וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקרב ללונדון? כריסטופר אנקונקו ערך בקיץ בדיקות רפואיות בצ'לסי

חלוצה הצרפתי של ר.ב. לייפציג עשוי לחתום בשורות הבלוז כבר בחודשים הקרובים ולהישאר במחזיקת הגביע הגרמני עד סיום העונה. השחקן מחזיק בסעיף שחרור בגובה 52.8 מיליון פאונד

תקציר: ר.ב. לייפציג - בורוסיה דורטמונד 0:3/ספורט1

צ'לסי איבדה הקיץ את רומלו לוקאקו בחזרה לאינטר בהשאלה ואת טימו ורנר שחזר לגרמניה, אך בעלי הקבוצה, טד בוהלי, עבד הרבה מאחורי הקלעים הקיץ כדי להנחית במועדון הלונדוני את אחד משחקני ההתקפה המוכשרים והמעניינים באירופה, כריסטופר אנקונקו מר.ב. לייפציג.

על פי דיווחים בממלכה הבריטית, החלוץ הצרפתי של השוורים עבר בקיץ האחרון בדיקות רפואיות סודיות בפרנקפורט, לשם שלחה צ'לסי צוות רפואי ונציגי מועדון שיסגרו את הפרטים מול השחקן. לפי ההסכם, צ'לסי צפויה לשלם למחזיקת הגביע הגרמני את סעיף השחרור בחוזה של אנקונקו שמחזיק עד 2026 ועומד על 52.8 מיליון פאונד. הצרפתי ישאר בגרמניה עד סיום עונת 2022/23 ורק לאחר מכן יצטרף לבלוז.

אנקונקו בעונת שיא בשנה שעברה כבש 20 שערים ובישל 15 ב-52 משחקים בכל המסגרות, עשוי להיות בדיוק שחקן ההתקפה שבצ'לסי כל כך מחכים לו. החלוץ הצרפתי יכול לשחק גם בתור 9 מזויף, גם מאחורי החלוץ וגם כשחקן אגף.

שחקן ר.ב. לייפציג כריסטופר אנקונקו. HOMAS KIENZLE, GettyImages
בקיץ הבא במדים הכחולים של צ'לסי? כריסטופר אנקונקו/GettyImages, HOMAS KIENZLE

טד בוהלי, הבעלים החדש של המועדון הלונדוני, הביא כבר הקיץ את מארק קוקורייה, פייר אמריק אובמיאנג, קאלידו קוליבאלי, ווסלי פופאנה וראחים סטרלינג בחלון העברות היקר בתולדות צ'לסי עם הוצאות בסכום כולל של 280 מיליון פאונד. האמריקאי רוצה בקיץ הקרוב להמשיך את מסע הרכש ולחזק את החלק ההתקפי של הקבוצה של גראהם פוטר עם שחקן מלהיב כמו כריסטופר אנקונקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully