וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאתם עבד אלחמיד צפוי לפתוח בהפועל חיפה לצד לואי טהא

30.9.2022 / 12:38

צמד הבלמים ששיחקו יחדיו בהפועל באר שבע יאחדו כוחות ב-11 של ניר קלינגר מול עירוני קרית שמונה (18:00, ספורט3). הרכש החדש, מוחמד קמארה, ימתין על הספסל לבכורה שלו במדי האדומים-שחורים. קורצקי לא צפוי לעלות עם רועי קהת בהרכב

תקציר: הפועל חיפה - מכבי נתניה 0:0/ספורט1

עירוני קרית שמונה

עירוני קרית שמונה עסקה בימים האחרונים של חלון ההעברות בלא מעט עסקאות אפשריות, אך בסופו של דבר הקבוצה נותרה ע אותו סגל קיים וכעת מתפנה למאבקי הליגה - כשבמסגרת המחזור השישי היא תארח את הפועל חיפה (18:00, ספורט3).

קבוצתו של מנחם קורצקי רוצה מאוד להתמקם בחלק העליון, כאשר במועדון כבר הכתירו את המשחק מול הפועל חיפה ככזה שיכול להראות לאן מועדות פני הקבוצה. רועי קהת לא צפוי לפתוח, כך שלא אמורים להתבצע שינויים משמעותיים נוספים ב-11 על ידי קורצקי.

הרכב משוער: זיגוס ברטקוס, נועם כהן, עאיד חבשי, איתי בן שבת, זיו מורגן, סמואל בראון, אופיר בנבנישתי, יואב הופמייסטר, מוחמד שכר, ג'וזף אמבונג, איתמר שבירו.

רועי קהת, עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
לא בתמונת ההרכב. קהת/מאור אלקסלסי

הפועל חיפה

עם ניצחון בודד בחמשת המחזורים הראשונים, הקבוצה של ניר קלינגר תחפש לנצח לראשונה מאז מחזור הפתיחה כשתתארח בקרית שמונה (18:00, ספורט3) אצל המועדון עם המאזן הזהה לה.

בלמה של הפועל חיפה לואי טהא צפוי לפתוח לראשונה בהרכב אחרי תקופה ארוכה מאוד. כזכור, טהא לא שיחק בעונה שעברה בשל פציעה וכעת חוזר לעניינים כשקלינגר צפוי לתת לו את הקרדיט בהרכב. הבלם יפתח לצד דינו שטיגלץ והרכש החדש חאתם עבד אלחמיד. כזכור, טהא ואלחמיד שיחקו יחדיו בהפועל באר שבע ומחוברים מאוד. הכניסה של טהא להרכב באה על רקע אכזבה קשה מאוד מיכולתו של קונטסנטיניוס סוטריו, וזה ישלם את המחיר ויירד לספסל. מוחמד קמארה יחכה על הספסל ולא יפתח בהרכב כאשר החולייה הקדמית תכלול את חנן ממן, שובל גוזלן ואלון תורג'מן. במקביל להכנות, בחיפה ממשיכים במגעים עם אליאל פרץ. השחקן ביקש שהות של עוד כמה ימים כדי לנסות למצות אופציות בחו"ל, ובחיפה מעריכים שאם לא יחתום בחו"ל הוא יצטרף לקבוצה.

הרכב משוער: אוהד לויטה, דור מלול, דינו שטיגלץ, לואי טהא, חאתם עבד אלחמיד, דודי טוויטו, תמיר גלזר, לירן סרדל, חנן ממן, אלון תורג'מן, שובל גוזלן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
חאתם עבד אלחמיד שחקן הפועל חיפה. שלומי גבאי
בכורה בהרכב האדומים-שחורים. חאתם עבד אלחמיד/שלומי גבאי

הרכבי הקבוצות

שופט: דוד פוקסמן
אצטדיון: קרית שמונה
קהל: 2048

משחקי המחזור השישי:

שבת, 18:00: עירוני קרית שמונה - הפועל חיפה (ספורט3)
שבת, 19:15: מ.ס. אשדוד - הפועל חדרה
שבת, 20:00: מכבי נתניה - הפועל באר שבע (ספורט2)
שבת, 20:30: מכבי חיפה - מכבי תל אביב

ראשון, 19:00: בני סכנין - סקציה נס ציונה
ראשון, 20:15: הפועל תל אביב - הפועל ירושלים (ספורט4)

שני, 20:15: בית"ר ירושלים - מכבי בני ריינה (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully