וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני צופה לדני אבדיה דברים גדולים העונה, הגוף שלו התחזק"

עודכן לאחרונה: 1.10.2022 / 7:34

פרנק רוס, אחד הסקאוטים המובילים של וושינגטון, אופטימי לגבי הישראלי: "אפשר היה לראות את הביטחון שלו משתפר בעונה שעברה"

דני אבדיה ביום הפתוח לתקשורת של וושינגטון לקראת פתיחת העונה/מתוך האתר הרשמי של הוויזארדס

דני אבדיה לא לקח במשחק טרום העונה הראשון של וושינגטון, שהפסידה אמש (שישי) 96:87 לגולדן סטייט ביפן. עדיין לא ברור האם הישראלי שסובל מפציעה יוכל לשחק במפגש הנוסף בין שתי הקבוצות ביום ראשון, אך לעונה עצמה הוא יהיה כשיר.

מי שנלהב מעונתו השלישית של אבדיה בליגה הטובה בעולם הוא פרנק רוס, אחד הסקאוטים הראשיים של הוויזארדס. "אפשר היה לראות בסוף השנה שעברה את השיפור של דני ביצירת מהלכים מכדרור, הובלת התקפות מתפרצות וקליעה טובה יותר מחוץ לקשת, אפשר היה לראות את הביטחון שלו משתפר. הוא שיחק טוב גם בקיץ. אני צופה לו דברים גדולים העונה, כי הגוף שלו התחזק - וזה המפתח".

רוס, שבתפקידו נוסע ברחבי המדינה כדי לצפות בכשרונות צעירים ולאחר מכן מדווח לג'נרל מנג'רל טומי שפרד, הוסיף ואמר: "זה נורמלי ששחקנים צעירים קצת זזים מהמסלול. אני בטוח שדני יהיה פינישר טוב יותר, כי בעונה שעברה הוא החטיא חלק מהלייאפים. כל זה מגיע עם בגרות, עם התחזקות ויכולת לסיים טוב יותר ליד הסל".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. John Fisher, GettyImages
כולם צופים שיפור. אבדיה/GettyImages, John Fisher

אבדיה פתח את דרכו בליגה הטובה בעולם עם ממוצעים של 6.3 נקודות (41 אחוז מהשדה), 4.9 ריבאונדים ו-1.2 אסיסטים למשחק בעונת הרוקי שלו. אשתקד השתדרג ל-8.4 נקודות (43 אחוז מהשדה), 5.2 ריבאונדים ו-2 אסיסטים לערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully