וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני משחק העונה: ניצחונות לא.ס. רמת השרון והפועל אשדוד

האלופה ניצחה 25:31 את מ.כ. חולון, בעוד סגניתה גברה 28:42 על הפועל קרית אונו, והשתיים יפגשו ביום שני לקרב על הפסגה. הפועל ר"ג הפסידה 30:23 להפועל ראשל"צ

רגע לפני המשחק ביניהן ביום שני, א.ס. רמת השרון והפועל אשדוד ניצחו והמשיכו את יכולתן הטובה. המחזור השני בליגת ווינר בכדוריד נערך היום (שישי) כשרמת השרון בהדרכת עידן מימון, שהרשימה במחזור הפתיחה מול מכבי ראשל"צ, המשיכה להציג כושר מצוין והשיגה ניצחון שני ומוחץ בקרית אונו 28:42 (13:22). מילאן פאבלוביץ' 7 שערים, יוסי אפו ורם טורקניץ 6 כ"א, ואוראל נחמני 4 הובילו את מבקיעי רמה"ש. טאריק קסומוביץ' הוביל עם 12 שערים את אונו.

גם הטראבליסטית מאשדוד מגיע עם מאזן מושלם, כשהיום היא ניצחה בביתה את מ.כ חולון 25:31 (13:15). אלכסנדר באביץ' הוביל עם 7 שערים, דליבור סוקיץ' עם 5, ריסטו ווייצ'יץ', איתי סויסה, עמרי קושמרו, עומר גרא ועמית סטלמן 3 כ"א. אורן מאירוביץ' וסבטיסלב וורקיץ' סיפקו 13 עצירות בסה"כ. אמיר שניידר 5 שערים, אור ממן ושון סולומון 4 כ"א הובילו את כובשי חולון.

הפועל ראשל"צ לא התקשתה וגברה על הפועל ר"ג 23:30 (13:19). עבור ראשל"צ זה ניצחון שני, שהיה גם הפסד שני לר"ג. אולג אסטראשפקין 6, נמניה פריבאק 5, אראל צייטלר ורועי ליבגוט 4 כ"א הובילו את מבקיעי הפועל ראשל"צ. ניקולה לאזיץ' הוביל את ר"ג עם 8 שערים.

שחקן הפועל אשדוד כדור יד איתי סויסה. אלי בן גוזי, אתר רשמי
מוכנים למשחק מול רמת השרון. איתי סויסה/אתר רשמי, אלי בן גוזי

מכבי ראשל"צ מנצחת באוניברסיטה בת"א את אס"א ת"א 23:36 (15:21), ומשיגה ניצחון בכורה לאחר ההפסד ברמת השרון במחזור הפתיחה. מדובר בהפסד ראשון לאס"א. שרון שלם עם 7 שערים, פאבל אטמן עם 6, עמית מוטולה 5 הובילו את מכבי ראשל"צ, כאשר טל אליוכין בלט בשער עם 9 עצירות. הרבו לאס"א - יובל כץ 7 שערים, ניתן זהבי 4.

מכבי קרית מוצקין השיגה ניצחון ראשון, בקיבוץ יטבתה, בו היא גם מנחילה הפסד בית שני להפועל חבל אילות עם 31:28 - על אף יכולת שיא של סטפן איליץ' שכבש מחצית משערי אילות (14 בסה"כ). נמניה סקורוביץ' הוביל את מוצקין עם 10 שערים, פיליפ לאובץ 8 ופולג אסייג 5. בני הרצליה השיגה גם היא ניצחון בכורה העונה בנס ציונה 28:33 - במשחק בו בלט עדן ג'ינג'י שהוביל עם 9 שערים את הרצליה, דושאן אנדרייביץ' הוסיף 7, נמניה גויקוביץ' 5 ואיבן מורוז 17 עצירות ב-45%, כולל עצירת 3 פנדלים.

ביום שני ייערך המחזור השלישי שיוצא את הליגה לפגרת משחקי נבחרת ישראל בפתיחת קמפיין מוקדמות אליפות אירופה (ב-12 באוקטובר באיסלנד, ו-4 ימים לאחר מכן מול צ'כיה בת"א).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully