וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד הצגה בתל אביב: נובאק דג'וקוביץ' עלה לגמר והודה ש"היה הרבה מתח"

עודכן לאחרונה: 2.10.2022 / 1:04

משחק אחד מהתואר: הסרבי שוב התקשה במערכה השנייה אבל גבר 1:6, 6:7 (3) על רומן סאפיולין הרוסי, ויפגוש בגמר את צ'יליץ'

נובאק דג'וקוביץ' המשיך היום (שבת) את רצף הניצחונות שלו בתל אביב ושוב קיבל אהבה מהקהל המקומי, כשהעפיל לגמר טורניר ווטרג'ן מסבב ה-ATP. הסרבי גבר 1:6, 6:7 (3) על רומן סאפיולין הרוסי (104 בעולם), וכמו במשחקיו הקודמים, פתח מצוין עם ניצחון מוחץ במערכה הראשונה, שאחריה מעט נרגע והתקשה - בדרך לניצחון.

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ' בטורניר תל אביב. JACK GUEZ/AFP, GettyImages
פותח חזק, ונרגע - בדרך לניצחון. נולה/GettyImages, JACK GUEZ/AFP
הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ' בטורניר תל אביב. JACK GUEZ/AFP, GettyImages
הקהל איתו. דג'וקוביץ'/GettyImages, JACK GUEZ/AFP
הטניסאי הרוסי רומן סאפיולין בטורניר תל אביב. JACK GUEZ/AFP, GettyImages
פייט נהדר במערכה השניה. סאפיולין/GettyImages, JACK GUEZ/AFP

מקבל אהבה בתל אביב, ונהנה מכל רגע

דג'וקוביץ', שבחשבון הטוויטר שלו מעלה בימים האחרונים לא מעט ציוצי אהבה לתל אביב ונהנה מהאווירה, שוב ניצח את המערכה הראשונה תוך פחות מחצי שעה. במערכה השנייה השיג שבירה והוביל 4:5 כדי להגיש לניצחון, אבל דווקא אז נשבר ונגרר לשובר שוויון, שבו ניצח 3:7 - בדרך לניצחון תוך שעה ו-34 דקות. דג'וקוביץ' סיים את המשחק עם 14 ווינרים לבד, שהספיקו לו מול 28 השגיאות הלא מחויבות של יריבו - והסרבי עדיין לא איבד מערכה בישראל.

"אני חייב להודות שבמערכה השנייה הייתי די אמוציונלי, היה הרבה מתח", אמר דג'וקוביץ', שבמערכה הראשונה איבד רק שלוש נקודות על ההגשה שלו, "ידעתי שאני חייב להישאר חזק, ושהוא בטוח ירים את הרמה שלו במערכה השנייה, וזה מה שקרה. הגשתי לניצחון, שיחקתי כמה נקודות בחופשיות מדי, ומגיע לו קרדיט על איך שחזר. זה היה ערב מהנה של טניס".

בגמר דג'וקוביץ' ישחק מול מארין צ'יליץ', שניצח בחצי 5:7, 3:6 את קונסטנט לסטיין אחרי שעה ו-47 דקות. נולה מחפש תואר ראשון על משטח מהיר מאז המאסטרס בפריז בנובמבר שעבר, בעוד צ'יליץ' מחפש תואר 21 בקריירה שלו. לצערו של הקרואטי המאזן שלו מול נולה עומד כרגע על 18:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully