וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רכז אמיתי": מכבי תל אביב מתמוגגת מבראון, ובונה על מנקו כאקס פקטור

30.9.2022 / 7:10

הצהובים התלהבו מהופעת הבכורה של בעל הבית החדש שכיכב בניצחון על חולון: "היה ברור שניראה איתו יותר טוב". פויתרס יודע ש"מנקו יכול להיות פנטסטי עבורנו", ומתוסכל מהאחוזים שלו: "בדרך כלל הולך לי יותר טוב, אמשיך לנסות וזה ייכנס בהמשך"

תקציר ניצחונה של ריאל מדריד 88:94 על ג'ירונה/ספורט1

מכבי תל אביב העפילה אמש (חמישי) לגמר גביע ווינר 2022 בזכות ניצחון 91:97 על הפועל חולון בחדרה. הקבוצה של עודד קטש עברה בצורה די חלקה את המבחן האחרון שלה לפני פתיחת היורוליג בחמישי הקרוב, ובימים הקרובים תתעסק בשלושה דברים - שילובו של לורנזו בראון בקבוצה, תיקון טעויות ועבודה טקטית לקראת היריבה הליטאית.

הצהובים שלטו בהתמודדות לאורך 30 דקות, פתחו פער דו ספרתי כבר ברבע הראשון ועלו ליתרון של יותר מ-20 הפרש במחצית השנייה. דווקא אז החלה חולון לנגוס בהפרש, והצליחה ברבע האחרון לרדת עד ל-4 הפרש, אלא שפעולות טובות של וויד בולדווין הכריעו את המשחק.

הרבה מאוד דברים טובים לוקחים הצהובים מהמשחק הזה. ראשית כל, ההשתלבות של בראון שבמשחקו הראשון בצהוב נראה כמו בעל בית. בראון סיים עם 13 נקודות אך בעיקר עם 12 אסיסטים. "היה ברור שניראה טוב יותר עם רכז אמיתי", אמר אחד מאנשי הקבוצה. קטש קיבל גם משחק הרבה יותר משוחרר של בולדווין שקלע 14 נקודות עם 6 אסיסטים, דומיננטיות של אלכס פויתרס שקלע 17 נקודות והוריד 11 ריבאונדים ותרומה נהדרת של רפי מנקו שמול קהל חולוני שלא אהב את עזיבתו קלע 14 נקודות ב-17 דקות.

לורנזו בראון, מכבי תל אביב. דני מרון
זה כל השוני. בראון/דני מרון

"אנחנו שמחים אבל לא מרוצים. לוקחים את זה יום אחרי יום, דברים ייקחו זמן כי זה תהליך, ועד עכשיו אנחנו נהנים מהמסע", אמר פויתרס בסיום המשחק והתייחס לעובדה שהחטיא הרבה מאוד לייאפים. "זה קצת מתסכל, כי הדברים הולכים לי בדרך כלל יותר טוב. זה ייקח זמן, אני בטוח שאקלע בהמשך, גם אם אני מתחיל חלש, אני ממשיך לנסות".

בקבוצה פרגנו מאוד לבראון ולבכורה שלו. "זה מרגיש טוב שלורנזו פה. הוא מוסר נהדר, אחד שמשתמש בכוח שלו", אמר פויתרס על חברו הרכז. "אנחנו מנסים להתרגל לשחק ביחד, הוא הגיע לכאן רק לפני שבוע, לא התאמנו יותר מדי. השבוע הזה של ההכנה חשוב, כי אנחנו צריכים להיות מוכנים לז'לגיריס".

בנוסף אמר פויתרס על רפי מנקו: "אני חושב שרפי יהיה נהדר. הוא ייקח את הזריקות שלו, ןאם הוא ישחק באנרגיות האלה הוא יהיה פנטסטי. הוא שומר טוב, וקולע טוב מבחוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully