וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונגוחה צפוי לפתוח מול נס ציונה, סילבס: "כל משחק ליגה הוא קשה"

חלוץ סכנין ככל הנראה יעלה לצד מלמד וקרדוסו, עוואד יחכה על הספסל לבכורה: "תודה לאוהדים שקיבלו אותי יפה, אחזיר להם על המגרש" (ראשון, 19:00)

תקציר: סקציה נס ציונה - הפועל תל אביב 3:4/ספורט1

בני סכנין

אחרי תום חלון ההעברות, בבני סכנין מאמינים שהם צריכים להתמודד ולהעפיל בתום העונה הסדירה לפלייאוף העליון. מחר (ראשון, 19:00) צפוי אנטה פוליץ' צפוי לשוב ל-11 לצידו של מארון גנטוס בחלק האחורי כאשר עובדיה דרויש וטאלב טואטחה יפתחו כמגנים. יהיו בעמדות המגינים. מי שיקבל את ההזדמנות בהרכב הוא שחקן הרכש גרמן אונגוחה, בעוד מוחמד עוואד ככל הנראה ימתין על הספסל.

"כל פעם שאנחנו משחקים בבית אצלנו במבצר שלנו זה מרגש אותנו מחדש", אמר חיים סילבס. "אנחנו רוצים מאוד לנצח אבל אנחנו מכבדים את היריבה, כל משחק בליגה קשה וצריך להגיע מוכנים מנטלית. בבית שלנו מול הקהל שלנו נעשה הכל כדי לנצח". עוואד הוסיף: "אני שמח להצטרף. תודה לאבו יונס על האמון שנתן בי ואני מקווה להחזיר לצוות ולשחקנים. תודה לאוהדים שקיבלו אותי בצורה יפה, אני מאמין שאחזיר להם על המגרש וזה יבוא לידי ביטוי שנסיים במקומות הכי גבוהים שאנחנו יכולים".

הרכב משוער: גד עמוס, עובדיה דרויש, אנטה פוליץ', מארון גנטוס, טאלב טואטחה, מרואן קבהא, איאהב גנאים, בירם כיאל, ניקולאו קרדוסו, גיא מלמד, גרמן אונגוחה.

מוחמד עוואד שחקן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
ירשום דקות ראשונות? עוואד/קובי אליהו

סקציה נס ציונה

סקציה נס ציונה, שהשיגה לפני פגרת הנבחרת את נצחון הליגה הראשון שלה, תנסה להמשיך הערב במומנטום החיובי, כשתתארח אצל בני סכנין בדוחא. בקרב אנשי העולה החדשה יש הרבה אופטימיות שאפשר להשיג נקודות, גם במשחק החוץ הלא פשוט וגורם בקבוצה אמר: "אם נבוא מרוכזים, עם אותה נחישות ומחוייבות כמו נגד הפועל תל אביב, הכל אפשרי".

המאמן ניר ברקוביץ', צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב, כאשר הבלם סטפן אקה, שהחלים מפציעה ישוב למרכז ההגנה ויפתח לצידו של אבובאקר קייטה. גם מוחמד אוסמן, שלא פתח במשחק הקודם, ישוב להרכב, לאחר שהחלים לחלוטין מפציעה בברכו. מי שעשוי לפתוח הערב, הוא הקשר הצעיר יוני סטויאנוב, שתורגל ביומיים האחרונים ב-11 הפותחים. סטויאנוב הצטרף לקבוצה רק בשבוע שעבר וכבר הערב הוא עשוי לקבל קרדיט בהרכב.

אלמוג בוזגלו שהיה המצטיין נגד הפועל תל אביב, עם צמד ובישול יפתח יחד עם לבאן קוטאלייה בחלק הקדמי, כאשר גם פרדי פלומיין, צפוי לפתוח לצידם, לאחר שגם הוא סופסל במשחק נגד האדומים.

הרכב משוער: יוסי גינזבורג, דור כוכב, סטפן אקה, אבובקאר קייטה, סתיו ישראלי, עילאי טרוסט, מוחמד אוסמן, יוני סטויאנוב, אלמוג בוזגלו, פרדי פלומן, לבאן קוטאליה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טריוויה

* מפגש היסטורי בין הקבוצות בליגת העל. בפעם האחרונה ששיחקו יחד באותה ליגה, זה היה ב-1998/99, בעונה האחרונה שבה ליגת המשנה נקראה הליגה הארצית. בני סכנין ניצחה אז 1:5 בבית ו-0:6 בחוץ (עם שלושער של סמיר זמפיר).

* סקציה נס ציונה גברה על סכנין 0:2 בסיבוב ח' בגביע המדינה מצמד של סהר לוי בינואר 2018. במסגרת ליגה, הניצחון האחרון היה 0:3 בארצית במרץ 1998, עם צמד של יובל פילוס ושער של ישראל חיים.

* סכנין לא כבשה בארבעת משחקי הבית האחרונים שלה בליגה, מאז שגיא מלמד קבע 0:1 בתוספת הזמן מול מכבי תל אביב בפלייאוף העליון לפני כחמישה חודשים.

* נס ציונה ספגה שלישיות בכל אחד משלושת משחקיה הקודמים. באחרון ניצחה למרות זאת 3:4 את הפועל תל אביב והשיגה נקודות ראשונות העונה.

משחקי המחזור השישי:

שבת, 18:00: עירוני קרית שמונה - הפועל חיפה (ספורט3)
שבת, 19:15: מ.ס. אשדוד - הפועל חדרה
שבת, 20:00: מכבי נתניה - הפועל באר שבע (ספורט2)
שבת, 20:30: מכבי חיפה - מכבי תל אביב

ראשון, 19:00: בני סכנין - סקציה נס ציונה
ראשון, 20:15: הפועל תל אביב - הפועל ירושלים (ספורט4)

שני, 20:15: בית"ר ירושלים - מכבי בני ריינה (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully