנו לבקש לעצמנו מצב רוח יותר טוב לפני כיפור והמשחק בפולין", אמרו אמש במועדון. "גם שלוש נקודות כאן שהחזירו אותנו למירוץ לאליפות וגם שקט ונוחות להתכונן למשחק הכי חשוב שלנו עד עכשיו בקונפרנס מול היריבה הישירה שלנו על המקום השני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully