וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוגו לוריס קאריוס": שוער טוטנהאם חטף אש אחרי הטעות בדרבי

"הארי מגווייר של השוערים", קראו ברשת לצרפתי שפישל ב-3:1 לארסנל. ארטטה, שעשה ליריבה "טריק" לפני המשחק, עוד לא רץ לאליפות: "אנחנו קבוצה צנועה". ז'סוס שמר על רצף מרשים: "מרגיש כאן בבית"

תקציר: ארסנל - טוטנהאם 1:3/ספורט1

ארסנל סיפקה הצהרה נוספת על כוונותיה לעונה הזו, כשניצחה 1:3 באצטדיון האמירויות את טוטנהאם בדרבי של צפון לונדון היום (שבת). התותחנים נותרו ללא הפסד ביתי ליריבה העירונית מאז נובמבר 2010, והנחילו לאנטוניו קונטה ושחקניו את הפסדם הראשון בליגה העונה, כדי לפתוח פער של ארבע נקודות בין הקבוצות ולהבטיח עוד שבוע בפסגת הטבלה. תומאס פארטיי העלה את המארחת ליתרון בשער אדיר, והארי קיין השווה זמנית לפני שטעות של הוגו לוריס אפשרה לגבריאל ז'סוס לכבוש, וגרניט ג'אקה סגר עניין. אמרסון רויאל הורחק באדום ישיר כשהתרנגולים פיגרו 2:1.

כבר לפני העלייה אל כר הדשא החלה המלחמה הפסיכולוגית מצדו של מיקל ארטטה, שנתן לשחקני טוטנהאם "להתייבש" דקות ארוכות במנהרה לפני שהחניכים שלו יצאו מחדר ההלבשה לאחר האסיפה האחרונה. כשזה קרה, לא היה שם אף חיוך או לחיצת יד - רק אווירת קרב שאולי העניקה לארסנל את היתרון המנטלי.

שחקני ארסנל חוגגים עם גבריאל ז'סוס. רויטרס
זו העונה שלהם? שחקני ארסנל חוגגים עם ז'סוס/רויטרס

הניצחון השאיר את ז'סוס בלתי מנוצח במשחקי פרמיירליג שהוא מצא בהם את הרשת - 48 מתוך 51 כאלה הסתיימו בניצחונות ושלושה בתיקו. הברזילאי מעורב כבר בשמונה שערים בליגה האנגלית העונה, כשרק ארלינג הולאנד מקדים אותו עם מעורבות ב-12. "אני מרגיש בבית בארסנל, אבל זה בזכות החבר'ה - הצוות, המועדון, שנותנים לי להרגיש כך. זה עוזר המון למצטרפים החדשים, אני מאוד שמח כאן ואנחנו בדרך הנכונה", אמר ז'סוס ל-"BT Sport" בסיום.

ארטטה אמר במסיבת העיתונאים: "הייתה אווירה נפלאה וכדורגל נפלא, כולם התחברו. אני ממש שמח. זה נהדר למועדון לראות את המצב בטבלה, ונותן לנו הרגשה מצוינת, אבל אנחנו קבוצה מאוד צנועה ורעבה. אפשר היה לראות את הדריכות אצל השחקנים מהרגע שהם חזרו מהנבחרות. מועמדים לאליפות? אני אשאיר את זה לתקשורת".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שוער טוטנהאם הוגו לוריס, מפספס את הכדור נגד ארסנל. רויטרס
שמט, וחטף. הוגו לוריס/רויטרס

בצד השני, מי שספג את רוב חיצי הביקורת היה לוריס, בעקבות הטעות שלו בשער שהחזיר לארסנל את היתרון. השוער הדף רע בעיטה של סאקה, ואמור היה לתפוס את הכדור שניתז מרגלו של כריסטיאן רומרו, אבל שמט - ואפשר לז'סוס לדחוק פנימה. "לוריס הוא ההארי מגווייר של השוערים", צחקו על הצרפתי ברשת. "אחד השוערים הכי אוברייטד בעולם", קטל אוהד אחר, וגם השם "הוגו לוריס קאריוס" הוענק לאיש של טוטנהאם, באזכור ללוריס קאריוס ותצוגת האימים שלו במדי ליברפול בגמר ליגת האלופות לפני ארבע שנים.

המספרים

* בשמונה משחקי פרמיירליג העונה, גרניט ג'אקה כבש כמות שערים זהה לזו שרשם בשתי העונות הקודמות יחדיו.

* חמישה כרטיסים אדומים חולקו לשחקני טוטנהאם באצטדיון האמירויות במפגשי פרמיירליג, יותר מכל יריבה אחרת במפעל.

* הארי קיין הפך לשחקן הראשון בתולדות הפרמיירליג שכובש 100 שערים בחוץ. שבעת הפנדלים המוצלחים שלו הם הכמות הכי גבוהה ששחקן כלשהו מבקיע מול יריבה כלשהי בליגה האנגלית. החלוץ עומד על 14 שערים נגד ארסנל ב-18 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully