וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנה כבש לראשונה באליאנץ ארנה, באיירן הביסה 0:4 את לברקוזן

הבווארים קטעו רצף של שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון ועלו זמנית למקום השני. בצרפת מארסיי ניצחה את אנז'ה, בספרד אתלטיק בילבאו דרסה את אלמריה

תקציר: באיירן מינכן - באייר לברקוזן 0:4/ספורט1

באיירן מינכן קטעה רצף של ארבעה מחזורים בבונדסליגה ללא ניצחון עם 0:4 קליל באליאנץ ארנה על באייר לברקוזן, קבוצה נוספת שרושמת פתיחת עונה מאכזבת וכעת היא זו שברצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון עם פתיחת המחזור השביעי בליגה הגרמנית.

גם בצרפת יצא לדרך מחזור משחקים חדש, התשיעי במספר, ובפתיחתו הביסה מארסיי את אנז'ה ועקפה לעת עתה את פריז סן ז'רמן בפסגה. ב"לה ליגה" הספרדית נפתח המחזור השביעי עם 0:4 של אתלטיק בילבאו על אלמריה.

סאדיו מאנה, שחקן באיירן מינכן. Adam Pretty, GettyImages
שערו הראשון במשחק בית בבאיירן מינכן. סאדיו מאנה/GettyImages, Adam Pretty

באיירן מינכן - באייר לברקוזן 0:4

סאדיו מאנה נרכש הקיץ על ידי באיירן מינכן מליברפול לא רק כדי למלא את החלל שיותיר רוברט לבנדובסקי, אלא גם כדי להפוך לכוכב הבא של הקבוצה. היום, לשמחת הבווארים, הוא גם הבקיע את שערו הראשון באליאנץ ארנה והרביעי שלו בבונדסליגה וסייע לקבוצתו לשוב למסלול הניצחונות.

באיירן מינכן לא ניצחה ארבעה מחזורי בונדסליגה רצופים, זכר לתוצאות התיקו מול בורוסיה מנשנגלדבאך, אוניון ברלין, שטוטגרט וההפסד לאוגסבורג לפני פגרת הנבחרות, אבל מול קבוצה נוספת שמאכזבת עד כה וניצחה פעם אחת בלבד העונה, זה לא היה כוחות.

לירוי סאנה מצא את הרשת בחלוף שלוש דקות משריקת הפתיחה, ג'מאל מוסיאלה שבישל לו הכפיל את היתרון בדקה ה-17 ואת המסמר השלישי ברשת של לוקאש הארדצקי נעץ מאנה בדקה ה-39, גם כן מבישול של מוסיאלה. מאנה חגג צמד בדקה ה-56, אבל שופטי המסך התערבו ופסלו את השני של הסנגלי בעקבות עמדת נבדל בה נתפס וגם לאור עבירה שביצע קודם לכן באותו המהלך על ידי מתייס דה ליכט. מי שכן הצטרף לחגיגה במחצית השנייה הוא תומאס מולר, שבדקה ה-84 קבע את תוצאת המשחק אחרי שהרדצקי החליק, איבד את הכדור ואפשר לכוכב המקומי לגלגל לרשת החשופה ממטרים ספורים (בטרם מולר התנצל בפני השוער, באקט ג'נטלמני נימוסי). בשבוע הבא תתארח באיירן מינכן אצל בורוסיה דורטמונד, אבל עוד קודם לכן תארח את פלזן בליגת האלופות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
חלוץ באיירן מינכן תומאס מולר מתנצל בפני שוער לברקוזן. רויטרס
מולר מתנצל בפני השוער/רויטרס

אנז'ה - מארסיי 3:0

לפחות עד שפריז סן ז'רמן תארח מחר את ניס (שבת, 22:00), לצרפת יש מוליכה חדשה וזוהי מארסיי שהביסה 0:3 במשחק חוץ את אנז'ה. מארסיי יצאה לפגרת הנבחרות עם הפסד ביתי לאיינטרכט פרנקפורט בליגת האלופות ותיקו ביתי בליגה מול ראן, אבל לא התקשתה מול אנז'ה שמצדה דווקא יצאה לפגרת הנבחרות אחרי שני ניצחונות בכורה העונה, בבית מול מונפלייה ובניס. ג'ונתן קלאוס כבש ראשון בדקה ה-35 מבישול של לואיס סוארס, הקולומביאני הבקיע בעצמו בדקה ה-50 מבישול של קלאוס והאחרון הוסיף בישול שני במשחק כשסידר לגרסון להבקיע ולקבוע את תוצאת המשחק בחלוף 59 דקות מהפתיחה.

לואיס סוארס, שחקן מארסיי. רויטרס
לא כבש מאז מחזור הפתיחה. סוארס/רויטרס

אתלטיק בילבאו - אלמריה 0:4

ניצחון שלישי ברציפות לבאסקים, שלא התקשו להנחיל לאורחת הפסד רביעי ברציפות. איניאקי וויליאמס כבש ראשון כבר בדקה ה-10 מבישול של אחיו ניקו ואויהן סאנסט הכפיל את היתרון כעבור שבע דקות והמקומיים הורידו מעט את הרגל מהגז. רק בדקה ה-62 הרשת שוב זזה משער של ניקו וויליאמס ואת הסיפור גמר מיקל וסגה עם פנדל מדויק בדקה ה-84. בילבאו לעת עתה עם 16 נקודות, בדיוק כמו ברצלונה שתשחק מחר במאיורקה. אלמריה נותרה עם ארבע נקודות ויכולה לסיים את המחזור מתחת לקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully