וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורצקי: "זה לא כדור שלג". קלינגר: "חבל שהפנדל נשרק מכלום"

מאמן קרית שמונה לא מוטרד אחרי משחק חמישי ללא ניצחון ובטוח: "קהת יחזור ויעזור לנו". מאמן הפועל חיפה: "הרוח שיחקה תפקיד מרכזי, חאתם הוסיף לנו המון"

תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל חיפה 1:1/ספורט1

אכזבה דו-צדדית הערב (שבת) בסיום ה-1:1 בין עירוני קרית שמונה להפועל חיפה. שתי הקבוצות לא ניצחו מאז מחזור הפתיחה וקיוו לאסוף שלוש נקודות אחרי פגרת הנבחרות, אבל הסתפקו באחת בלבד. אלון תורג'מן העניק לאורחת יתרון מוצדק בדקה ה-17, אבל עאיד חבשי השווה עבור קרית שמונה בפנדל בדקה ה-83 וגם הורחק בתוספת הזמן.

מנחם קורצקי, מאמן עירוני קרית שמונה: "פתחנו לא טוב, גם הייתה רוח חזקה שמאוד הקשתה - ראיתם שבחצי השני חיפה לא הצליחה אפילו להחזיק כדור. ספגנו ממצב נייח וחבל, אבל הצלחנו להשתלט על המשחק. היה חסר מחץ, אבל אני שמח שלפחות לא הפסדנו".

על שורת התוצאות הלא טובות: "זה לא כדור שלג, לא צריך ללכת רחוק. אנחנו רוצים לנצח כל משחק בית וזו האכזבה העיקרית שלנו, אבל אנחנו גם מרגישים שהשחקנים מחויבים ורצים. אני מבין שהקהל מאוכזב, ציפינו לתוצאות אחרות, היו יותר מדי משחקי בית שלא ניצחנו. יש פה סגל שאני מאמין בו שיעשה תוצאות יותר טובות".

על רועי קהת שלא נכלל בסגל: "את מה שהיה לי להגיד לרועי אמרתי. הוא עדיין חלק מהסגל, אנחנו מאמינים שהוא יחזור לעצמו ויעזור לקבוצה".

החלוץ איתמר שבירו הוסיף: "התחלנו לא טוב, דווקא הספיגה הכניסה אותנו לעניינים. מזג האוויר היה קשה, אבל זה לא משנה. אנחנו מאוכזבים מאוד, ציפינו לנצח במשחק הזה".

מנחם קורצקי מאמן עירוני קרית שמונה. דני מרון
"יותר מדי משחקי בית שלא ניצחנו". מנחם קורצקי/דני מרון

ניר קלינגר, מאמן הפועל חיפה: "מאוכזבים. האמת היא שהרוח שיחקה תפקיד מרכזי. במחצית הראשונה לחצנו את קרית שמונה, הבקענו והיו לנו מצבים להגדיל את התוצאה. לא היינו שקטים במסירה, בפס האחרון, ביציאה למעברים ולכן לא עשינו את השני והשלישי. בחצי השני הרוח הייתה נגדנו ומטבע הדברים נלחצנו אחורה".

על ספיגת שער השוויון: "חבל שהפנדל נשרק מכלום. לא ראיתי את המהלך, אבל שאלתי את לואי והוא אמר שהכדור קפץ מהחזה ליד. אני לא יודע מה החוקה אומרת, אבל חבל".

על הגעת חאתם עבד אלחמיד והשינויים: "חאתם הוסיף המון ורואים את הזה. הוא גמר היום 90 דקות בקלות וזה רק מראה על האיכות והיכולת שלו. צבירת הנקודות מאכזבת, אבל נשפר את רמת המשחק ושחקנים ייכנסו לעניינים. אני לא מבין את הלחץ הזה - זה יגיע. עם שחקנים כאלה זה חייב להגיע".

אלון תורג'מן שכבש את השער של הפועל חיפה: "מאוכזבים שלא ניצחנו. היו דקות שהורדנו קצב, זה טבעי. נתקן דברים ונשתפר. יש שחקנים מאוד איכותיים בקבוצה, לפעמים צריך קצת זמן להתחבר. אני יודע מה אני שווה ומה אני מסוגל, אני שמח שהיום זה נפתח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully