וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאותת לריאל? "ארלינג רוצה להוכיח את עצמו בכל הליגות הטובות"

אלפי הולאנד, אביו של חלוץ מנצ'סטר סיטי, סיפר על הבחירה הקיץ באלופת אנגליה והודה: "אני חושב שהוא יישאר שם שלוש שנים"

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 0:3 על וולבס/ספורט1

ארלינג הולאנד הצטרף הקיץ למנצ'סטר סיטי ואחרי שבעה מחזורים בפרמיירליג שבהם הבקיע שבעה שערים, בהחלט עושה רושם שבחירתו באלופת אנגליה הייתה נכונה על אף החיזורים הנמרצים מצד ריאל מדריד, באיירן מינכן ופריז סן ז'רמן, אבל האם הוא מתכוון להשתקע אצל הסיטיזנס?

בנורבגיה, מולדתו של הולאנד, ייצא בקרוב סרט דוקומננטרי על ארלינג הולאנד ומשפחתו, בו גם ישנה התייחסות נרחבת מצד אביו של חלוץ, ככוכב העבר אלפי הולאנד, לבחירה דווקא במנצ'סטר סיטי, אולם מה שהפתיע מכל היה ההצהרה של אלפי על כך שבהחלט ישנה האפשרות שארלינג יעזוב את מנצ'סטר סיטי עוד לפני תום חוזהו ב-2027.

ארלינג הולאנד, חלוץ מנצ'סטר סיטי. CRISTINA QUICLER, GettyImages
כבר חושב על היעד הבא? ארלינג הולאנד/GettyImages, CRISTINA QUICLER

"ברשימות שלנו, מנצ'סטר סיטי הייתה הקבוצה הכי טובה עבור ארלינג", אמר אלפי, שבעברו גם הוא כיכב במנצ'סטר סיטי, אולם בוודאי שלא כמו בנו שכבר הרשית 14 פעמים בליגה ובליגת האלופות, "אחר כך הייתה באיירן מינכן. ריאל מדריד הייתה במקום השלישי ואז פריז סן ז'רמן", הודה האב רגע לפני שבנו יפגוש את מנצ'סטר יונייטד בדרבי (ראשון, 16:00, ספורט1).

פריז סן ז'רמן וגם ריאל מדריד עדיין נחושות לצרף את הולאנד בעתיד, כך על פי הדיווחים, ואביו של הכוכב בן ה-22 בהחלט נתן לשני מועדוני הפאר סיבה להאמין בכך: "אני חושב שארלינג רוצה להוכיח את עצמו בכל הליגות הטובות בעולם. הוא יכול להישאר במנצ'סטר סיטי שלוש שנים, ארבע לכל היותר. לדוגמה הוא היה שנתיים וחצי בגרמניה, יכול להיות שנתיים וחצי באנגליה ואחר כך להמשיך לספרד, איטליה וצרפת".

כזכור, מנצ'סטר סיטי שילמה עבורו לבורוסיה דורטמונד כ-60 מיליון יורו בלבד וזאת בשל סעיף שחרור שהיה בחוזהו. לדורטמונד הוא הגיע בינואר 2020 אחרי חצי עונה בלבד בליגה האוסטרית, במהלכה גם הבקיע שמונה שערים בשישה משחקים בליגת האלופות עבור זלצבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully