וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מישהו ראה את ערן זהבי?": ברשת קוטלים את כוכב מכבי תל אביב

הצהובים הפסידו במשחק העונה, זהבי התקשה להרשים מול ההגנה של הירוקים והמשיך את פתיחת העונה המאכזבת, ברשת קוטלים: "איבד את זה"

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 0:2/ספורט1

ערן זהבי המשיך גם אתמול (שבת) את פתיחת העונה המאכזבת שלו, כשלא הצליח להותיר חותם ולסייע למכבי תל אביב במשחק העונה, שבו הפסידו הצהובים 2:0 למכבי חיפה. אומנם זהבי היה בודד בחוד, מיעט לגעת בכדור והתקשה להשפיע על המשחק על רקע המערך ההגנתי של ולאדן איביץ', אבל הכוכב של מכבי תל אביב ממשיך את התקופה הסוערת מבחינתו באופן אישי - אחרי שגם לא זומן לסגל נבחרת ישראל בעקבות אי הסכמות עם מאמן הנבחרת אלון חזן.

זהבי, שכבר כבש לאורך הקריירה עשרה שערי ליגה מול מכבי חיפה במדי מכבי תל אביב, היה שנוא נפשם של האוהדים הירוקים (שכזכור גם שרקו לו בוז במשחק הנבחרת, במשחק שבו זרק את סרט הקפטן), ואתמול אוהדי חיפה "התמוגגו" ממפלתו של השחקן, שחזר למכבי תל אביב ובינתיים לא מצליח לשחזר את ימיו הגדולים בטרם עזב לסין ולאירופה. שלא במפתיע, ברשת נשמעו קטילות כלפי זהבי, ויהיה מעניין לראות כיצד יגיב ואיך תתפתח העונה שלו.

זהבי, שכבש העונה שער שדה אחד בלבד (והחמיץ פנדל שיכול היה להעניק לקבוצתו ניצחון באשדוד), הוחלף בדקה ה-65, ובקבוצתו טוענים שהוא עדיין לא כשיר במאת האחוזים. במחזור הבא מכבי תל אביב תפגוש את הפועל תל אביב בדרבי, בהזדמנות פז עבור "מספר 7" להתאושש מול עוד יריבה מושבעת, ולהרגיע את האוהדים הלחוצים.

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully