וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארים בחוץ: לברון ג'יימס בחר את חמישיית כל הזמנים של הלייקרס

עודכן לאחרונה: 1.10.2022 / 8:28

הכוכב הציב את עצמו לצד מג'יק, ג'רי ווסט, קובי בריאנט ושאקיל. דרווין האם חשף: נאן ודמיאן ג'ונס יתחילו בחמישייה העונה

לברון ג'יימס קולע 42 נקודות בליגת קיץ/מתוך טוויטר

אנשי לוס אנג'לס לייקרס התייצבו הלילה (בין שישי לשבת) פעם נוספת אל מול המצלמות לקראת העונה שבפתח, וכל העיניים הופנו כמובן אל עבר לברון ג'יימס, שיתחיל בעוד מספר שבועות את עונתו ה-20 בליגה הטובה בעולם.

"הגעתי לכאן ב-2018 כי האמנתי במועדון הזה ואני עדיין כאן, זה עד כדי כך פשוט", אמר לגדודי העיתונאים בנוגע לשאלות על מצבה הרעוע של לוס אנג'לס לייקרס. "אני מחויב למועדון הזה לכל אורך תקופת החוזה שלי". על כמות הדקות שישחק בטרום העונה, אמר: "יותר מבעונה שעברה". מאמנו החדש דרווין האם הבהיר: "אנחנו לא רוצים להשתגע, אבל כן רוצים להכניס אותו לקצב משחק, כדי שיגיע לעונה הסדירה בכושר טוב".

על שיא הנקודות של קארים עבדול ג'באר שהוא עשוי לשבור העונה אמר קינג ג'יימס: "חשבתי על זה לראשונה רק כשמישהו דיבר על זה ברשתות החברתיות, ובכל פעם אני בהלם מהשיא הזה. לדעת שאני עשוי לשבור אותו, זה מדהים. זה מגניב מאוד. אפילו להיות מוזכר באותה נשימה כמו קארים - זה יוצא דופן".

שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס. רויטרס
אופטימי. לברון/רויטרס

ובכל זאת, כשהתבקש לבחור את חמישיית כל הזמנים של הלייקרס, הותיר לברון את קארים בחוץ. "אני הולך על מג'יק ג'ונסון כרכז, ג'רי ווסט בעמדה 2, קובי בריאנט ב-3, אני ב-4 ושאקיל אוניל כסנטר. אני מת על קארים, אבל שאק כל כך דומיננטי. אנחנו צריכים ביג-מן, אם אני אשחק כ-4".

כרגע, נראה שהחמישייה של הלייקרס תכלול את לברון, ראסל ווסטברוק, אנתוני דייויס, ולצידם קנדריק נאן ודמיאן ג'ונס. "קנדריק כמעט כמו שחקן חדש עבורנו", אמר האם על הגארד שהחמיץ את רוב העונה שעברה בשל פציעה. " הוא יהיה חלק גדול ממה שנעשה. דמיאן שחקן פנים צעיר שרץ כמו צבי וקופץ לתקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully