וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס סוארס: "הפרק האירופי שלי הסתיים. ייתכן שאשחק ב-MLS"

החלוץ הוותיק סיפר בריאיון ל"מארקה" על העזיבה את ברצלונה, המשך הקריירה והמונדיאל שבפתח: "ואלוורדה מזכיר את סטיבן ג'רארד"

תקציר ה-0:3 של ארגנטינה על ג'מייקה, כולל צמד של ליאו מסי/ספורט1

לואיס סוארס העניק הבוקר (שבת) ריאיון נרחב ל"מארקה", ובו דיבר בין היתר על המשך הקריירה שלו, לאחר שחוזהו בנסיונאל מגיע לסיומו. כשנשאל האם הפרק האירופי שלו תם, השיב: "כן, הוא נגמר ואני גאה מאוד. היו לי הרבה אופציות לפני שהצטרפתי לנסיונאל, אבל לא רציתי לרדת ברמה לעומת אתלטיקו מדריד. אין ספק שיכולתי לשחק עונה נוספת באתלטיקו, אבל מסיבה כזו או אחרת זה לא קרה. MLS? זו אחת האופציות שעל הפרק, אבל כרגע אני לא חושב על זה".

על עזיבתו את ברצלונה לטובת אתלטיקו מדריד סיפר: "אם הייתי רואה את רונאלד קומאן הייתי מכבד אותו, אבל הייתי מבקש שיגיד לי את האמת בפרצוף על למה הועזבתי, וזה לא מסיבות של כדורגל. צ'אבי בינתיים מוכיח את היכולות שלו, הוא מכיר את המועדון ואת האוהדים והוא קיבל כלים טובים להצלחה. יש שם שחקנים צעירים וגם כמה ותיקים, זו קבוצה שתתחרה על כל התארים".

שחקן נאסיונל לואיס סוארס. Agencia Gamba, TPS
שלב הסיכומים החל. סוארס/TPS, Agencia Gamba

המונדיאל בפתח, והציפיות מאורוגוואי גבוהות - מאמנה דייגו אלונסו אפילו טען שהיא מסוגלת להניף את הגביע. סוארס מנסה להוריד את חבריו לקרקע: "אנחנו גאים שזה המונדיאל הרביעי ברציפות שלנו, יש פה סגל עם שילוב טוב של צעירים ושחקנים ותיקים עם ניסיון רב בגביע העולמי. ננסה לנצל את הכושר האדיר של פדה ואלוורדה ואת השנה המצוינת של דרווין נונייז".

על ואלוורדה עצמו אמר החלוץ הוותיק: "כבר ב-2017, כשהוא שיחק לראשונה בנבחרת, אמרתי שהוא מזכיר את סטיבן ג'רארד. יש להם איכויות דומות. הוא עשה שיפור בלתי רגיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully