וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ' הזיע בדרך לחצי הגמר בטורניר ת"א, יפגוש את ספיולין

עודכן לאחרונה: 30.9.2022 / 18:24

המדורג הבכיר נזקק לכמעט שעתיים כדי להכניע את פוספיסיל 6:7(5), 3:6, בשלב הבא יתמודד מול הרוסי. בחצי השני צ'יליץ' מול לסטיין

נובאק דג'וקוביץ' מתאמן על חוף הים בתל אביב/מתוך טוויטר

הסתיימו גם משחקי רבע הגמר בטורניר ווטרג'ן שנערך במתחם אקסו בתל אביב, ובמוקד העפלתו של נובאק דג'וקוביץ' לשלב ארבע האחרונים אחרי שנאלץ להזיע במשך שעה ו-53 דקות מול ואשק פוספיסיל.

עוד קודם לכן, מארין צ'יליץ' עלה אוטומטית לחצי הגמר בעקבות פציעתו ופרישתו של ליאם ברודי, ובשלב הבא הוא יתמודד נגד קונסטן לסטיין שגבר על מקסים קרסי. רמן ספיולין הרוסי (104) הפתיע את ארתור רינדרקנך (58) ויפגוש במוצאי שבת את המדורג הבכיר בתחרות.

נובאק דג'וקוביץ', טניסאי סרבי. JACK GUEZ/AFP, GettyImages
הזיע מול פוספיסיל בדרך לחצי הגמר. דג'וקוביץ'/GettyImages, JACK GUEZ/AFP

נובאק דג'וקוביץ' - ואשק פוספיסיל 6:7 (5), 3:6

המדורג מספר 1 בתחרות והשביעי בעולם כבר בחצי הגמר, אבל הפעם נאלץ להזיע בשביל הכרטיס לשלב הבא. אחרי שבסיבוב הקודם עוד ניצח דיי בקלות את הספרדי פאבלו אנדוחאר, הפעם הסרבי מצא את עצמו נאבק קרוב לשעתיים מול הקנדי שמדורג 149 בעולם. המערכה הראשונה נכנסה לשובר שוויון אחרי שהשניים שמרו על הגשותיהם, ונראה היה ששם "נולה" מעביר הילוך - אלא שפוספיסיל חזר מפיגור 5:0 ל-5:5. דווקא אז הוא נשבר ודג'וקוביץ' ניצל את נקודת המערכה כדי לעלות ליתרון מערכה.

נראה היה שהמערכה השנייה תהיה פשוטה יותר עבור דג'וקוביץ' לאור העובדה שבמהרה עלה ל-0:1 וגם שבר במשחקון השני, אלא שפוספיסיל שבר במשחקון החמישי ומיד אחר כך השווה ל-3:3 במערכה. נקודת המפנה הגיעה במשחקון השמיני, אז דג'וקוביץ' שבר בדרך להבטחת הניצחון במשחקון הבא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
קונסטן לסטיין טניס. GettyImages
יפגוש את צ'יליץ' בחצי הגמר. קונסטן לסטיין/GettyImages

משחקי רבע גמר טורניר ווטרג'ן

קונסטן לסטיין - מקסים קרסי 1:2 (7:6, 3:6, 6:7)

הטניסאי האמריקאי סיים את חלקו בטורניר בתל אביב אחרי הפסד בשלוש מערכות לצרפתי שיפגוש בחצי הגמר את מארין צ'יליץ'. קרסי דווקא עלה ליתרון עם 6:7 במערכה הראשונה, אבל מערכה שנייה פחות טובה בה הוא נשבר ולסטיין יצא עם ידו על העליונה בה. במערכה השלישית, שוב הם הגיעו לשובר שוויון, אך הפעם הצרפתי זה שגבר על הבריטי וניצח את המשחק עם 1:2 במערכות בדרך לסיבוב הבא.

ארתור רינדרקנך - רומן ספיולין 6:4, 6:1

הפתעה נוספת נרשמה על ידי הרוסי שמדורג 104 בעולם, שתוך שעה ו-9 דקות בלבד הבטיח את מקומו בחצי הגמר על חשבון הצרפתי שהצליח להוציא מהתחרות אתמול את דייגו שוורצמן, שדורג שלישי בתל אביב. ספיולין הכריע את המערכה הראשונה עם שבירה אחת ויחידה במשחקון העשירי, אותו ניצח על האפס. משם ספיולין רק הגביר קצב, שבר גם את שני משחקוני ההגשה של רינדרקנך במערכה השנייה ושייט כל הדרך לניצחון, לקראת משחק בחצי הגמר נגד נובאק דג'וקוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully