וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ' הודה: "הגיע לחיפה לנצח". פרץ: "צריכים לעזור לזהבי"

מאמן מכבי תל אביב אחרי ההפסד לירוקים: "גלוך קיבל פחות דקות בגלל העייפות מהנבחרת. זהבי? לא אדבר על שחקנים באופן אישי"

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 0:2/ספורט1

"הם היו יותר טובים מאיתנו והגיע להם לנצח. היו לנו הזדמנויות, אבל אם אנחנו משווים את המצבים של שתי הקבוצות, שלהם היו יותר טובים". כך הודה הערב (שבת) מאמן מכבי תל אביב, ולאדן איביץ', בתום ההפסד של הצהובים 2:0 למכבי חיפה.

הצהובים עלו בהרכב מאוד זהיר, מיעטו לסכן ורשמו הפסד ראשון העונה. לאיביץ' זה היה הפסד ליגה ראשון בישראל במהלך העונה הסדירה והפסד ראשון לברק בכר. הסרבי אמר: "לפעמים לא כובשים במצבים שיוצרים, אבל כובשים מטעויות של היריבה. צריך לחשוב על המשחק הבא ולנתח את מה שלא היה טוב במשחק הזה".

שחקן מכבי תל אביב אנריק סבוריט. מאור אלקסלסי
סבוריט מתנצל הערב אחרי שטעות שלו הובילה לספיגה הראשונה/מאור אלקסלסי

איביץ' המשיך הערב: "רציתי להשיג ניצחון, אבל לא תמיד דברים מסתדרים כמו שאתה רוצה. הם היו טובים יותר, הגיע להם לנצח. אמרתי כבר שיש לנו הרבה דברים לשפר. צריך להסתכל אחד על השני בפנים ולהבין מה לא היה בסדר".

על אוסקר גלוך שנכנס כמחליף בדקה ה-83: "אני חושב שאם הוא לא היה משחק הרבה בנבחרת הצעירה, הוא היה מקבל היום יותר דקות. חשבתי להכניס אותו יותר מוקדם, ניסינו להיות יותר יצירתיים בהתקפה".

על ערן זהבי: "לא רוצה לדבר על שחקנים באופן אישי. כשאנחנו מפסידים, אנחנו מפסידים כקבוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ערן זהבי, שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
אכזבה גדולה במכבי תל אביב/מאור אלקסלסי

דור פרץ סיכם: "משחק לא מספיק טוב שלנו. מכבי חיפה שלטה במשחק והראתה עליונות. למרות זאת הגענו לכמה מצבים. הכאב פה הוא שזה בדקות האחרונות וראינו כבר שהמשחק נגמר בתיקו. אנחנו ממשיכים קדימה, העונה הזו עוד סופר ארוכה. מבחינתנו זה נגמר".

הקשר הוסיף: "קורה שהקבוצה לא משחקת מספיק טוב. זה משחק מול אלופת המדינה של השנתיים האחרונות. יש לנו את הכלים כדי לנצח, אבל לא עשינו את זה מספיק טוב ולצערי יצאנו מופסדים. זהבי? אנחנו קבוצה שלמה. סגל שלם ו-11 שחקנים על המגרש. צריך לעזור לערן, אני בטוח שהוא יכול להוביל אותנו קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully